Επαγγελματίας Πωλητής στην ψηφιακή εποχή



Global Greece Newsletter

 

On line seminar

 

Επαγγελματίας Πωλητής

στην ψηφιακή εποχή

Δηλώστε Συμμετοχή
 

20 & 22/2/2024    17:00-21:00

Ζούμε σε μια εποχή που όλα αλλάζουν με ρυθμούς γρηγορότερους από ποτέ. Η ψηφιακή τεχνολογία έχει δημιουργήσει νέες τάσεις και ανάγκες και ο επαγγελματίας πωλητής πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα.

Οι βασικές αρχές και τεχνικές της πώλησης μπορεί να είναι οι ίδιες, τα εργαλεία όμως έχουν εξελιχθεί, έχουν ανοίξει νέους δρόμους αλλά δημιούργησαν και πρόσθετες προκλήσεις.

Μέσα από το σεμινάριο ανακαλύπτουμε πώς η ψηφιακή εξέλιξη διαμορφώνει το ρόλο του επαγγελματία πωλητή και εξερευνούμε τις σύγχρονες στρατηγικές που οδηγούν σε επιτυχημένες πωλήσεις.

Από τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων έως τη δημιουργία στενών σχέσεων με τους πελάτες, κατανοούμε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή στον κόσμο των πωλήσεων.

Ερωτήσεις που θα απαντηθούν:

  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή σήμερα;
  • Πως οι βασικές αρχές των πωλήσεων προσαρμόζονται στο σήμερα;
  • Πως θα κάνω μια αποτελεσματική παρουσίασή διαδικτυακά;
  • Γιατί θα πρέπει να τροφοδοτώ το CRM με σωστές πληροφορίες;
  • Μπορούν τα social media να γίνουν εργαλείο ανάπτυξης;
  • Τι πρέπει να ξέρω για τον πελάτη μου πριν το ραντεβού;
  • Με ποιον τρόπο θα προσεγγίσω νέους πελάτες;
  • Πως θα συντάξω μια οικονομική προσφορά;
  • Πως θα επιλέξω το κατάλληλο μέσο επικοινωνίας;

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

·       Τα κύρια καθήκοντά του πωλητή στη ψηφιακή εποχή

  • Αλλαγές: Ευκαιρίες ή εμπόδια;

  • Η σημασία των δεξιοτήτων και των γνώσεων

  • Το τρίπτυχο του Αριστοτέλη “Ήθος, Πάθος, Λόγος” ως οδηγός πειθούς

  • Το personal branding του πωλητή

  • Επαγγελματική χρήση των Social Media

  • Οι βασικές προϋποθέσεις για επιτυχημένη πώληση

·       Επικοινωνία με βάση τις ανάγκες του πελάτη

  • Τα στάδια της επιτυχημένης πώλησης - προσαρμογή στις νέες τεχνολογίες

  • Σωστή προετοιμασία πριν την πώληση

  • Πρώτη επαφή τηλεφωνικά, διαδικτυακά ή διά ζώσης

  • Χτίσιμο σχέσης και δημιουργία εμπιστοσύνης

  • Ανακαλύπτοντας το κίνητρο αγοράς

  • Επιτυχημένη παρουσίαση διαδικτυακά και δια ζώσης

  • Η σημασία της σωστής τροφοδότησης του CRM

  • Οδηγός σύνταξης οικονομικής προσφοράς

  • Τεχνικές κλεισίματος της συμφωνίας

  • Ψηφιακό ή αναλογικό Follow Up. Πότε και πως

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

* Σε νέους ή και πιο έμπειρους επαγγελματίες των πωλήσεων που θέλουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών

 

* Σε ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους

 

* Σε αυτούς που επιθυμούν να αναπτύξουν δεξιότητες πωλήσεων ώστε να εισέλθουν σε έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα επαγγελματικό κόσμο, γεμάτο προκλήσεις αλλά και ανταμοιβές

 

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

 

Σπήλιος Αριστοτελίδης,

MBA in International Business

 

Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις το 1995, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία. Από το 1997 έως το 2001, εργάστηκε ως στέλεχος πωλήσεων σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Το 2001, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή σε εταιρεία Direct Marketing and Sales Promotion, χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq.

Στη συνέχεια εργάστηκε ως Key Account Manager και εκπαιδευτής σε μεγάλη εταιρεία εκπαίδευσης επιχειρήσεων και ως διευθυντικό στέλεχος σε εταιρεία λιανικού εμπορίου. Έως το 2016 κατείχε τη θέση του Διευθυντή μεταπτυχιακών προγραμμάτων και του υπεύθυνου ανάπτυξης σε μεγάλο εκπαιδευτικό όμιλο.

Σήμερα κατέχει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στην επιχείρηση CCCS Connect ltd, όπου μεταξύ άλλων έχει στην ευθύνη του τα 2 ηλεκτρονικά καταστήματα της εταιρείας.

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Tο σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας,

αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης

μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται

σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τρίτη 20 &

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου

 

17.00-21.00

Διάρκεια: 8 ώρες

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 4 δίωρα με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00