Αυξήστε τις Εξαγωγές σας! Επιλογή, Διείσδυση & Ανάπτυξη Νέων Αγορών



Αυξήστε τις Εξαγωγές σας!

Επιλογή, Διείσδυση & Ανάπτυξη Νέων Αγορών

 
Σήμερα που οι ευκαιρίες και το χρήμα στην τοπική αγορά σπανίζουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να στραφούν σε άλλες αγορές, και να επιδιώκουν αύξηση των πωλήσεων τους διεθνώς. Χρειαζόμαστε περισσότερους και πιο αποτελεσματικούς εξαγωγείς για να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά.

Το πρόγραμμα που σχεδιάσαμε είναι μια συστηματική και πρακτική προσέγγιση για τις ελληνικές επιχειρήσεις που βλέπουν τις ευκαιρίες στο εξωτερικό και ψάχνουν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε ξένες αγορές.

Είτε θέλετε να πουλήσετε προϊόντα, είτε υπηρεσίες στο εξωτερικό, οι δύο αυτές ημέρες σας ανοίγουν τον δρόμο, παρέχοντας λύσεις, χρήσιμα εργαλεία και πρακτικές προτάσεις - ίσως - στην πιό δύσκολη περίοδο των ελληνικών επιχειρήσεων.  

          

Θεματολογία

1η Ημέρα: Εξαγωγικό Marketing

& Έρευνα Ξένων Αγορών

 

Αναμφίβολα, όλοι θέλουν να εξάγουν.

Από πού όμως θα ξεκινήσουν; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή; Ποιες αγορές θα εξετάσουν και σε ποιες τελικά θα εστιάσουν; Ποια εργαλεία και μεθοδολογία θα χρησιμοποιήσουν για την ανάδειξη της καλύτερης για τα προϊόντα τους αγοράς;

 

Εξαγωγική Ετοιμότητα και Συστηματική Σκέψη

  • Πως θα ξεκινήσω τις Εξαγωγές;

  • Είμαι έτοιμος; Έχω τα απολύτως απαραίτητα;

  • Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Αγορά για τις Εξαγωγές μου

  • Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Μεθόδου Εισόδου μου στην Αγορά αυτή

  • Γιατί είναι αναγκαία η Έρευνα Ξένων Αγορών

  • Είδη και χρησιμότητα έρευνας, κόστος και εναλλακτικά σενάρια

  • Μέθοδοι, Πηγές, Τεχνικές, Συστήματα κατηγοριοποίησης

  • Απαιτούμενες Προσαρμογές στις τοπικές ιδιαιτερότητες

  • Δημιουργία ενδιαφέροντος & ανταπόκριση

  • Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη

Εργαλεία Ερευνας & Ανάπτυξης

  • Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών

  • Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ

  • Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.

  • Πρόσβαση & Χρήση Βάσεων Δεδομένων

  • Χρήση Ιντερνετ για Έρευνα Ξένων Αγορών

  • Trade leads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

  • Λίστες ελέγχου, Φόρμες και χρήσιμα Βookmarks.

  • Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε

  • Πού θα τις βρούμε - Πηγές πληροφοριών

  • Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς

  • Ανεύρεση & Επιλογή Τοπικών Εταίρων & Αγοραστών

 

Πλαίσιο Εξαγωγικού Σχεδιασμού

  • Διαστάσεις Εξαγωγικής Στοχοθέτησης

  • Σχεδιασμός του Εξαγωγικού Μείγματος Marketing

  • Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης & Ανάπτυξης Ξένων Αγορών

2η Ημέρα:  Glocalization-

Προσαρμογή στις Τοπικές Συνθήκες

 

Αφού επιλέξουν την χώρα και το κομμάτι της αγοράς στην ξένη χώρα που θέλουν να «διεκδικήσουν», πρέπει να προσαρμόσουν αποτελεσματικά το μείγμα διεθνούς marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς.

Οι τοπικές συνθήκες, ο τοπικός ανταγωνισμός, οι οικονομικές δυνατότητες, τα διαθέσιμα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής είναι λίγοι μόνο από τους παράγοντες που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους, πριν αποφασίσουν το μείγμα marketing με το οποίο θα προσπαθήσουν να κερδίσουν το επιθυμητό μερίδιο της αγοράς-στόχου.

 

Ανάπτυξη Εξαγώγιμου Προϊόντος
• Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing
• Είναι το προϊόν μου Κατάλληλο για εξαγωγή;
• Αιτίες Προϊοντικής «Ανεπάρκειας»
• Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης
• Τυποποίηση ή Προσαρμογή;
• Συσκευασία. Λειτουργικότητα & Επικοινωνία
• Από το Προϊόν στο Brand. Διαχείριση Επωνυμίας

Επιλογή Δικτύων Διανομής
• Ποιο «Κανάλι» ταιριάζει καλύτερα στο Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;
• Σχεδιασμός Κάλυψης Αγοράς. Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής
• Απευθείας στον πελάτη ή σε Ενδιάμεσους;
• Αντιπρόσωποι και Διανομείς. Τι προσφέρουν και τι ζητούν;
• Κριτήρια Επιλογής, Αξιολόγηση Συνεργασιών & Διαχείριση Συγκρούσεων
• Η οργανωμένη Λιανική στο Διεθνή Χώρο. Προκλήσεις για τον Εξαγωγέα.

