· Η πώληση σήμερα και αύριο. Η Συμβουλευτική Πώληση σημαίνει διάλογος,
· Αντίο στην κλασική πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας
· Σήμερα πωλώ τον διάλογο στον πελάτη μου,
· Οκτώ νέοι κανόνες της πώλησης
· Ο Πωλητής Σύμβουλος του Πελάτη
· Το προσωπικό Φύλλο Προετοιμασίας του Πωλητή
· 13 Κανόνες για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη μου
· Τα 6 Στοιχεία του πλαισίου του Διαλόγου (Ανάλυση με παραδείγματα)
· Η σημασία των ερωτήσεων για τον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη
· Η σχέση με τον πελάτη και η ανάπτυξή της,
· Δυνατά αποτελεσματικά ανοίγματα σε (ψυχρές) επισκέψεις στον πελάτη,
· Η ανάλυση των αναγκών του πελάτη,
· Δυναμικές εισαγωγικές ερωτήσεις για τον εντοπισμό των αναγκών
· Η πρόκληση του ενδιαφέροντος του πελάτη,
· Οι δεξιότητες που απαιτούνται και καθορίζουν την ποιοτική πώληση
· Δίνω την ιδανική λύση στο πρόβλημα του πελάτη, ενεργώντας ως σύμβουλός του
· Παρακινώ τον πελάτη να αγοράσει,
· Κρατώ ζωντανό το ενδιαφέρον του πελάτη,
· Προετοιμάζομαι για τον διάλογο της πώλησης
· Εντοπίζω και επιλύω τις πραγματικές αντιρρήσεις του πελάτη,
· Αγοραστικά σήματα που δεν πρέπει να αγνοήσω,
· Λόγοι για τους οποίους αγοράζουν οι πελάτες,
· Κλείνω την πώληση βασιζόμενος στη φιλοσοφία του win-win-win situations,
· Τεχνικές κλεισίματος της πώλησης.
· Προετοιμάζω τη νέα στρατηγική για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις (Repeated Sales)
· Οδηγίες για να ξεπεράσω τα “τους φύλακες” και να φτάσω στον πελάτη μου,
· Τεχνικές για να απαντούν στα μηνύματά μου
· Απέτυχα να πουλήσω!
· 16 ερωτήσεις που πρέπει να κάνω στον εαυτό μου!
· Case Studies, Τελικές Σκέψεις και Συμπεράσματα
Μεθοδολογία
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι περισσότερο πρακτικοί παρά θεωρητικοί. Αυτό σημαίνει ότι δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κάνουν παρουσιάσεις, να συμμετέχουν ενεργά στις διαδικασίες και προ παντός να υποβάλλουν ερωτήσεις, οι οποίες επιλύονται με τη χρήση παραδειγμάτων από την εμπειρία τους, την εμπειρία του εισηγητή και την καθημερινή πρακτική.
|