Πώληση σε Δυσαρεστημένους Πελάτες

 


 

Πώληση σε Δυσαρεστημένους Πελάτες

 

Οι πελάτες δυσαρεστούνται όταν έχουν προσπαθήσει επανειλημμένως να βρουν λύση σε ένα πρόβλημα που έχουν, όταν χάνουν προθεσμίες για αυτό που θέλουν να πετύχουν ή/και από τον τρόπο ή κάτι που είπαμε ως εκπρόσωποι της εταιρείας μας.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πώληση σε Δυσαρεστημένους Πελάτες» καταπιάνεται με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την επανάκτηση της αφοσίωσης του πελάτη, για την διαχείριση της δυσαρέσκειας του και την επανέναρξη της συνεργασίας μαζί του σε άριστο κλίμα.

Οι συμμετέχοντες θα εκτεθούν σε τεχνικές και υλικό ως προς το:

·   Πώς να διαχειρίζονται αποτελεσματικά έναν δυσαρεστημένο πελάτη που φωνάζει ή ειρωνεύεται, και ο πελάτης να νιώσει άκρως ικανοποιημένος, χωρίς να γίνει χρήση οικονομικών παροχών ή εκπτώσεων από τον εκπρόσωπο της εταιρείας

·   Πώς να κατανοήσουν σε βάθος την ανθρώπινη διάσταση της κατάστασης του πελάτη και να επιδείξουν ενεργητική κατανόηση όπου αυτό είναι απαραίτητο

·   Πώς να ραφινάρουν την επικοινωνία τους ώστε να ανακτήσουν την αφοσίωση του πελάτη και την διάθεση του να συνεργαστεί μαζί μας για την κάλυψη των αναγκών του

Θεματολογία

·   Δυσαρεστημένοι πελάτες: τι έχουν ανάγκη να ακούσουν και να νιώσουν για να ανακτήσουμε την αφοσίωση τους, ανεξάρτητα από το αν ικανοποιήθηκε ή όχι η πρακτική ανάγκη τους.

·   Εμβάθυνση στην δική μας άριστη τοποθέτηση: η σημασία της ευμένειας και της αποφυγής του γονεϊκού ρόλου. Πώς να επικοινωνούμε ως ενήλικας προς ενήλικα. Φράσεις που προκαλούν εκρήξεις, με ποιες τις αντικαθιστούμε.

·   Πώς εκφράζουμε Ενεργητική Κατανόηση και φράσεις κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιπτώσεις δυσαρεστημένου πελάτη

·   Τα επιπλέον στάδια στη συνήθη διαδικασία πώλησης που είναι απαραίτητα για την άριστη διαχείριση της δυσαρέσκειας του πελάτη. 

·   Εξάσκηση σε υποθετικά και πραγματικά παραδείγματα

Μεθοδολογία

Διαδραστική εκπαίδευση με ομαδική συζήτηση, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, εξάσκηση σε υποθετικά και πραγματικά σενάρια (case studies).

 

Σε ποιους απευθύνεται

·   Στελέχη πωλήσεων Β2Β και εξυπηρέτησης Β2Β ή πελάτη λιανικής που συχνά διαχειρίζονται εντάσεις και προκλήσεις στην συναναστροφή τους με τους πελάτες

·   Διοικητικά στελέχη που θέλουν να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες τους στην διαχείριση δύσκολων, απαιτητικών και δυσαρεστημένων ατόμων

 

Τιμή

Εισηγητής

175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Παπαρούση Ιφιγένεια, ΜΒΑ.

Απόφοιτος του American College of Thessaloniki και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Hartford στις ΗΠΑ. Έχει εργαστεί σε θέσεις Marketing και Πωλήσεων στις πολυεθνικές εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων ευρείας διανομής (FMCG). Από το 1999 συνεργάζεται με εταιρείες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια, ως εκπαιδεύτρια σε θέματα Πωλήσεων, Ηγεσίας και Προσωπικής Ανάπτυξης. Είναι αποκλειστική και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Leaders Lab και Σύμβουλος της rogenSi.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το έχει υλοποιήσει δεκάδες φορές και το έχουν παρακολουθήσει περισσότερα από 800 άτομα.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο DAIOS LUXURY LIVING

Λ. Νίκης 59, Παραλία Θεσ/νίκης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

Πέμπτη 25 Μαϊου

15.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Σάββατο 20 Μαϊου

11.00-17.00

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

 


Global Greece
Powered by active³ CMS - 18/04/2024 10:16:33 μμ