“Επιτέλους, Πουλάω!” Η αποτελεσματική διάσταση των πωλήσεων

 

 

 

“Επιτέλους, Πουλάω!”

Η αποτελεσματική διάσταση των πωλήσεων

 

 

 

Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη. Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό του με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, οι οποίες θα του δώσουν την δυνατότητα να πουλά δημιουργώντας ένα διάλογο βασισμένο και επικεντρωμένο πάντοτε στις ανάγκες του πελάτη.   

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον πωλητή και το στέλεχος των Πωλήσεων ή του Marketing να:

  • Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

  • Κάνει ικανοποιητικές παρουσιάσεις στους υπάρχοντες και τους υποψηφίους πελάτες του

  • Αξιολογήσει τη διαδικασία που ακολουθεί σύμφωνα με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει

  • Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και τις αδυναμίες του

  • Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της επιχείρησης ή του οργανισμού

  • Βελτιώσει την εικόνα του και τις προσωπικές του αδυναμίες

  • Διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης και σύντομα να κερδίζει την εμπιστοσύνη του. 

Θεματολογία

 

·     Η πώληση σήμερα και αύριο. Η Συμβουλευτική Πώληση σημαίνει διάλογος,

·     Αντίο στην κλασική πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας

·     Σήμερα πωλώ τον διάλογο στον πελάτη μου,

·     Οκτώ νέοι κανόνες της πώλησης

·     Ο Πωλητής Σύμβουλος του Πελάτη

·     Το προσωπικό Φύλλο Προετοιμασίας του Πωλητή

·     13 Κανόνες για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη μου

·     Τα 6 Στοιχεία του πλαισίου του Διαλόγου (Ανάλυση με παραδείγματα)

·     Η σημασία των ερωτήσεων για τον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη

·     Η σχέση με τον πελάτη και η ανάπτυξή της,

·     Δυνατά αποτελεσματικά ανοίγματα σε (ψυχρές) επισκέψεις στον πελάτη,

·     Η ανάλυση των αναγκών του πελάτη,

·     Δυναμικές εισαγωγικές ερωτήσεις για τον εντοπισμό των αναγκών

·     Η πρόκληση του ενδιαφέροντος του πελάτη,

·     Οι δεξιότητες που απαιτούνται και καθορίζουν την ποιοτική πώληση

·     Δίνω την ιδανική λύση στο πρόβλημα του πελάτη, ενεργώντας ως σύμβουλός του

·     Παρακινώ τον πελάτη να αγοράσει,

·     Κρατώ ζωντανό το ενδιαφέρον του πελάτη,

·     Προετοιμάζομαι για τον διάλογο της πώλησης

·     Εντοπίζω και επιλύω τις πραγματικές αντιρρήσεις του πελάτη,

·     Αγοραστικά σήματα που δεν πρέπει να αγνοήσω,

·     Λόγοι για τους οποίους αγοράζουν οι πελάτες,

·     Κλείνω την πώληση βασιζόμενος στη φιλοσοφία του win-win-win situations,

·     Τεχνικές κλεισίματος της πώλησης.

·     Προετοιμάζω τη νέα στρατηγική για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις (Repeated Sales)

·     Οδηγίες για να ξεπεράσω τα “τους φύλακες” και να φτάσω στον πελάτη μου,

·     Τεχνικές για να απαντούν στα μηνύματά μου

·     Απέτυχα να πουλήσω!

·     16 ερωτήσεις που πρέπει να κάνω στον εαυτό μου!

·     Case Studies, Τελικές Σκέψεις και Συμπεράσματα

Μεθοδολογία

Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι περισσότερο πρακτικοί παρά θεωρητικοί. Αυτό σημαίνει ότι δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κάνουν παρουσιάσεις, να συμμετέχουν ενεργά στις διαδικασίες και προ παντός να υποβάλλουν ερωτήσεις, οι οποίες επιλύονται με τη χρήση παραδειγμάτων από την εμπειρία τους, την εμπειρία του εισηγητή και την καθημερινή πρακτική.

 

 

Αποτελέσματα

 

Ο παραπάνω σχεδιασμός και ο τρόπος υλοποίησης του προγράμματος δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να επανεξετάσουν τη διαδικασία που ακολουθούν στις πωλήσεις τους μέχρι σήμερα. Να κάνουν τις απαραίτητες αναπροσαρμογές, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να γίνουν οι πωλητές που θα βελτιώνουν την απόδοσή τους, θα δημιουργούν μακροχρόνιες επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες τους και θα επιτυγχάνουν τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους ίδιους.

Τιμή

Εισηγητές

220 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 160 ευρώ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΑΛΕΞΙΟΣ ΒΑΡΕΛΑΣ Msc. in Economics

Μάστερ Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Project Manager, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Κύπρος, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Εμιράτα κλπ. Μέλος του Chartered Management Institute της Μ.Βρετανίας.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο Porto Palace

26ης Οκτωβρίου 65,

54628 Θεσσαλονίκη

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

22 & 23 Φεβρουαρίου

17.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

24 Φεβρουαρίου 

11.00-19.00

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

 


Global Greece
Powered by active³ CMS - 28/03/2024 11:51:42 πμ