• Τι όφελος αποκομίζουν οι επιχειρήσεις από τις συμμετοχές σε εμπορικές
εκθέσεις του εξωτερικού
• Πως επιλέγουμε την κατάλληλη και πιο αποδοτική εμπορική έκθεση
• Πως προϋπολογίζουμε σωστά το κόστος, αποφεύγοντας δυσάρεστες
εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής
• Η οργάνωση της συμμέτοχης στο σύνολο της, σε πρακτικούς όρους
• Επιλογή και σχεδιασμός περιπτέρου
• Τα έντυπα και το προωθητικό υλικό που χρειαζόμαστε
• Το ανθρώπινο δυναμικό στη συμμετοχή μας και τι να προσέχουμε
• Οι τύποι των επισκεπτών του περιπτέρου μας και πως τους αντιμετωπίζουμε
• Οι παράλληλες εκδηλώσεις και προωθητικές ενέργειες
• Η δουλειά μετά την έκθεση. Τι χρειάζεται να κάνουμε για να
μεγιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα της συμμετοχής μας σε έκθεση του
εξωτερικού
• Αποτίμηση συνολικού κόστους και συνολική αξιολόγηση της συμμετοχής