· Βασικοί κανόνες Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, συσχέτιση με τις αρχές της Εξυπηρέτησης
Πελατών και τις αποτελεσματικές Πωλήσεις
· Ο ρόλος των υπηρεσιών στο Μάρκετινγκ της σύγχρονης επιχείρησης
· Μάρκετινγκ εμπειριών
· Λογική και συναίσθημα του πελάτη
· Προδιάθεση του πελάτη για τις υπηρεσίες που πρόκειται να παραλάβει
· Τρόποι δημιουργίας θετικού κλίματος με τον πελάτη
· Το τρίγωνο των Υπηρεσιών
· Η σημασία της διάδρασης και της ανάδρασης με τους πελάτες
· Προσδοκίες του πελάτη και πώς του δημιουργούνται
· Η αντίληψη του πελάτη για τις υπηρεσίες που πρόκειται να παραλάβει
· Η εμπειρία του πελάτη από την επαφή του με τις υπηρεσίες της επιχείρησης
· Η απόσταση ανάμεσα στις προσδοκίες του πελάτη και την εμπειρία του από την
επαφή του με τις υπηρεσίες της επιχείρησης (το μοντέλο των κενών στην
εξυπηρέτηση του πελάτη)
· Αποτέλεσμα ή διαδικασία; Τι είναι πιο σημαντικό;
· Χαρτογράφηση της Εξυπηρέτησης Πελατών
· Κανόνες σωστής επικοινωνίας
· Τρόπος για να κάνουμε ερωτήσεις στον πελάτη
· Χρήση θετικών εκφράσεων και λέξεων
· Ενεργητική ακρόαση
· Σχέσεις γνώσης με τον πελάτη
· Συναισθηματικός λογαριασμός του πελάτη
· Χρήση του τηλεφώνου και του διαδικτύου για παροχή προσωποποιημένων
υπηρεσιών
· Χειρισμός των σχολίων του πελάτη για τον ανταγωνισμό
· Είδος, λόγοι και αναγνώριση του τι κρύβεται «πίσω» από ένα παράπονο
ή αντίρρηση ενός πελάτη. Τρόποι χειρισμού και αντιμετώπισης
· Η πρόσθετη και η επαναλαμβανόμενη πώληση σαν αποτέλεσμα της σωστής
Εξυπηρέτησης
· Εξατομίκευση της υπηρεσίας και του προϊόντος και η αύξηση των πωλήσεων
· Νέες τεχνολογίες και νέες προοπτικές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες
· Κρατώντας τον πελάτη ικανοποιημένο για όλη του την ζωή