«Επιχείρηση S.O.S.» Eργαλεία για την υπερπήδηση & διαχείριση κρίσεων



 


 

«Επιχείρηση S.O.S

Eργαλεία για την υπερπήδηση & διαχείριση κρίσεων

 

Αν στην Ελλάδα σήμερα κάνει κάποιος μια στατιστική του ποια είναι η πλέον χρησιμοποιούμενη λέξη, είναι βέβαιο ότι αυτή θα είναι η λέξη «κρίση». Από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της πολυεθνικής εταιρείας, μέχρι τον περιπτερά της γειτονιάς, κι από τον επιστήμονα μέχρι τη νοικοκυρά, θα λάβει το ξεκάθαρο μήνυμα ότι υπάρχει μια διάχυτη αβεβαιότητα για το μέλλον, και όχι μόνο. Για όλα φταίει η κρίση. Το κακό με αυτήν είναι ότι οι αιτίες της έχουν εν πολλοίς ξεχαστεί, και εν πάση περιπτώσει δε μπορεί κάποιος να κάνει και πολλά για να ξεπεράσει τα προβλήματα που προκύπτουν εξαιτίας της.

Είναι όμως έτσι; Πρέπει να αντιμετωπίζουμε το θέμα μοιρολατρικά; Μήπως υπάρχουν τελικά λύσεις; Ποιες είναι αυτές;

Ο στόχος του σεμιναρίου αυτού, είναι ακριβώς η παροχή σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων των εργαλείων εκείνων που είναι χρήσιμα και απαραίτητα για την υπερπήδηση κρίσεων όπως η παρούσα την οποία διανύουμε. Η κρίση είναι δυνατόν να μετατραπεί σε ευκαιρία, εφ’ όσον τη διαχειρισθεί κανείς σωστά. Το σεμινάριο έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να το επιτύχουν.

 

Θεματολογία

 

 - Η Αλλαγή

Πώς διαχειριζόμαστε και προβλέπουμε καλύτερα τις αλλαγές που ήλθαν αλλά και εκείνες που θα έλθουν και επηρεάζουν τη λειτουργία και τα αποτελέσματα της δραστηριότητάς μας

 - Οι Στόχοι

Πώς τοποθετούμε και παρακολουθούμε στόχους οι οποίοι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, εφικτοί και αποτελεσματικοί

 - Οι Άνθρωποι

Ο πλέον σημαντικός κρίκος της αλυσίδας για την επίτευξη των στόχων και την επιτυχία της επιχείρησης σε κάθε επίπεδο. Πώς να ενστερνισθούν και να επιτύχουν τους στόχους που θα προάγουν τους ίδιους και την επιχείρηση σε ένα μεταβαλλόμενο και αβέβαιο περιβάλλον

 - Οι Πελάτες

Το αυτονόητο: επιχείρηση με εξαιρετικούς στόχους και θαυμάσιους ανθρώπους, αλλά χωρίς πελάτες ανήκει στη χώρα της ουτοπίας. Πώς προσελκύουμε και κυρίως διατηρούμε ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες, όταν η χαμηλή τιμή είναι το πρώτο κριτήριο επιλογής τους

 

 

 

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε πρόσωπα από τα ανώτατα διοικητικά επίπεδα και πάντως σε ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης ή στελέχη τα οποία μετέχουν ενεργά στη χάραξη της στρατηγικής πορείας της και  είναι υπεύθυνα για τα αποτελέσματά της σχετικά με τις πωλήσεις, την κερδοφορία και όχι μόνο.

   Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα επεξεργασθούν με τη βοήθεια του εισηγητή το βασικό μήνυμα ότι η «κρίση» ουσιαστικά είναι μια διαδικασία ριζικής αλλαγής των συνθηκών της αγοράς. Θα τους παρουσιασθούν τα κυριότερα εργαλεία για το χειρισμό των συνεπειών αυτών τις οποίες δεν είναι σε θέση να ελέγξουν. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι θα τους δοθούν οι λύσεις εκείνες που θα τους βοηθήσουν να ξεφύγουν από την παθητική στάση, και να αναλάβουν θετική δράση τόσο στον προσωπικό, όσο και τον επαγγελματικό τους χώρο.

 

 

Νέες Χαμηλότερες Τιμές

Εισηγητής

175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 140 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Σταμάτης Παππάς, MEng/MBA

 

Ο κ. Σταμάτης Παππάς είναι Μηχανικός και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στις Η.Π.Α. Έχει πλούσια εμπειρία ως υψηλόβαθμο στέλεχος στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το έργο του περιλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, καθώς και την επιλογή και ανάπτυξη ικανού αριθμού ανθρώπων για τη στελέχωσή τους.

Επιπλέον ο κ. Παππάς διαθέτει πολυετή πείρα στο χώρο της επιμόρφωσης στελεχών σε θέματα διοίκησης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

Τέλος, για διάστημα 14 χρόνων ήταν ο επιμελητής και αρθρογράφος της εβδομαδιαίας σελίδας στην οικονομική εφημερίδα «ΕΞΠΡΕΣ», με τίτλο “Management & Managers”, ενώ στο παρελθόν συνεργάσθηκε ως αρθρογράφος στην εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ», στους τομείς της Νέας Τεχνολογίας και της Διοίκησης.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός,
Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET Hotel,

στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

ΑΘΗΝΑ
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου
15.00-21.00

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σάββατο 12 Νοεμβρίου
11.00-17.00

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

Copyright © 2016 Globalgreece.gr - All rights reserved. | Υπεύθυνος: Χαράλαμπος Φιλαδαρλής | Όροι χρήσης | Η εταιρεία

 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00