Blue Ocean Strategy - Ανακαλύψτε έναν μπλε ωκεανό επιχειρηματικών ευκαιριών

 
 

Blue Ocean Strategy

Ανακαλύψτε έναν μπλε ωκεανό επιχειρηματικών ευκαιριών

 

 

 

H δημιουργία «αδιεκδίκητου χώρου στην αγορά», καθιστώντας τον ανταγωνισμό άνευ σημασίας, και ο διαχωρισμός της σύγχρονης επιχειρηματικής αρένας σε «κόκκινους» και «γαλάζιους» ωκεανούς ειναι δύο από τις αρχές του Blue Ocean Strategy. Η διαφορά μεταξύ των δύο βρίσκεται στο ότι οι «κόκκινοι ωκεανοί» είναι οι χώροι στους οποίους συνωστίζεται ο ανταγωνισμός, εκεί όπου οι επιχειρηματικές κινήσεις δεσμεύονται από τις κινήσεις των άλλων και ελλοχεύει ο κίνδυνος τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες να καταστούν πανομοιότυπα, σε αντίθεση με τους «γαλάζιους ωκεανούς» οι οποίοι αποτελούν ανοιχτούς χώρους στην αγορά, όπου η ζήτηση δεν έχει ακόμη διαμορφωθεί και οι οποίοι προσφέρουν ευκαιρίες για ανάπτυξη και υψηλά κέρδη.

Σε κλάδους όπου δραστηριοποιείται μεγάλος αριθμός εταιρειών, η διαφοροποίηση μιας μάρκας γίνεται διαρκώς δυσκολότερη, τόσο όταν η οικονομία βρίσκεται σε ανάπτυξη όσο και σε περιόδους ύφεσης.

Στη διάρκεια του σεμινάριου θα αναπτυχθεί διεξοδικά ένας νέος τρόπος σκέψης που θα εξηγεί με ποιόν τρόπο μπορούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη σύγχρονη Ελλάδα με τα τόσα προβλήματα, να εφαρμόσουν έναν τέτοιο στρατηγικό σχεδιασμό ώστε να εκτοξευτούν επιχειρηματικά.

Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να βρουν, μέσα από παραδείγματα και αναλύσεις, τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την επιχείρησή τους ώστε να οδηγηθούν σε ένα λαμπρό επιχειρηματικό μέλλον ξεπερνώντας τις υπάρχουσες δυσκολίες.

 

Θεματολογία

 

  • Η σημερινή πραγματικότητα. Εισαγωγή στην αναγκαιότητα της Blue Ocean Strategy (BOS).

  • Γιατί πρέπει ο επιχειρηματίας να τολμάει.

  • Πρέπει να βγαίνουμε από την “comfort zone”μας και αν ναι πότε και γιατί;

  • Ορισμός. Τί ειναι η Blue Ocean Strategy; Ποιά η διαφορά μεταξύ Blue Oceans και Red oceans;

  • Τα βασικά σημεία της θεωρίας.

  • Ποιά εργαλεία χρησιμοποιεί η θεωρία στην στρατηγική εφαρμογή της.

  • Παραδείγματα διάσημων εταιριών που τόλμησαν και ανταμείφθηκαν.

  • Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε τη θεωρία στην πράξη.

  • Τί είναι ο «στρατηγικός κανβάς» και σε τί μας βοηθάει.

  • Ποιές είναι οι στρατηγικές ενέργειες που θα σας οδηγήσουν στην επιτυχία.

  • Εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσετε και πώς να τα ξεπεράσετε

  • Μπορεί η ΒΟS να εφαρμοστεί σε όλες τις εταιρίες; Είναι κάτι που μπορώ να κάνω κι εγώ;

  • Γιατί και πότε πρέπει να το επιχειρήσετε.

  • Συγκριτικά πλεονεκτήματα της Blue Ocean Strategy.

  • Επίλογος. Σκέψεις και προβληματισμός.

    Μεθοδολογία

Έχοντας πάντα κατά νου τους στόχους του σεμιναρίου και τις ανάγκες των συμμετεχόντων, τους δίνεται η ευκαιρία να λάβουν ενεργό μέρος στη διαδικασία μέσα από συζήτηση με τον εισηγητή, παρουσιάζοντας την προσωπική τους περίπτωση και τους προβληματισμούς τους, εξετάζοντας τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να εφαρμόσουν οι ίδιοι την Blue Ocean Strategy .

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

- Ιδιοκτήτες (φυσικά και νομικά πρόσωπα) εταιριών που επιθυμούν να βρουν να επιχειρηματική διέξοδο για την επιχείρησή τους.

- Στελέχη εταιριών που είναι επιφορτησμένα με την ανάπτυξη στρατηγικής της εταιρίας στην οποία εργάζονται.

- Ιδιώτες/ εν δυνάμει επιχειρηματίες που επιτθμούν να ξεκινήσουν μία νέα επιχειρηματική δραστηριότητα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πώς θα ωφελήσει τους συμμετέχοντες;


H γνώση που θα αποκτηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, θα αλλάξει για πάντα το στρατηγικό τρόπο σκέψης των συμμετεχόντων αποκαλύπτοντάς τους νέες επιχειρηματικές οδούς που δεν είχαν καν φανταστεί ότι μπορεί να υπήρχαν, δείχνοντάς τους πως να δημιουργούν ευκαιρίες εκεί που υπήρχαν αδιέξοδα.

 

 

Νέες Χαμηλότερες Τιμές

Εισηγητής

175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
 

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ανδρέας Καραουλάνης MBAMScEngMScBEng

 

Kάτοχος ΜΒΑ από το Blekinge Institute of Technology Sweden με distinction. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από το Stockholm University Sweden με αντικείμενο «decision support and risk analysis» με άριστα. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης της σχολής Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών.

Υποψήφιος διδάκτορας του Cardiff University Business School UK στο management. Συγγραφέας περισσότερων από 20 δημοσιεύσεων σε έγκριτες διεθνείς επιστημονικές journal. Peer reviewer σε μία σειρά διεθνών έγκριτων επιστημονικών εντύπων.

Διευθυντής Franchise σε μεγάλη εταιρία της Β. Ελλάδας. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στην Alpha Bank καθώς και ως καθηγητής Αγγλικών, σε συμβουλευτική εταιρία, σαν εκπαιδευόμενος τοπογράφος μηχανός σε τεχνική εταιρία, ενώ και σαν επιχειρηματίας στο ξεκίνημα της καριέρας του.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Κτίριο Μ2
25ης Μαρτίου και Παραλία 546 46 Θεσσαλονίκη

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

ΑΘΗΝΑ
30 Νοεμβρίου
15.00-21.00

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1 Δεκεμβρίου
11.00-18.00

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

 

Copyright © 2018 Globalgreece.gr - All rights reserved. | Υπεύθυνος: Χαράλαμπος Φιλαδαρλής | Όροι χρήσης | Η εταιρεία

 




Global Greece
Powered by active³ CMS - 12/12/2018 5:02:58 πμ