Εργαστήρι Ανάπτυξης Εξαγωγικών Πωλήσεων

Εργαστήρι Ανάπτυξης


Εξαγωγικών Πωλήσεων

 

Σήμερα που οι ευκαιρίες και το χρήμα στην Ελληνική αγορά σπανίζουν, οι επιχειρήσεις στρέφονται σε άλλες αγορές, και επιδιώκουν αύξηση των πωλήσεων τους διεθνώς.

 

Χρειαζόμαστε περισσότερους και πιο αποτελεσματικούς εξαγωγείς για να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά.

 

Το πρόγραμμα που σχεδιάσαμε είναι μια συστηματική και πρακτική προσέγγιση για τις ελληνικές επιχειρήσεις που βλέπουν τις ευκαιρίες στο εξωτερικό και ψάχνουν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε ξένες αγορές.

 

Είτε θέλετε να πουλήσετε προϊόντα, είτε υπηρεσίες στο εξωτερικό, το σεμινάριο αυτό σας ανοίγει τον δρόμο, παρέχοντας λύσεις, χρήσιμα εργαλεία και πρακτικές προτάσεις - τώρα που - και από ανάγκη αλλά και από επιλογή θέλετε να κάνετε εξαγωγές.

 

Θεματολογία

 

1η ημέρα

     Εξαγωγική Ετοιμότητα και 

    Συστηματική Σκέψη

  • Πως θα ξεκινήσω τις Εξαγωγές;

  • Είμαι έτοιμος; Έχω τα απολύτως απαραίτητα;

  • Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Αγορά

  • Πως θα επιλέξω πως θα μπω στην Αγορά αυτή

  • Ποιοί αγοράζουν και διανέμουν προιοντα σαν τα δικά μου εκεί?

  • Γιατί να επιλέξουν τα δικά μου προιόντα?

  • Απαιτούμενες Προσαρμογές στις τοπικές ιδιαιτερότητες

  • Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη

Εργαλεία Ερευνας & Ανάπτυξης

  • Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών

  • Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ

  • Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.

  • Κατάλογοι Εμπορικών επαφών,

  • Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

  • Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε

  • Πού θα τις βρούμε - Πηγές πληροφοριών

  • Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς

  • Ανεύρεση & Επιλογή Τοπικών Εταίρων & Αγοραστών

Πλαίσιο Εξαγωγικού Σχεδιασμού

  • Διαστάσεις Εξαγωγικής Στοχοθέτησης

  • Τι θέλουμε να πετύχουμε? Μπορούμε? Τι χρειαζόμαστε?

  • Σε ποιές αγορές, με ποιά προιόντα σε τι τιμές?

  • Πως θα μας μάθουν, γιατί να μας επιλέξουν?

  • Πως θα αναπτύξουμε τις εξαγωγές μας σταδιακά?

  • Σχεδιασμός & υλοποίηση πλάνου Εξαγωγικού Marketing

  • Τι μπορούμε να μάθουμε από τους ανταγωνιστές και από τις αποτυχίες μας?

  • Πως βελτιώνουμε τις εξαγωγικές αδυναμίες μας

2η ημέρα

Διαδικασία Εξαγωγικής Πώλησης

Το περιβάλλον της διεθνούς πώλησης
O ρόλος των ανθρώπων- πωλητών

• Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία.
• Ενεργητική ακοή και κατανόηση των

μηνυμάτων του πελάτη.
• Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα ?
• Ο πελάτης και πως θα τον κατανοήσω
• Η πραγματική αξία της επικοινωνίας

στην πώληση
 

Προετοιμασία Συνάντησης
• Ταξίδι, ραντεβού, δείγματα και δώρα.
• Πως σχεδιάζω το ταξίδι, τι αποφάσεις

θα πρέπει να πάρω

• Πως επιλέγω τον χρόνο
• Η ατζέντα της συνάντησης
• Προετοιμασία συνάντησης
• Πως επιλέγω αντιπρόσωπο / διανομέα
• Κριτήρια επιλογής του κατάλληλου

εμπορικού εταίρου.
• Παράγοντες που πρέπει να λάβετε

υπόψη στην επιλογή ξένων συνεργατών.
 

Προσέγγιση και ανίχνευση
Ανακαλύψετε τις ανάγκες του

• Η πώληση στηρίζεται στην εμπιστοσύνη.

• Κουλτούρα και συμπεριφορά
• Αρχή επαφής και δημιουργία κλίματος

εμπιστοσύνης.
• Επιχειρηματολογία και οι τεχνικές των

ερωτήσεων. Πως ρωτάμε και τι ρωτάμε.
• Ο πελάτης που θέλω εξάγω και τα

χαρακτηριστικά του
• Τύποι πελατών
• Tests & Role playing
 

Παρουσίαση
• Χαρακτηριστικά, Πλεονεκτήματα - Οφέλη
• Μετατροπή των πλεονεκτημάτων σε απτά

ευεργετήματα και οφέλη.
• Τα προβλήματα είναι καλυμμένες

ευκαιρίες.
• Tests & Role playing
 

Διαπραγμάτευση
• Γιατί κάποιοι από εμάς έχουν μεγαλύτερη

επιτυχία στη διαπραγμάτευση από άλλους;
• Χαρακτηριστικά επιτυχημένες

διαπραγμάτευσης με ξένους
• Τύποι και είδη διαπραγμάτευσης
• Χρόνος, δεξιότητες και διεθνείς

διαπραγματεύσεις

 
 

Σε ποιους απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες & στελέχη Εξαγωγικών επιχειρήσεων.  Απευθύνεται στον επιχειρηματία που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, στο στέλεχος που θέλει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του και να συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης του διεθνώς, και γενικά σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν ξέρουν που να αρχίσουν.

 

Νέες Χαμηλότερες Τιμές

Εισηγητής

250 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 190 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

 

 

Αίτηση Συμμετοχής

 

Μπάμπης Φιλαδαρλής MBA, DipM, MIEx.

 

Δ/νων Σύμβουλος της GlobalGreece. τ.Γ. Διευθυντής του ΣΕΒΕ. Σχεδιαστής και υπεύθυνος υλοποίησης του agora.mfa.gr και δημιουργός του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών»  Είναι σύμβουλος εξαγωγικών επιχειρήσεων και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2000 στελέχη επιχειρήσεων σε θέματα εξαγωγικού marketing, έρευνας ξένων αγορών και εξαγωγικής στρατηγικής στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Έχει συγγράψει τον "Τζακ η φασολιά και οι... εξαγωγές" και πολλά εκπαιδευτικά βοηθήματα για νέους εξαγωγείς και για επιχειρηματικούς φορείς.

 

 

Αλεξανδρος Μπερτσιμάς ΜΒΑ, Bsc.

 

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

   

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ

Ξενοδοχείο Crown Plaza, Μιχαλακοπούλου 50 11528, Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ξενοδοχείο Εγνατία Palace, Εγνατίας 61, 54631 Θεσσαλονίκη

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες

ΑΘΗΝΑ
14 & 15 Μαρτίου  
15.00-21.00


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
19 & 20  Μαρτίου

15.00-21.00


 
   

Ενδιαφέρεστε για το συγεκριμένο σεμινάριο?

   
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη


 


Global Greece
Powered by active³ CMS - 20/04/2024 5:54:53 μμ