Ημερολόγιο εκδηλώσεων



Απρίλιος 2022 Ιούνιος 2022
Η ετικέτα των τροφίμων και γενικότερα η παροχή πληροφοριών στους καταναλωτές τροφίμων με οποιοδήποτε άλλο τρόπο (διαφήμιση, ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ) είναι το μέσο με το οποίο η επιχείρηση δίνει την πληροφορία στον καταναλωτή ώστε αυτός να κάνει την επιλογή του με βάση τη σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση των απαιτήσεων της Ενωσιακής και Ελληνικής νομοθεσίας για τις πληροφορίες που πρέπει να δίνονται στον καταναλωτή και τον τρόπο παρουσίασης τους σχετικά με γενικά θέματα επισήμανσης αλλά και ειδικότερα όπως ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που μπορούν να φέρουν.
Το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις, οργανισμούς αλλά και σε call centers. Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελματική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες.
Ενωσιακός Τελωνειακός Κώδικας, Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα, Απλουστευμένες Τελωνειακές Διαδικασίες Ηλεκτρονική Διασάφηση, Τελωνειακές διαδικασίες με τρίτες χώρες Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές, φορολογικές υποχρεώσεις

Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΜΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625 - 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00