Αirbnb - Booking.com - Μικρές Μονάδες Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών για το WOW Effect!

 

 

Αirbnb - Booking.com - Μικρές Μονάδες  

Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών για το WOW Effect!

 

 

 

Η συνεχής ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, το φαινόμενο της Airbnb αλλά και η ενασχόληση όλο και περισσότερων ελλήνων στην φιλοξενία έχει κάνει αναγκαία την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους φιλοξενούμενους μας.

Στο σεμινάριο αυτό θα επικεντρώσουμε στην άψογη εξυπηρέτηση. Θα δούμε τις προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πως μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτές με επιτυχία.

Λαμβάνοντας υπόψη το guest cycle των φιλοξενούμενων, θα εμβαθύνουμε στην διαδικασία της κράτησης, στις ενέργειες σωστής προετοιμασίας πριν την άφιξη, στην παραμονή και στην αναχώρηση. 

Θεματολογία

 

Φιλοξενία και WOW effect

• Φιλοξενούμενοι και προσδοκίες. Η συνεισφορά μας στην εμπειρία των πελατών

• Το “Wow” επίπεδο, και τα υπόλοιπα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών

Χειρισμός επικοινωνίας για κράτηση

• Ανταπόκριση μέσω email

• Ανταπόκριση μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας

Σωστή προετοιμασία πριν την άφιξη

• Εξοπλισμός υπνοδωματίου, κουζίνας, μπάνιου, λοιπών χώρων

• Προσφερόμενα είδη: τι να υπάρχει, σε ποιες ποσότητες

• Διαδικασίες καθαριότητας για άφιξη

• Έλεγχος ποιότητας

Εμπειρία διαμονής

• Άφιξη / υποδοχή

• Επεξήγηση των ανέσεων των δωματίων και των κανόνων

• Ο δικός μας ρόλος κατά τη διάρκεια της παραμονής

• Άριστη καθαριότητα κατά τη διάρκεια της παραμονής

Διαδικασία αναχώρησης

Μεθοδολογία

Έχοντας πάντα κατά νου τους στόχους του σεμιναρίου και τις ανάγκες των συμμετεχόντων, τους δίνεται η ευκαιρία να λάβουν ενεργό μέρος στην διαδικασία και να αναφερθούν σε επιτυχημένες ή αποτυχημένες κινήσεις/προσπάθειες που έγιναν. Επίσης, τους δίνεται η ευκαιρία να υποβάλλουν ερωτήσεις και να πάρουν απαντήσεις σε καίρια θέματα τα οποία τους απασχολούν στην δική τους περίπτωση.

 

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

  · Ιδιοκτήτες (φυσικά πρόσωπα) ακίνητων που μισθώνουν τα

    ακίνητα τους με βραχυχρόνιες μισθώσεις

  · Στελέχη τουριστικών  και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

  · Ιδιοκτήτες & υπεύθυνους επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων 

    δωματίων και κατοικιών.

 

Τιμή

Εισηγητής

195 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις! Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

 

 ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Βάνια Κάμτσιου -

Luxury Hospitality Trainer

 

Σπούδασε Διεθνή Ξενοδοχειακή Διοίκηση στα πανεπιστήμια του Cardiff και του Strathclyde στην Μ.Βρετανία.

 

Εργάστηκε σε ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

Έχει εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στην διαμόρφωση της εμπειρίας των σύγχρονων ταξιδιωτών και έχει συντάξει / αναδιοργανώσει Operations Manuals για μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρείες.

 

Δημιουργεί και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα στο χώρο του τουρισμού πάνω από 20 χρόνια.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

 

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Crown Plaza, Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Office Club

Θ.Σοφούλη 52, Θεσσαλονίκη

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Ξενοδοχείο Atrion,

Χρονάκη 9, Ηράκλειο

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

17 Οκτωβρίου

15.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

24 Οκτωβρίου

15.00-21.00

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

21 Οκτωβρίου

15.00-21.00

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   


Global Greece
Powered by active³ CMS - 20/04/2024 7:22:09 πμ