Branding, διαφοροποίηση και digital marketing

 

 

 

Branding, διαφοροποίηση

και digital marketing  

 

 

 

Η διεθνής ανταγωνιστικότητα των περισσότερων ελληνικών επιχειρήσεων  παραμένει καθηλωμένη σε χαμηλά σχετικά επίπεδα. Αυτό αποδεικνύει ότι η πλειονότητα των μικρών και μικρομεσαίων παραγωγικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων δυσκολεύετε να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα αλλά και την εξωστρέφεια της.

 

Διαπιστώνεται αδυναμία στο σχεδιασμό επωνύμων, ανταγωνιστικών προϊόντων, υψηλής προστιθεμένης αξίας που θα αποτελέσουν το διαβατήριο για την διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές.

 

Το Branding ως συγκριτικό πλεονέκτημα, οι πρακτικοί και έξυπνοι τρόποι διαφοροποίησης που πρέπει να επιδιώξουμε καθώς και η χρήση των οικονομικών αλλά άκρως αποτελεσματικών εργαλείων του digital marketing μπορούν να οδηγήσουν την κάθε ελληνική επιχείρηση σε άλλο επίπεδο ανταγωνιστικότητας.

 

Θεματολογία

 

·  Περιβάλλον αγοράς
·  Τι είναι brand(ing)
·  Αναγκαιότητα ή απλά μια ξεπερασμένη μόδα
·  Γιατί πολλές φορές οι εφαρμογές του branding οδηγούν

   σε ολέθρια σφάλματα
·  Ποιες οι αξίες, το όραμα και οι στόχοι της επιχείρησης σου
·  Ποιο είναι το τμήμα αγοράς στόχευσης για μια επιχείρηση
·  Ποιο είναι το στοιχείο διαφοροποίησης
·  Χωροθέτηση
·  Στρατηγική Branding 
·  Η έννοια του Digital Marketing 
·  Content Marketing (φαινόμενο πορτοκαλιού χιονιού)
·  Η εφαρμογή καναλιών μίγματος Digital Marketing 
·  Αποτελέσματα, Μετρήσεις μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
·  Ερωτήσεις-Απαντήσεις
·  Συζήτηση

Μεθοδολογία

Έχοντας πάντα κατά νου τους στόχους του σεμιναρίου και τις ανάγκες των συμμετεχόντων, τους δίνεται η ευκαιρία να εκφράσουν τις απορίες τους και να συζητήσουν τον προβληματισμό τους για οτιδήποτε άπτεται του σεμιναρίου και έχει εφαρμογή στη δική τους πραγματικότητα.

Επίσης, τους δίνεται η ευκαιρία να υποβάλλουν ερωτήσεις και να πάρουν απαντήσεις σε καίρια θέματα marketing τα οποία τους απασχολούν.

 

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

Σε επιχειρηματίες – ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, υπεύθυνους τμημάτων marketing & εξαγωγών, προϊστάμενους και στελέχη πωλήσεων, καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με θέματα marketing.

 

 

Τιμή

Εισηγητής

195 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Σάββας Τσαλουχίδης

 

Επιχειρηματικός Σύμβουλος Στρατηγικής με ειδίκευση στην συμβουλευτική Ιδιωτικών, Δημόσιων Οργανισμών καθώς και Δημόσιων Προσώπων. Ιδιοκτήτης της εταιρίας marketing & branding: Brandme Business Consulting.

 

Με περισσότερες από 20.000 ώρες συμβουλευτικής και 5.000 ώρες εκπαίδευσης έχει διατελέσει εισηγητής σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων και προγράμματα σπουδών Ιδιωτικών Σχολών, Φορέων Κατάρτισης σε θέματα Επιχειρησιακής Στρατηγικής και Marketing.

 

Έχει στο ενεργητικό του πληθώρα παρουσιάσεων σε ημερίδες, συνέδρια Marketing, Management και ειδικό επιστημονικό έργο.

 

Μέλος του EKDDA (National Centre for Public Administration and Local Government of Greece). Επί σειρά ετών υπήρξε Επιθεωρητής Ποιότητας (Certificated Auditors) εγκεκριμένος από IRCA & IATCA σε Ιδιωτικό και Δημόσιο τομέα.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

 

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH, Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Office Club

Θ.Σοφούλη 52, Θεσσαλονίκη

 

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

Σάββατο  28/9

11.00-18.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Σάββατο  5/10

11.00-18.00

 

 

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

 

 



Global Greece
Powered by active³ CMS - 28/03/2024 6:32:32 μμ