Εργαστήριο Τεχνικών Βελτίωσης Αποτελεσματικών Πωλήσεων



Είσπραξη Υπολοίπων Πελατών

Εργαστήριο Τεχνικών Βελτίωσης  

Αποτελεσματικών Πωλήσεων

 

Μπορείς να γίνεις καλύτερος και ακόμη καλύτερος πωλητής συνεχώς αλλά και πειστικότερος σε οτιδήποτε και αν κάνεις και σε οποιονδήποτε συναντάς.

Οι επιτυχημένοι πωλητές είναι αυτοί που προσπάθησαν, που  ξαναπροσπάθησαν και έγιναν με τον χρόνο όλο και καλύτεροι. Οπότε ότι και αν νομίζεις πως είσαι, ότι και αν νομίζεις πως σου λείπει, μην σταματάς ποτέ. Πρέπει να έχεις πίστη και αισιοδοξία, ακόμα και όταν όλα πάνε ανάποδα.

Και όσο πιο αποτελεσματικός γίνεσαι στις πωλήσεις, τόσο πιο επιτυχημένος θα γίνεσαι και σε κάθε άλλο τομέα της ζωής σου

Οι πωλήσεις δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσουν. Απαιτούν όμως όλο και περισσότερο έξυπνες τεχνικές και προχωρημένες δεξιότητες πωλήσεων.

Το εργαστήριο αυτό έχει σκοπό,  με απλό και πρακτικό τρόπο, να βελτιώσει τις απαραίτητες τεχνικές και δεξιότητες πωλήσεων που απαιτούνται προκειμένου να πουλάμε με επιτυχία και αποτελεσματικότητα σε δύσκολους καιρούς.

Θεματολογία

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 
Εισαγωγή στις τεχνικές της σύγχρονης πώλησης για αύξηση της αποτελεσματικότητας

και οι τεχνικές αντιμετώπισης των θεμάτων που προέκυψαν λόγω της κρίσης.

 

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

·         Σχεδιασμός προσέγγισης, εισαγωγής

·         Στόχοι. Γνώση στόχων,  Προϊόν

·         Τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας

·         Παρεχόμενες εγγυήσεις,  Πολιτική επιστροφών

·         Πολιτική επισκέψεων,  Πελάτες

·         Ιστορικό - στοιχεία εταιρίας

·         Εργαλεία πώλησης

·         Ποιοτικές / ποσοτικές πληροφορίες προϊόντων

 

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ 
Ο πρώτος χαιρετισμός, και ο τρόπος έναρξης της συζήτησης είναι βασικά στοιχεία. Πως να χρησιμοποιήστε μια σειρά από ποικίλα ερωτήματα, άμεσα η έμμεσα, για να ανακαλύψετε τις ανάγκες του πιθανού σας αγοραστή.

·         Αρχή επαφής                        

·         Επιχειρηματολογία

·         Αντιρρήσεις

·         Κλείσιμο

·         Tests & Role playing

 

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

·         Λεκτική και  μη λεκτική επικοινωνία, που θα τους φέρει σε επαφή με τον πελάτη.

·         Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη. Ακούω η λαμβάνω θορύβους.

·         Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα του πελάτη?

·         Αλήθεια τι μου λέει? Τι πραγματικά ακούω?

·         Τι θέλει ο πελάτης και πως θα το κατανοήσω,

·         Κατάργηση των στερεότυπων και της ευκολίας μου

·         Ο πελάτης ΜΟΥ

·         Αναγνώριση -  κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη

·         Τι κάνει τους πωλητές επιτυχημένους και οι λόγοι αποτυχίας

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

·         Χαρακτηριστικά        

·         Πλεονεκτήματα - Οφέλη Αμοιβαίο όφελος και κέρδος.

·         Κατάσταση win-win όπου υπάρχει όφελος για όλους.

·         Μετατροπή των χαρακτηριστικών σε ευεργετήματα και οφέλη.

·         Tests & Role playing

 

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

·         Γενική αναφορά. Κατηγορίες και είδη αντιρρήσεων και παραπόνων.

·         Τεχνικές αντιμετώπισης. Case studies

·         Κατηγορίες πελατών

·         Κατηγορίες αντιρρήσεων

·         Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων

·         Τεχνικές αντιμετώπισης της άρσης αντιρρήσεων

·         Tests & Role playing

ΚΛΕΙΣΙΜΟ (TESTS & ROLE PLAYING) 

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ποιους απευθύνεται

Το εργαστήριο απευθύνεται σε Πωλητές προιόντων ή υπηρεσιών σε  Προϊσταμένους Τμημάτων Πωλήσεων και γεινικότερα σε όλα τα στελέχη πού ασχολούνται με πωλήσεις

Σκοπός του:

• Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.

• Να προσαρμόζουν τις τεχνικές πώλησης στις απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.

• Να κατανοήσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης

• Να δημιουργούν πλάνα και στρατηγικές για επιτυχημένες πωλήσεις.

• Να δώσει στρατηγικές κατευθύνσεις και συμβουλές για να πουλάμε στην κρίση

• Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αναλύσει στρατηγικές, έτσι όπως τις διαμορφώνουν κορυφαίοι θεωρητικοί και επιτυχημένοι επιχειρηματίες.

 

Εισηγητής

 

Αλέξανδρος Μπερτσιμάς

Κορυφαίος εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων - Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών.

Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

 

 

Κόστος

 

175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 120 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ click

 

 

Χώρος Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Στρατος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Galaxy Hotel Ηράκλειο,

Λ. Δημοκρατίας 75 

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

 

Χρόνος

 

6 ώρες

 

 

ΑΘΗΝΑ

13 Ιουλίου 2015

15.00-21.00

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

14 Ιουλίου 2015

13.00-19.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

15 Ιουλίου 2015

15.00-21.00

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης,

Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη
Tel: +30 2310474191
Fax:+30 2310474192
Email: [email protected]
www.globalgreece.gr

Κοινωνικά Δίκτυα:

 

 

 


Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply

με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή Πατήστε εδώ


@ Globalgreece.gr | Υπεύθυνος: Χαράλαμπος Φιλαδαρλής | Όροι χρήσης |
Η εταιρεία




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00