Επικεντρώνεται σε τρία θεμελιώδη στάδια για την ενίσχυση της δυνατότητας καινοτομίας
1. Μια σαφή κατανόηση της δημιουργικής νοοτροπίας , πώς να την υποστηρίξουμε και πως να την εξελίξουμε
2. Δομημένες μέθοδοι για να δημιουργήσουμε, να αναπτύξουμε και να αξιολογήσουμε νέες ιδέες και λύσεις, μονοι οι με συνεργατες μας
3. Το πώς να ενσωματώσουμε συγκεκριμένα αυτόν τον τροπο σκεψης και δρασεως καθημερινά στην επιχείρησή μας
MINDSET: Θεμέλιο της Δημιουργικής Σκέψης
- Ένα πλαίσιο σκέψης σχετικά με τις δημιουργικές ικανότητες του μυαλού
- Τι μας σταματά από το να σκεφτόμαστε δημιουργικά;
- Μία άσκηση καινοτομίας προϊόντων
- Έξι βασικές συνιστώσες της σκέψης “out of the box ”
PROCESS: Εργαλεία για τη Δημιουργικότητα
- Virtual consultants - μια προσωπική τεχνική έμπνευσης
- BrainWriting: ομαδική δημιουργικότητα
- Το πριν και το μετα των ιδεων
- Design Thinking : πελατοκεντρική καινοτομία
- Six Hats: Ευφυΐα 360 °
APPLICATION: Εφαρμογη και Επόμενα Βήματα
- Αξιολόγηση: Ποια είναι η δικιά σας δυνατότητα καινοτομίας;
- Use it or lose it: πως να οργανωθείτε για τη καινοτομια
- Management, επιχειρηματικο περιβαλλον και ‘κλίμα’
- Σύνοψη και συμπεράσματα
Προσέγγιση : Το σεμινάριο εναλλάσσεται μεταξύ παρουσιάσεων, case studies και σύντομων εφαρμογών που επεξηγούν τις έννοιες και τις τεχνικές που αναφέρθηκαν. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βιωματική εμπειρία με τα εργαλεία δημιουργικότητας, έτσι ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες.
|