Εξαγωγικό Marketing & Έρευνα Ξένων Αγορών

 
 

Εξαγωγικό Marketing

& Έρευνα Ξένων Αγορών

 
 

Σήμερα που οι ευκαιρίες και το χρήμα στην τοπική αγορά σπανίζουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να στραφούν σε άλλες αγορές, και να επιδιώκουν αύξηση των πωλήσεων τους διεθνώς. Χρειαζόμαστε περισσότερους και πιο αποτελεσματικούς εξαγωγείς για να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά.

Το πρόγραμμα που σχεδιάσαμε είναι μια συστηματική και πρακτική προσέγγιση για τις ελληνικές επιχειρήσεις που βλέπουν τις ευκαιρίες στο εξωτερικό και ψάχνουν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε ξένες αγορές.

Είτε θέλετε να πουλήσετε προϊόντα, είτε υπηρεσίες στο εξωτερικό, οι έξι ώρες που θα αφιερόσετε θα σας ανοίξουν τον δρόμο, παρέχοντας λύσεις, χρήσιμα εργαλεία και πρακτικές προτάσεις - ίσως - στην πιό δύσκολη περίοδο των ελληνικών επιχειρήσεων. 

Θεματολογία

 

Αναμφίβολα, όλοι θέλουν να εξάγουν. Από πού όμως θα ξεκινήσουν; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή; Ποιες αγορές θα εξετάσουν και σε ποιες τελικά θα εστιάσουν; Ποια εργαλεία και μεθοδολογία θα χρησιμοποιήσουν για την ανάδειξη της καλύτερης για τα προϊόντα τους αγοράς;

 

Εξαγωγική Ετοιμότητα και Συστηματική Σκέψη

  • Πως θα ξεκινήσω τις Εξαγωγές;

  • Είμαι έτοιμος; Έχω τα απολύτως απαραίτητα;

  • Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Αγορά για τις Εξαγωγές μου

  • Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Μεθόδου Εισόδου μου στην Αγορά αυτή

  • Γιατί είναι αναγκαία η Έρευνα Ξένων Αγορών

  • Είδη και χρησιμότητα έρευνας, κόστος και εναλλακτικά σενάρια

  • Μέθοδοι, Πηγές, Τεχνικές, Συστήματα κατηγοριοποίησης

  • Απαιτούμενες Προσαρμογές στις τοπικές ιδιαιτερότητες

  • Δημιουργία ενδιαφέροντος & ανταπόκριση

  • Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη

Εργαλεία Ερευνας & Ανάπτυξης

 

  • Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών

  • Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ

  • Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.

  • Πρόσβαση & Χρήση Βάσεων Δεδομένων

  • Χρήση Ιντερνετ για Έρευνα Ξένων Αγορών

  • Trade leads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

  • Λίστες ελέγχου, Φόρμες και χρήσιμα Βookmarks.

  • Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε

  • Πού θα τις βρούμε - Πηγές πληροφοριών

  • Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς

  • Ανεύρεση & Επιλογή Τοπικών Εταίρων & Αγοραστών

 

Πλαίσιο Εξαγωγικού Σχεδιασμού

  • Διαστάσεις Εξαγωγικής Στοχοθέτησης

  • Σχεδιασμός του Εξαγωγικού Μείγματος Marketing

  • Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης & Ανάπτυξης Ξένων Αγορών

 

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται στον επιχειρηματία που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, στο δυναμικό στέλεχος που θέλει να ασχοληθεί με τις εξαγωγές ή/και θέλει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του συμβάλλοντας  στην ανάπτυξη της επιχείρησής του διεθνώς.

Σε νέους επιστήμονες και συμβούλους που θέλουν να εξειδικευθούν στο διεθνές εμπόριο, και γενικά σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν γνωρίζουν τα μυστικά της εξαγωγικής ανάπτυξης.

 

Νέες Τιμές

Εισηγητής

175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

 

 

 

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Μπάμπης Φιλαδαρλής MBA, DipM, MIEx.

Δ/νων Σύμβουλος της GlobalGreece και σύμβουλος εξαγωγικών επιχειρήσεων. τ.Δ/ντής Εξαγωγικής Ανάπτυξης στην ΓΑΙΑ Επιχειρείν. Διετέλεσε Γ. Διευθυντής του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, για πάνω από 15 χρόνια. Διευθυντής του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ.

Εθνικός σύμβουλος της Ελλάδος για τα προγράμματα διεθνούς συνεργασίας μέσα από εκθεσιακές συναντήσεις Europartenariat και B2fair. Σχεδιαστής και υπεύθυνος υλοποίησης του agora.mfa.gr της πρώτης ενοποιημένης διαδικτυακής ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών των γραφείων εμπορικών ακολούθων των ελληνικών πρεσβειών στο εξωτερικό για την συλλογή επιχειρηματικών πληροφοριών και την στήριξη των ελλήνων επιχειρηματιών στην αναζήτηση διεθνών εταίρων.

Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2200 στελέχη επιχειρήσεων σε θέματα εξαγωγικού marketing, έρευνας ξένων αγορών και εξαγωγικής στρατηγικής στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Έχει συγγράψει πολλά εκπαιδευτικά βοηθήματα για νέους εξαγωγείς για φορείς όπως ο ΣΕΒΕ, ο ΣΕΒ, το ΙΤΜ και πολλά Επιμελητήρια. Είναι ο δημιουργός του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών» που έχει τυπωθεί και μοιραστεί σε πάνω από 4500 εξαγωγικές επιχειρήσεις καθώς και του πληρέστερου βιβλίου για τις εξαγωγές στα ελληνικά "Ο Τζακ, η φασολιά και οι...Εξαγωγές" .

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης,

Κτίριο Μ2, 25ης Μαρτίου και Παραλία

546 46 Θεσσαλονίκη

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

ΑΘΗΝΑ
Τετάρτη 28 Μαρτίου

15.00-21.00

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πέμπτη 29 Μαρτίου

15.00-21.00

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

 

 


Global Greece
Powered by active³ CMS - 19/04/2024 2:04:35 πμ