Selling Power Η δύναμη του να πουλάς!

 
 

 

Selling Power

Η δύναμη του να πουλάς!

 

 

 

Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη.

Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό του με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, οι οποίες θα του δώσουν την δυνατότητα να πουλά δημιουργώντας ένα κλίμα κατανόησης των αναγκών, γνώσης των χαρακτηριστικων του πελάτη και εμπιστοσύνης.

 

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών, αν και οι δύο είναι πολύ στενά συνδεδεμένες. Με τις πωλήσεις ο στόχος είναι να κάνουμε ακριβώς αυτό, να πουλήσουμε! Η αποτυχία στον τομέα αυτό θα σήμαινε ότι ένας υποψήφιος πελάτης δεν αγοράζει.

Οι μεγάλοι πωλητές έχουν την τεχνογνωσία για μετάβαση από την τεχνική πωλήσεων τους σε εκείνη της εξυπηρέτησης πελατών.

Θα πρέπει να ακούτε τον πελάτη σας και να είστε σε θέση να προσδιορίσετε με οτιδήποτε λέει ή να κάνει, ικανό να βοηθήσει και να κατανοήσετε τις ανάγκες των πελατών.

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να:

Εντοπίσει ο πωλητής τα δυνατά του σημεία και τις αδυναμίες του να βελτιώσει την εικόνα του, να αναγνωριζει και να διαβαζει τον πελατη και τις αναγκες του, να διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της συνάντησης και σύντομα να κερδίζει την εμπιστοσύνη του.

 

Να επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Να αξιολογεί τη διαδικασία που ακολουθεί σύμφωνα με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει και να οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της επιχείρησης ή του οργανισμού.

 

Θεματολογία

 

·       Ο πωλητής μέσα από την γνώση του εαυτού του.

·       Προσδιορίζοντας τα δυνατά μου σημεία

·       Αδυναμίες που πρέπει να βελτιώσω

·       Η αναγνώριση του profile του πελάτη

·       Πώς να κάνω μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση

·       Ξεπερνώντας τα διαπροσωπικά εμπόδια επικοινωνίας

·       Ενεργή ανάπτυξη δεξιοτήτων ακρόασης και αμφισβήτησης

·       Πώς να ισορροπήσετε συζήτηση πωλήσεων για να αποκαλύψετε τις ανάγκες, αλλά και να εμπνεύσετε και να οικοδομήσετε αξιοπιστία

·       Κατανόηση του τρόπου προσέγγισης κάθε προσώπου αγοραστή

·       Τι να μην κάνετε που μπορεί να εκτροχιάσουν την πώληση

·       Δημιουργία σχέσης, εμπιστοσύνη και σχέσεις με προοπτικές

·       Ερμηνεύστε την έννοια των βασικών χειρονομιών στη γλώσσα του σώματος: το ενδιαφέρον, την κριτική κρίση, την εξαπάτηση, την ανυπακοή, την απόφαση και τη δυσπιστία κ.λπ.

·       Προσαρμόστε την παρουσίαση ανάλογα του στυλ ιδιοσυγκρασίας ενός πελάτη. Επιθετική, Εκφραστική, Παθητική ή Αναλυτική

·       Η πώληση με συναίσθημα και λογική

·       Αξία πώλησης: Πώληση παροχών η χαρακτηριστικών

·       Η φύση των αντιρρήσεων και γιατί ο πελάτης έχει αντιρρήσεις

·       Κατηγορίες αντιρρήσεων

·       Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων

·       Τεχνικές αντιμετώπισης και άρσης αντιρρήσεων

·       Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων

·       Ορισμός και διαχείριση παραπόνων

·       Λόγοι για τους οποίους οι πελάτες δεν αγοράζουν

·       Η στάση σας κάνει τη διαφορά

·       Πώς να χειριστείτε την απόρριψη των πωλήσεων και να παραμείνετε θετικοί

·       Γιατί πρέπει να είμαστε μεθοδικοί και συστηματικοί

·       Τι εντυπωσιάζει τον πελάτη και τι θυμάται ο πελάτης

 
Μεθοδολογία
Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) 
εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη 
συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.

 

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη πωλήσεων.

 

Γενικότερα, το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους εκείνους, οι οποίοι έχουν κατανοήσει τη σημασία που έχει ο πελάτης και η διατήρησή του για την επιβίωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός και η ομοιότητα των προϊόντων, είναι τόσο έντονος όσο ποτέ στο παρελθόν.

 

 

Τιμή

Εισηγητής

195 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις! Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

 ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

 

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ

Ξενοδοχείο Crown Plaza, Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ξενοδοχείο Εγνατία Palace, Εγνατίας 61, 54631 Θεσσαλονίκη

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

Δευτέρα 8 Ιουλίου

15.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τετάρτη 10 Ιουλίου

15.00-21.00

 

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

 

 


Global Greece
Powered by active³ CMS - 18/04/2024 3:08:10 πμ