Τιμολογιακή Πολιτική Εξαγωγών
• Η Λογική και το Πλαίσιο της Εξαγωγικής Τιμολόγησης
• Τι «Δεν» Πληρώνει ο Πελάτης
• Στόχοι Marketing και Στρατηγικές Τιμολόγησης
• Μέθοδοι Τιμολόγησης και οι Επιδράσεις τους στις Πωλήσεις
• Incoterms 2010 & Τιμές Εξαγωγής
• Χτίσιμο “Door-to-Door” Τιμών – Price Structure

Στρατηγική Διεθνούς Επικοινωνίας
• Προσδιορίζοντας Στόχους Διεθνούς Επικοινωνίας
• Σχεδιασμός του Διεθνούς Μείγματος Προβολής
• Ανταποκρίνεται το «Κοινό – Στόχος» σας στα Μηνύματα που του στέλνετε;
• Αποτελεσματική Προσωπική Πώληση
• Τι είδους προωθητικές Δράσεις θα προσφέρετε σε Ενδιάμεσους;
• Πόσο αποτελεσματική είναι η εξαγωγική Ιστοσελίδα σας;

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ποιους απευθύνεται;

Απευθύνεται στον επιχειρηματία που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, στο δυναμικό στέλεχος που θέλει να ασχοληθεί με τις εξαγωγές ή/και θέλει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του συμβάλλοντας  στην ανάπτυξη της επιχείρησής του διεθνώς.

Σε νέους επιστήμονες και συμβούλους που θέλουν να εξειδικευθούν στο διεθνές εμπόριο, και γενικά σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν γνωρίζουν τα μυστικά της εξαγωγικής ανάπτυξης.

 

Εισηγητής

Μπάμπης Φιλαδαρλής MBA, DipM, MIEx.

Δ/νων Σύμβουλος της GlobalGreece. τ.Γ. Διευθυντής του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, για πάνω από 15 χρόνια. Διευθυντής του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ. Εθνικός σύμβουλος της Ελλάδος για τα προγράμματα διεθνούς συνεργασίας μέσα από εκθεσιακές συναντήσεις Europartenariat και B2fair.

Σχεδιαστής και υπεύθυνος υλοποίησης του agora.mfa.gr της πρώτης ενοποιημένης διαδικτυακής ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών των γραφείων εμπορικών ακολούθων των ελληνικών πρεσβειών στο εξωτερικό για την συλλογή επιχειρηματικών πληροφοριών και την στήριξη των ελλήνων επιχειρηματιών στην αναζήτηση διεθνών εταίρων.

Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2000 στελέχη επιχειρήσεων σε θέματα εξαγωγικού marketing, έρευνας ξένων αγορών και εξαγωγικής στρατηγικής στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Έχει συγγράψει πολλά εκπαιδευτικά βοηθήματα για νέους εξαγωγείς για φορείς όπως ο ΣΕΒΕ, ο ΣΕΒ, το ΙΤΜ και πολλά Επιμελητήρια. Είναι ο δημιουργός του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών» που έχει τυπωθεί και μοιραστεί σε πάνω από 4500 εξαγωγικές επιχειρήσεις.  

 

Εισηγητής

Γιώργος Ζερίτης

Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA Corporate Strategy - και στο Cambridge Judge Business School – Strategic Performance Management. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους χώρους Sales, Marketing και International Business Development σε περιβάλλοντα FMCG, B2B & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών.

Συνεργάστηκε, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της Βιομηχανίας και του Εμπορίου, αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης, και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο ΒU χώρας και περιφέρειας.

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

Χώρος Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Αλέξανδρος

Τιμ.Βάσσου 8,

Πλατεία Μαβίλη.

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

 

 

Χρόνος

12 Ωρες

 

ΑΘΗΝΑ

18 Νοεμβρίου 15.00-21.00 &

19 Νοεμβρίου 16.00-22.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

20 Νοεμβρίου 15.00-21.00 &

21 Νοεμβρίου 11.00-17.00

 

Κόστος

320 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, καφέ, χυμούς & light lunch, πιστοποιητικό παρακολούθησης, καθώς και δωρεάν αντίτυπο του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών» και του βιβλίου "Ο Τζακ, η Φασολιά και οι...Εξαγωγές" - αξίας 40 Ευρώ.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 220 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.


ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης,

Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη
Tel: +30 2310474191+30 2310474191 
Fax:+30 2310474192
Email: [email protected]
www.globalgreece.gr   
                           

Social Media
 
 

 

 

 

 


 

 




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00