Selling Power Η δύναμη του να πουλάς!



Global Greece Newsletter

 

On line seminar

 

Selling Power

Η δύναμη του να πουλάς!

 

Δηλώστε Συμμετοχή
 

7 & 8 Ιουνίου    17:30-21:00

Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη.

Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό του με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, οι οποίες θα του δώσουν την δυνατότητα να πουλά δημιουργώντας ένα κλίμα κατανόησης των αναγκών, γνώσης των χαρακτηριστικων του πελάτη και εμπιστοσύνης.

 

Οι μεγάλοι πωλητές έχουν την τεχνογνωσία για μετάβαση από την τεχνική πωλήσεων τους σε εκείνη της εξυπηρέτησης πελατών.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να: Εντοπίσει ο πωλητής τα δυνατά του σημεία και τις αδυναμίες του να βελτιώσει την εικόνα του, να αναγνωριζει και να διαβαζει τον πελατη και τις αναγκες του, να διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της συνάντησης και σύντομα να κερδίζει την εμπιστοσύνη του.

 

Να επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Να αξιολογεί τη διαδικασία που ακολουθεί σύμφωνα με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει και να οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

· Ο πωλητής μέσα από την γνώση του εαυτού του.

· Προσδιορίζοντας τα δυνατά μου σημεία

· Αδυναμίες που πρέπει να βελτιώσω

· Η αναγνώριση του profile του πελάτη

· Πώς να κάνω μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση

· Ξεπερνώντας τα διαπροσωπικά εμπόδια επικοινωνίας

· Ενεργή ανάπτυξη δεξιοτήτων ακρόασης και

  αμφισβήτησης

· Πώς να ισορροπήσετε συζήτηση πωλήσεων για να

  αποκαλύψετε τις ανάγκες, αλλά και να εμπνεύσετε και να

  οικοδομήσετε αξιοπιστία

· Κατανόηση του τρόπου προσέγγισης κάθε προσώπου

  αγοραστή

· Τι να μην κάνετε που μπορεί να εκτροχιάσουν την πώληση

· Δημιουργία σχέσης, εμπιστοσύνη και σχέσεις με

  προοπτικές

· Ερμηνεύστε την έννοια των βασικών χειρονομιών στη

  γλώσσα του σώματος: το ενδιαφέρον, την κριτική κρίση,

  την εξαπάτηση, την ανυπακοή, την απόφαση και τη

  δυσπιστία κ.λπ.

· Προσαρμόστε την παρουσίαση ανάλογα του στυλ

  ιδιοσυγκρασίας ενός πελάτη. Επιθετική, Εκφραστική,

  Παθητική ή Αναλυτική

· Η πώληση με συναίσθημα και λογική

· Αξία πώλησης: Πώληση παροχών η χαρακτηριστικών

· Η φύση των αντιρρήσεων και γιατί ο πελάτης έχει

  αντιρρήσεις

· Κατηγορίες αντιρρήσεων

· Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων

· Τεχνικές αντιμετώπισης και άρσης αντιρρήσεων

· Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων

· Ορισμός και διαχείριση παραπόνων

· Λόγοι για τους οποίους οι πελάτες δεν αγοράζουν

· Η στάση σας κάνει τη διαφορά

· Πώς να χειριστείτε την απόρριψη των πωλήσεων και να

  παραμείνετε θετικοί

· Γιατί πρέπει να είμαστε μεθοδικοί και συστηματικοί

· Τι εντυπωσιάζει τον πελάτη και τι θυμάται ο πελάτης

 

Μεθοδολογία Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη πωλήσεων.

 

 

Γενικότερα, το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους εκείνους, οι οποίοι έχουν κατανοήσει τη σημασία που έχει ο πελάτης και η διατήρησή του για την επιβίωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός και η ομοιότητα των προϊόντων, είναι τόσο έντονος όσο ποτέ στο παρελθόν.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ

 

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών.

Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών περιορισμών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας,

αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης

μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται

σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Δευτέρα & Τρίτη

7 & 8 Ιουνίου

17.30-21.00

 

Διάρκεια: 8 ώρες

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 4 δίωρα με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00