Φιλοξενία και WOW effect
• Φιλοξενούμενοι και προσδοκίες. Η συνεισφορά μας στην εμπειρία των πελατών
• Το “Wow” επίπεδο, και τα υπόλοιπα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών
Χειρισμός επικοινωνίας για κράτηση
• Ανταπόκριση μέσω email
• Ανταπόκριση μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
Σωστή προετοιμασία πριν την άφιξη
• Εξοπλισμός υπνοδωματίου, κουζίνας, μπάνιου, λοιπών χώρων
• Προσφερόμενα είδη: τι να υπάρχει, σε ποιες ποσότητες
• Διαδικασίες καθαριότητας για άφιξη
• Έλεγχος ποιότητας
Εμπειρία διαμονής
• Άφιξη / υποδοχή
• Επεξήγηση των ανέσεων των δωματίων και των κανόνων
• Ο δικός μας ρόλος κατά τη διάρκεια της παραμονής
• Άριστη καθαριότητα κατά τη διάρκεια της παραμονής
Διαδικασία αναχώρησης
Μεθοδολογία
Έχοντας πάντα κατά νου τους στόχους του σεμιναρίου και τις ανάγκες των συμμετεχόντων, τους δίνεται η ευκαιρία να λάβουν ενεργό μέρος στην διαδικασία και να αναφερθούν σε επιτυχημένες ή αποτυχημένες κινήσεις/προσπάθειες που έγιναν. Επίσης, τους δίνεται η ευκαιρία να υποβάλλουν ερωτήσεις και να πάρουν απαντήσεις σε καίρια θέματα τα οποία τους απασχολούν στην δική τους περίπτωση.
|