Χορηγίες & Χορηγικές Προτάσεις - Εναλλακτικοί τρόποι εξεύρεσης πόρων



 

Χορηγίες & Χορηγικές Προτάσεις  

Εναλλακτικοί τρόποι εξεύρεσης πόρων

 

Τα ποσά τα οποία ξοδεύονται για χορηγίες είναι τεράστια και συνεχώς αυξανόμενα. Η χορηγία είναι ένα μια πολύ σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας στη διεθνή και Ελληνική αγορά. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια η χορηγία έχει αναπτυχθεί ταχύτατα ως μια εναλλακτική ή συμπληρωματική της διαφήμισης στρατηγική επικοινωνίας (για τους χορηγούς), αλλά και ως μια βασική στρατηγική εξεύρεσης οικονομικών πόρων στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης (για τους χορηγούμενους)

 

Η σύνταξη και η αξιολόγηση μια σωστής χορηγικής πρότασης είναι προϋπόθεση προκειμένου η χορηγία να προσελκύσει των ενδιαφέρων δυνητικών χορηγών και να συνεισφέρει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων.

 

Στο σεμινάριο θα διδαχθείτε, βήμα προς βήμα, πως γίνεται η σύνταξη ενός χορηγικού προγράμματος , ποιοι είναι εκείνοι οι παράγοντες που πρέπει να εκτιμηθούν προκειμένου η επένδυση σε ένα χορηγικό πρόγραμμα να είναι πετυχημένη και πώς γίνεται πιο αποτελεσματικά η πώληση της χορηγίας. Συγκεκριμένα παραδείγματα θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν.

Θεματολογία

Θεμελιώδεις έννοιες και ορισμοί  

*     Τύποι χορηγιών

*     Χορηγία έναντι διαφήμισης

*     Oφέλη χορηγίας

*     Στόχοι χορηγίας

*     Μηχανισμός καταναλωτικής επίδρασης της χορηγίας

*     Ambush marketing

*     Παραδείγματα Χορηγικών προγραμμάτων        

Αξιολόγηση Χορηγικών Προτάσεων

*     Κριτήρια αξιολόγησης δυνητικών χορηγικών προτάσεων

*     Πώς να εντοπίσετε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σύναψη μιας

       πετυχημένης χορηγικής συμφωνίας

*     Στρατηγική κατάρτισης χορηγικού προγράμματος

Αποτίμηση Χορηγικού Προγράμματος

*     Πώς θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματική ήταν για την εταιρεία σας

       η χορηγία στην οποία συμμετείχατε

*     Μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας μιας χορηγίας

*     Προώθηση και πώληση χορηγικών πακέτων

*     Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα

Case study

*     Σύνταξη χορηγικού πλάνου

*     Το χορηγικό πλάνο – Βήμα προς Βήμα

*     Παραδείγματα πετυχημένων και αποτυχημένων χορηγικών προγραμμάτων

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών, Τμημάτων Μάρκετινγκ Εταιρειών, Ιδρυμάτων, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας, Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, Αθλητικών, Πολιτιστικών & Επιχειρηματικών Σωματείων, Καλλιτεχνικών Οργανισμών, Εταιρειών Οργάνωσης Συνεδρίων, Διοργανωτών Αθλητικών Εκδηλώσεων κλπ..

 

Εισηγητής

 

Κ. Αλεξανδρής, M.Ed, MA, PhD

 

Αναπληρωτής Καθηγητής στο Α.Π.Θ., ενώ είναι ακόμη συνεργαζόμενο ερευνητικό μέλος του University of Illinois, USA, στο οποίο έχει εργαστεί για τρία χρόνια ως Επίκουρος Καθηγητής στο αντικείμενο του μάνατζμεντ μάρκετινγκ υπηρεσιών αθλητισμού και αναψυχής.

Είναι σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ, έρευνας αγοράς, και εκπαίδευσης στελεχών, έχοντας συνεργαστεί με διαφημιστικές εταιρίες, επαγγελματικές ομάδες, αθλητικούς οργανισμούς, πολιτιστικά σωματεία, εκθέσεις, ομοσπονδίες και οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.

Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωρισθεί με καταγεγραμμένες πάνω από χίλιες διεθνείς αναφορές ως σήμερα.

Έχει εκδώσει τα βιβλία Performance Measurement and Leisure Management (Εκδοτικός οίκος Routledge), και Αρχές Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Οργανισμών κι Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής (Εκδόσεις Χριστοδουλίδη) ενώ είναι στο editorial board διεθνών επιστημονικών περιοδικών (Managing Service Quality, Sport Marketing Quarterly, Journal of Leisure Research κτλ).

 

 

Κόστος

 

175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 120 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ click

 

 

Χώρος Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Στρατος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

 

Χρόνος

6 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

5 Ιουνίου 2015

15.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

6 Ιουνίου 2015

10.00-16.00

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης,

Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη
Tel: +30 2310474191
Fax:+30 2310474192
Email: [email protected]
www.globalgreece.gr

Social Media

 

 

 


Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply

με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή Πατήστε εδώ


@ Globalgreece.gr | Υπεύθυνος: Χαράλαμπος Φιλαδαρλής | Όροι χρήσης |
Η εταιρεία




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00