Εξαγωγικά νέα

Τελωνειακές Διαδικασίες Εισαγωγών & Εξαγωγών

Νέος Ενωσιακός Τελωνειακός Κώδικας, Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα, Απλουστευμένες Τελωνειακές Διαδικασίες Ηλεκτρονική Διασάφηση, Τελωνειακές διαδικασίες με τρίτες χώρες Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές, φορολογικές υποχρεώσεις "Αίτηση Συμμετοχής (click)"
EBRD online platform | «Μάθε πώς να …εν μέσω κρίσης»

Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ανακοινώσουμε το ξεκίνημα μιας νέας πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD). Ως μέρος των προσπαθειών της για την υποστήριξη δεκάδων χιλιάδων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (MME), οι οποίες βρίσκονται αντιμέτωπες με την πρόκληση της πανδημίας του κορωνοϊού, η EBRD δημιούργησε ένα διαδικτυακό κόμβο μάθησης διαχείρισης κρίσεων, ο οποίος σχεδιάστηκε ειδικά για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες χρειάζονται, τώρα περισσότερο από ποτέ, πρακτική βοήθεια στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορωνοϊού.
Export Restart - Τώρα είναι η ώρα σχεδιασμού & οργάνωσης των εξαγωγών σας

Αυτά που πιστεύαμε ότι γνωρίζαμε για την οικονομία και το διεθνές εμπόριο έχουν διαταραχθεί ριζικά. Μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες ζήσαμε μια δραματική αλυσίδα γεγονότων που αποκάλυψαν τα τρωτά σημεία των ανοιχτών συνόρων και της παγκοσμιοποίησης. Το μόνο σίγουρο για το μέλλον των επιχειρήσεων είναι η αβεβαιότητα. Και την αβεβαιότητα την πολεμάς μόνο με συστηματική προετοιμασία. Για την εξαγωγική σας επανεκκίνηση έχουμε σχεδιάσει τρεις εναλλακτικές λύσεις που θα σας βοηθήσουν άμεσα και συστηματικά:
Εξωτερικό εμπόριο με την Κίνα -Πως σχετίζεται με τον Κορονοϊό

Πολύ μεγάλη είναι η σχέση της σοβαρότητας με την οποία έπληξε ο Κορωνοϊός τις χώρες της ΕΕ με το μέγεθος των εμπορικών τους συναλλαγών με την Κίνα. Όσο για την Ελλάδα οι πενιχρές της συναλλαγές, ιδίως εξαγωγές ίσως να συνέβαλαν στον μικρό αρχικό αριθμό των κρουσμάτων. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από Μελέτη της εταιρίας GLOBAL GREECE η οποία εξειδικεύεται στην υποστήριξη των εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων. Έγινε κατόπιν της ιδέας να μελετηθούν οι εμπορικές συναλλαγές των χωρών της ΕΕ με την Κίνα και να διερευνηθεί αν το μέγεθος αυτών έχει κάποια συνάφεια με τον αριθμό των κρουσμάτων στην κάθε χώρα.
Κορωνοϊός: Νέες Ρήτρες Ανωτέρας Βίας και Μεταβολής Συνθηκών από τo Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC)

To Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC), με αφορμή την πανδημία Covid-19, αντέδρασε άμεσα και στις 25 Μαρτίου 2020 δημοσίευσε τις νέες Ρήτρες Ανωτέρας Βίας και Ρήτρες περί Απρόβλεπτης Μεταβολής των Συνθηκών (ICC Force Majeure and Hardship Clauses 2020 - March 2020), που επικαιροποιούν την έκδοση του 2003, προσφέροντας μια απλούστερη παρουσίαση και διευρυμένες επιλογές που καλύπτουν τις διάφορες εκτεταμένες ανάγκες των εταιρειών.
Ανάλυση McKinsey: Οι επιπτώσεις του Κοροναϊού στην επιχειρηματικότητα

Η αναγνωρισμένη πλέον και από τον ΠΟΥ, παγκόσμια πανδημία του κοροναϊού, αποτελεί πρώτα και κύρια έναν απόλυτο κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία, για την αντοχή των υγιειονομικών δομών σε όλο τον κόσμο, ενώ αναπόφευκτα αλλάζει εκ των πραγμάτων την φιλοσοφία της επιχειρηματικότητας, που καλείται να προσαρμοστεί σε νέες πρωτόγνωρες συνθήκες. παρουσιάζουμε την πρόσφατη μελέτη της McKinsey για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην διεθνή επιχειρηματικότητα.
Εξαγωγικές Διαδικασίες & Διεθνείς Διακανονισμοί - INCOTERMS®2020, Ενέγγυες Πιστώσεις L/C, Διασφάλιση Πληρωμών

- Ενημερωθείτε για τους αναθεωρημένους όρους παράδοσης των εμπορευματικών συμβολαίων (INCOTERMS ® 2020) και μάθετε να τους χρησιμοποιείτε με ευκολία στις καθημερινές σας συναλλαγές. - Ενημερωθείτε για τους διεθνείς τρόπους πληρωμής και τις εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης και ελέγχου του πιστωτικού κινδύνου και αποφύγετε λάθη που κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα. - Αποκτήστε ευελιξία στη χρήση των εργαλείων άσκησης της εμπορικής πολιτικής, διευκολύνετε την επικοινωνία, διασφαλίστε τη συνεργασία και χτίστε ένα καλό κλίμα συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης με πελάτες και συνεργάτες. "Αίτηση Συμμετοχής (click)"
Branding, Διαφοροποίηση και Digital Marketing

Διαπιστώνεται αδυναμία στο σχεδιασμό επωνύμων, ανταγωνιστικών προϊόντων, υψηλής προστιθεμένης αξίας που θα αποτελέσουν το διαβατήριο για την διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές. Το Branding ως συγκριτικό πλεονέκτημα, οι πρακτικοί και έξυπνοι τρόποι διαφοροποίησης που πρέπει να επιδιώξουμε καθώς και η χρήση των οικονομικών αλλά άκρως αποτελεσματικών εργαλείων του digital marketing μπορούν να οδηγήσουν την κάθε ελληνική επιχείρηση σε άλλο επίπεδο ανταγωνιστικότητας. "Αίτηση Συμμετοχής (click)"
1 - 8 / 303


Global Greece
Powered by active³ CMS - 02/07/2020 7:16:56 μμ