Η τέχνη της επικοινωνίας με τα ΜΜΕ Όλα τα μυστικά για να αξιοποιήσετε τον Tύπο και τα άλλα Μέσα, δοσμένα ‘από μέσα’



Η σωστή επικοινωνία με τα ΜΜΕ και η επίτευξη μεγάλης δημοσιότητας, σχεδόν ανέξοδα βοηθάει σημαντικά μια επιχείρηση, μία ΜΚΟ, ένα φορέα ή έναν οργανισμό στο έργο τους.

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος όμως να προσεγγίσεις τα ΜΜΕ, από το να σε οδηγήσουν οι ίδιοι οι έμπειροι επαγγελματίες δημοσιογράφοι.

 

Όλα τα μυστικά και οι τεχνικές για να πετύχεις τη μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα σχετίζονται με τις ιδιαιτερότητες της λειτουργίας των ΜΜΕ.

Άρα μόνο δημοσιογράφοι μπορούν να σου διδάξουν αυτά τα μυστικά.

Εν τέλει ποιος μπορεί να σου διδάξει την τεχνική της έκδοσης ενός Δελτίου τύπου, της σωστής γραφής του, καλύτερα από κάποιον ο οποίος υποδέχθηκε στο πόστο του σε μια εφημερίδα μερικές χιλιάδες από αυτά ή έγραψε, ως υπεύθυνος τύπου, μερικές εκατοντάδες;

 

Και ποιος μπορεί να σου πει τι θέλει από σένα ο τύπος, τι τον ενδιαφέρει από τις δραστηριότητες μιας επιχείρησης,  πότε ‘καίγεται’ για μια πληροφορία και πώς θα τον διευκολύνεις στη δουλειά του για να σε βοηθήσει κι αυτός με τη σειρά του, από έναν άνθρωπο του οικονομικού ρεπορτάζ μιας μεγάλης εφημερίδας; Από κάποιον που κάνει αυτή τη δουλειά καθημερινά για πολλά χρόνια;

 

Το σεμινάριο έχει σκοπό να σας μάθει τα πάντα για να επικοινωνήσετε σωστά με τα ΜΜΕ, να καλλιεργήσετε τις σχέσεις σας με τους εκπροσώπους τους, ώστε να πετύχετε εύκολα την μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα. Να σας μάθει να γράφετε και να εκδίδετε σωστά Δελτία Τύπου και να καλύπτετε εκδηλώσεις της εταιρίας σας. Να σας ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στον χώρο των ΜΜΕ και να σας βοηθήσει να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες στιγμές.

 

Ύλη - Θεματολογία

  • Πώς λειτουργούν τα ΜΜΕ και γιατί
    • Τα είδη των ΜΜΕ. Ιδιαιτερότητες, χρόνοι, ενδιαφέροντα
    • Οι εξελίξεις στα ΜΜΕ. Πώς επηρεάζουν τη δημοσιότητα.
    • Η δημοσιογραφική δεοντολογία
  • Δημοσιότητα
    • Η ανάγκη της δημοσιοποίησης θέσεων και δραστηριοτήτων
    • Η προστιθέμενη αξία που προσδίδει
  • Το γραφείο τύπου του φορέα ή της επιχείρησης
    • Δημόσιες Σχέσεις και Γραφείο Τύπου
    • Οργάνωση γραφείου τύπου - Λειτουργίες
  • Το Δελτίο Τύπου
    • Πότε εκδίδεται; (η έννοια της ‘είδησης’)
    • Πως γράφεται και γιατί; (δημοσιογραφική γραφή)
    • Αποστολή του Δελτίου Τύπου
    • Πώς θα πετύχουμε τη μεγαλύτερη δημοσίευσή του
    • Προσδοκίες και Follow Up
  • Η επικοινωνία με τους δημοσιογράφους
    • Οι ιδιαιτερότητες οι λειτουργίες και οι απαιτήσεις της δουλειάς τους
    • Καλλιέργεια καλών σχέσεων
    • Όταν μας ψάχνουν εκείνοι. Πώς θα τους εξυπηρετήσουμε
    • Το οικονομικό ρεπορτάζ
    • Τι ενδιαφέρει τους δημοσιογράφους από τη δραστηριότητα μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού
    • Ιδιαιτερότητες για τις Εισηγμένες επιχειρήσεις στο ΧΑΑ
  • Αντιμετώπιση κρίσης
    • Διαχείριση μιας δύσκολης κατάστασης (λάθος, ζημιά, ατύχημα κλπ)
    • Διάψευση ανακριβούς δημοσίευσης
    • Επανόρθωση μιας λανθασμένης δημοσίευσης
  • Το γραφείο τύπου εκδήλωσης
    • Προετοιμασία & Αποστολή προσκλήσεων προς τα ΜΜΕ
    • Λειτουργία στη διάρκεια της εκδήλωσης – Αποστολή Δελτίων Τύπου
    • Δώρα προς εκπροσώπους των ΜΜΕ
    • Τα σημαντικότερα λάθη
  • Η επίσκεψη εκπροσώπων των ΜΜΕ στις εγκαταστάσεις μας – Ταξίδια και αποστολές
  • Πού αλλού μας βοηθάει η δημοσιογραφική γραφή σήμερα;
  • Η αξία της στα Social Media και το Digital Marketing
  • Ερωτήσεις καταρτιζομένων και συζήτηση θεμάτων που τους απασχολούν

 

ΕΙΣΗΓΗΤEΣ: Οι εισηγητές του σεμιναρίου είναι διακεκριμένοι και έμπειροι δημοσιογράφοι του οικονομικού ρεπορτάζ, για πολλά χρόνια σε εφημερίδες και περιοδικά.

O Τριαντάφυλλος Πετκανόπουλος είναι οικονομολόγος και δημοσιογράφος, μέλλος της ΕΣΠΗΤ. Έκανε οικονομικό ρεπορτάζ στο περιοδικό ‘Επιχειρείν’ και τις εφημερίδες ‘Θεσσαλονίκη’ και ‘Αγγελιοφόρος’, είναι εξειδικευμένος δημοσιογράφος στα τρόφιμα και το κρασί και εργάζεται στο περιοδικό ‘Τρόφιμα και Ποτά’. Υπήρξε για πολλά χρόνια υπεύθυνος τύπου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος και της ΕΥΑΘ και δίδαξε  την ‘Τέχνη της Επικοινωνίας με τα ΜΜΕ’ στην ΕΕΔΕ.

Ο Λεωνίδας Λιάμης είναι δημοσιογράφος μέλλος της ΕΣΗΕΜΘ και έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων. Εργάστηκε για 18 χρόνια στην οικονομική εφημερίδα ‘Ημερησία’. Επίσης εργάστηκε στην ‘Καθημερινή’, στη διαδικτυακή εφημερίδα ‘Βόρεια’, στον ιστότοπο ‘Agronews’, στο ειδικό περιοδικό ‘Agrenda’ και έχει κάνει ραδιοφωνικές παραγωγές. Κάλυψε όλα τα οικονομικά γεγονότα της 20ετίας, με κορυφαία την περίοδο της ‘άνθισης’ και της πτώσης στο χρηματιστήριο.  

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:

ΑΘΗΝΑ Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Τρίτη 15 Ιουλίου 2014, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες

ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή). Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 120 ευρώ. 

 

ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Δηλώστε Συμμετοχή Κάνοντας Click Εδώ

 




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00