ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Εισαγωγή στις τεχνικές της σύγχρονης πώλησης για αύξηση της αποτελεσματικότητας
και οι τεχνικές αντιμετώπισης των θεμάτων που προέκυψαν λόγω της κρίσης.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
· Σχεδιασμός προσέγγισης, εισαγωγής
· Στόχοι. Γνώση στόχων, Προϊόν
· Τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας
· Παρεχόμενες εγγυήσεις, Πολιτική επιστροφών
· Πολιτική επισκέψεων, Πελάτες
· Ιστορικό - στοιχεία εταιρίας
· Εργαλεία πώλησης
· Ποιοτικές / ποσοτικές πληροφορίες προϊόντων
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ Ο πρώτος χαιρετισμός, και ο τρόπος έναρξης της συζήτησης είναι βασικά στοιχεία. Πως να χρησιμοποιήστε μια σειρά από ποικίλα ερωτήματα, άμεσα η έμμεσα, για να ανακαλύψετε τις ανάγκες του πιθανού σας αγοραστή.
· Αρχή επαφής
· Επιχειρηματολογία
· Αντιρρήσεις
· Κλείσιμο
· Tests & Role playing
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
· Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, που θα τους φέρει σε επαφή με τον πελάτη.
· Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη. Ακούω η λαμβάνω θορύβους.
· Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα του πελάτη?
· Αλήθεια τι μου λέει? Τι πραγματικά ακούω?
· Τι θέλει ο πελάτης και πως θα το κατανοήσω,
· Κατάργηση των στερεότυπων και της ευκολίας μου
· Ο πελάτης ΜΟΥ
· Αναγνώριση - κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη
· Τι κάνει τους πωλητές επιτυχημένους και οι λόγοι αποτυχίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
· Χαρακτηριστικά
· Πλεονεκτήματα - Οφέλη Αμοιβαίο όφελος και κέρδος.
· Κατάσταση win-win όπου υπάρχει όφελος για όλους.
· Μετατροπή των χαρακτηριστικών σε ευεργετήματα και οφέλη.
· Tests & Role playing
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
· Γενική αναφορά. Κατηγορίες και είδη αντιρρήσεων και παραπόνων.
· Τεχνικές αντιμετώπισης. Case studies
· Κατηγορίες πελατών
· Κατηγορίες αντιρρήσεων
· Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων
· Τεχνικές αντιμετώπισης της άρσης αντιρρήσεων
· Tests & Role playing
ΚΛΕΙΣΙΜΟ (TESTS & ROLE PLAYING)
|