Διεθνή Δίκτυα Διανομής. Τα κλειδιά της εισόδου σας στις ξένες αγορές.



Ανάπτυξη Εξαγωγών χωρίς πρόσβαση σε δίκτυα διανομής δεν γίνεται!

Η παγκοσμιοποίηση έχει καταστήσει τη διεθνή διάσταση της λειτουργίας της διανομής ως μία από τις σημαντικότερες πτυχές ανταγωνιστικότητας της σύγχρονης επιχείρησης. Η δυνατότητα διείσδυσης στις αγορές του εξωτερικού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αποτελεσματική επιλογή και διοίκηση του καναλιού διανομής. Σήμερα, τα κανάλια συνιστούν σφραγίδα πρόσβασης στον πελάτη – καταναλωτή. Δεν εξυπηρετούν απλά τις αγορές αλλά τις δημιουργούν.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

Στελέχη πωλήσεων & μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ανοίγονται στο εξωτερικό, επιδιώκοντας μια συστηματική εξαγωγική ανάπτυξη για τα προϊόντα τους στις ξένες αγορές.

 

Θεματολογία

  Το Περιβάλλον των Εξαγωγών και της Διεθνούς Πώλησης.

  Η Σπουδαιότητα της λειτουργίας της Διανομής ως στοιχείο του Εξαγωγικού

    Μείγματος Marketing.

  Στρατηγικές Εισόδου στην ξένη αγορά. Ποια μέθοδος είναι η πιο κατάλληλη

    για την επιχείρησή μου;

  Διαδικασία Σχεδιασμού Καναλιών Διανομής: Αντικειμενικοί Στόχοι, Στάδια,

    Αναζήτηση & Επίπεδα Λειτουργίας.

  Παράγοντες και Κριτήρια Επιλογής Ξένων Καναλιών Διανομής.

  Αξιολόγηση  Μεγέθους, Ποιότητας & Αποτελεσματικότητας των Δικτύων

    Διανομής.

  Διαδικασία Επιλογής Δικτύων. Ρόλος και Πηγές Ισχύος. Ποιος επιλέγει Ποιόν;

  Διαχείριση και Ανάπτυξη Καναλιών: Κίνητρα & τρόποι Ενεργοποίησης τους.

    Τακτικές «Έλξης» και «Ώθησης»

  Ολοκληρωμένα Vs Ανεξάρτητα Δίκτυα Διανομής. Συγκρίσεις & Περιορισμοί.

  Εξαγωγές απευθείας στον πελάτη ή μέσω Ενδιάμεσων; Πότε, πως και γιατί;

  Αντιπρόσωποι και Διανομείς: Τι προσφέρουν και τι ζητούν; Γιατί θα  

    συνεργαστούν μαζί μας;

  Κριτήρια Επιλογής & Αξιολόγησης.

  Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων με διανομείς.

  Σύγχρονες Εξελίξεις στα Διεθνή Κανάλια Διανομής  

  Πρακτική Εξάσκηση μέσω Case Studies

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy & Finance. Διαθέτει πολυετή προϋπηρεσία στους τομείς των πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξαγωγών σε διεθνείς Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Έχει αναλάβει, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε εθνικό & διεθνές επίπεδο, σε περιβάλλοντα FMCG, B2B, EPC.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:

ΑΘΗΝΑ Δευτέρα 7 Απριλίου 2014, 16.00-22.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 5 Απριλίου 2014 11.00-17.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες

ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch, αντίγραφο του Οδικού Χάρτη Εξαγωγών καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!

 

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

Αίτηση Συμμετοχής (click)




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00