Η Ελληνική οικονομία απαιτεί νέες δρομολογήσεις και σημαντική τόνωση της εξωστρέφειας, της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. 

Στη Global Greece υποστηρίζουμε με συστηματικό τρόπο τις εξαγωγικές δραστηριότητες της ελληνικής επιχείρησης.
Οι υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε επιχείρησης και δίνουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης

Αξιοποιείστε Αποτελεσματικά την Συμμετοχή σας σε   Διεθνείς Εκθέσεις



 

 

Αξιοποιείστε Αποτελεσματικά την Συμμετοχή σας σε

 

Διεθνείς Εκθέσεις

 

 

 

Εκατοντάδες ελληνικές επιχειρήσεις επενδύουν πολλά χρήματα κάθε χρόνο στην συμμετοχή τους σε διεθνείς εκθέσεις. Και πράττουν σωστά! Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως οι ίδιοι επιχειρηματίες νοιώθουν ότι η επένδυση αυτή δεν έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και οφέλη. Συνήθως ο κύριος λόγος είναι η ελλιπής προετοιμασία και προγραμματισμός.

 

Οι εκθέσεις είναι ένα ισχυρό εργαλείο πωλήσεων και marketing. Μάθετε πώς να τις αξιοποιείστε αποτελεσματικά. Μάθετε τα μυστικά τους και πώς να προετοιμαστείτε καλύτερα.

Πρέπει να συμμετέχω σε εμπορικές εκθέσεις και για ποιο λόγο; Τι θα μου κοστίσει η συμμετοχή; Πως θα οργανώσω την συμμετοχή μου ώστε να είναι αποτελεσματικήΜε ποιο μηχανισμό μπορώ να προσελκύω επισκέπτες στο σταντ μου; Πως θα μεγιστοποιήσουν οι άνθρωποι μου στο σταντ την αποτελεσματικότητα επικοινωνίας τους με τους επισκέπτες; Τι χρειάζεται να κάνουμε για να μεγιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα της συμμετοχής μας;

 

Σ' αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα δίνονται απαντήσεις και αναλύεται 'βήμα προς βήμα' ο δρόμος προς την επιτυχία της συμμετοχής σε μια διεθνή έκθεση.

 

Θεματολογία

 

•          Τι όφελος αποκομίζουν οι επιχειρήσεις από τις συμμετοχές σε εμπορικές

             εκθέσεις του εξωτερικού

•          Πως επιλέγουμε την κατάλληλη και πιο αποδοτική εμπορική έκθεση

•          Πως προϋπολογίζουμε σωστά το κόστος, αποφεύγοντας δυσάρεστες

             εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής

•          Η οργάνωση της συμμέτοχης στο σύνολο της, σε πρακτικούς όρους

•          Επιλογή και σχεδιασμός περιπτέρου

•          Τα έντυπα και το προωθητικό υλικό που χρειαζόμαστε

•          Το ανθρώπινο δυναμικό στη συμμετοχή μας και τι να προσέχουμε

•          Οι τύποι των επισκεπτών του περιπτέρου μας και πως τους αντιμετωπίζουμε

•          Οι παράλληλες εκδηλώσεις και προωθητικές ενέργειες

•          Η δουλειά μετά την έκθεση. Τι χρειάζεται να κάνουμε για να

             μεγιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα της συμμετοχής μας σε έκθεση του

             εξωτερικού

•          Αποτίμηση συνολικού κόστους και συνολική αξιολόγηση της συμμετοχής

Σε ποιους απευθύνεται

 

Σε επιχειρηματίες – ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, πωλητές και διοικητικά στελέχη στελέχη εξεγωγών, υποστήριξης πωλήσεων, εμπορικής διεύθυνσης και σε όλα τα στελέχη, εμπλεκόμενα με τη ανάπτυξη εργασιών.

Μεθοδολογία

Το πρόγραμμα διεξάγεται με απόλυτα συμμετοχικό τρόπο και με αναφορά  σε ασκήσεις και πραγματικά περιστατικά. Περιλαμβάνει:

·             Ανάπτυξη των απαραίτητων θεωρητικών εννοιών

·             Πρακτικά περιστατικά

·             Συμμετοχική επεξεργασία θεμάτων

·             Συζητήσεις, ερωτήσεις, απαντήσεις

 

Τιμή

Εισηγητής

195 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Μιχάλης Ε.Ναλμπάντης

 

Επιχειρηματίας, συγγραφέας και ειδικός σύμβουλος στρατηγικής επιχειρήσεων και οργανισμών. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Στρατηγική Διοίκηση Επιχειρήσεων και πιστοποιημένος στρατηγιστής.

Εργάζεται ως υπεύθυνος εξαγωγών τα τελευταία είκοσι χρόνια ενώ έχει οργανώσει και υλοποιήσει πάνω από 100 συμμετοχές σε εμπορικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Το 2011 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο του «Συμμετέχοντας σε εμπορικές εκθέσεις» από τις εκδόσεις Αλτιντζή ενώ το 2013 κυκλοφόρησε το best seller βιβλίο του με τίτλο «Brand η στρατηγική» από τις εκδόσεις Φερενίκη. Έχει στο βιογραφικό του σειρά εισηγήσεων, παρουσιάσεων και ομιλιών σε συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες αναφορικά με θέματα διοίκησης επιχειρήσεων, στρατηγικής και branding.

 

Είναι συνιδιοκτήτης εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ιδρυτής της Brand4cosmos ενώ διαθέτει πολύχρονη εμπειρία σε θέματα εξαγωγών, ανάπτυξης και διαπολιτισμικής επικοινωνίας.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ 


Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH, Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
 


Office Club,

Θ. Σοφούλη  52, Θεσσαλονίκη

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

 
Σάββατο 30 Νοεμβρίου
11.00-18.00


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 
Σάββατο 7 Δεκεμβρίου
11.00-18.00

 

 

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

 

 

 

Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη


 



 

Αναζήτηση στο site

Λίστα Ενημέρωσης

Αφήστε το e-mail σας και μείνετε ενήμεροι
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas
Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

Τηλ: +30 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: info@globalgreece.gr

active³ 4.8 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης