Ενίσχυση της Δημιουργικότητας & της Καινοτομίας - Σκέψου διαφορετικά - Σκέψου καλύτερα



Global Greece Newsletter

 

On line ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Ενίσχυση της Δημιουργικότητας

& της Καινοτομίας

Σκέψου διαφορετικά - Σκέψου καλύτερα

Δηλώστε Συμμετοχή
 

16&23/2/2022

Επαγγελματίες και οργανισμοί που καταφέρνουν να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν σε περιόδους κρίσης είναι και αυτοί που καταφέρνουν να ενεργοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τις προσωπικές δυνατότητες του μυαλού τους και την συλλογική νοημοσύνη - για να επικεντρωθούν καλύτερα στους πελάτες τους, για να ξεχωρίσουν ανάμεσα στους ανταγωνιστές τους, για να ορίσουν τις πιο χρήσιμες προκλήσεις και να επινοήσουν καινοτόμες λύσεις. δυνατότητες του μυαλού.

Είτε λοιπόν ψάχνουμε να δημιουργήσουμε νέα επιχειρησιακά πρότυπα, να λανσάρουμε ένα νέο προϊόν ή μία νέα υπηρεσία, να διαπραγματευτούμε ένα δύσκολο συμβόλαιο, να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας ή να επιλύσουμε εσωτερικά προβλήματα, σε όλα αυτά η δημιουργικότητα είναι ένας ισχυρός σύμμαχος.

Αλλά πως μπορούμε να ξεφύγουμε από τους κανόνες, τις συνήθειες και την ρουτίνα; Όλα αυτά που προκαλούν πνευματική σκλήρυνση και ακρωτηριάζουν οποιαδήποτε σκέψη έξω από τα συνηθισμένα (out of the box); Πως τελικά μετακινούμαστε από αόριστα ένστικτα σε μία καινούργια ιδέα, σε μια καινοτόμο λύση και από εκεί σε ένα κερδοφόρο σχέδιο;

Αυτό το σεμινάριο είναι ένα διάλλειμα από τo «business as usual». Είναι μία ευκαιρία να σκεφτούμε για την σκέψη μας στη δουλειά μας!

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Επικεντρώνεται σε τρία θεμελιώδη στάδια για την ενίσχυση της δυνατότητας καινοτομίας

1. Μια σαφή κατανόηση της δημιουργικής νοοτροπίας , πώς να την υποστηρίξουμε και πως να την εξελίξουμε

2. Δομημένες μέθοδοι για να δημιουργήσουμε, να αναπτύξουμε και να αξιολογήσουμε νέες ιδέες και λύσεις, μονοι οι με συνεργατες μας

3. Το πώς να ενσωματώσουμε συγκεκριμένα αυτόν τον τροπο σκεψης και δρασεως καθημερινά στην επιχείρησή μας

 

MINDSET:  Θεμέλιο της Δημιουργικής Σκέψης

- Ένα πλαίσιο σκέψης σχετικά με τις δημιουργικές ικανότητες του μυαλού

- Τι μας σταματά από το να σκεφτόμαστε δημιουργικά;

- Μία άσκηση καινοτομίας προϊόντων

- Έξι βασικές συνιστώσες της σκέψης “out of the box

 

PROCESS: Εργαλεία για τη Δημιουργικότητα

- Virtual consultants - μια προσωπική τεχνική έμπνευσης

- BrainWriting: ομαδική δημιουργικότητα

- Το πριν και το μετα των ιδεων

- Design Thinking : πελατοκεντρική καινοτομία

- Six Hats: Ευφυΐα 360 °

 

APPLICATION: Εφαρμογη και Επόμενα Βήματα

- Αξιολόγηση: Ποια είναι η δικιά σας δυνατότητα καινοτομίας;

- Use it or lose it: πως να οργανωθείτε για τη καινοτομια

- Management, επιχειρηματικο περιβαλλον και ‘κλίμα’

- Σύνοψη και συμπεράσματα

 

Προσέγγιση :
Το σεμινάριο εναλλάσσεται μεταξύ παρουσιάσεων, case studies και σύντομων εφαρμογών που επεξηγούν τις έννοιες και τις τεχνικές που αναφέρθηκαν. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βιωματική εμπειρία με τα εργαλεία δημιουργικότητας, έτσι ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Επιχειρηματίες, επικεφαλείς επιχειρήσεων, ομάδες marketing, ομάδες επικοινωνίας και ομάδες πωλήσεων, project managers και ομάδες επικεντρωμένες σε projects, διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, εκπαιδευτές και σύμβουλοι επιχειρήσεων.

Τιμή

275 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σημειώσεων, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 190 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

 

MARIO VARVOGLIS, PH.D

 

Ο Μάριος Βάρβογλης γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, μεγάλωσε στην Ελλάδα και ζει στη Γαλλία από το 1985.

Διδάσκει εφαρμοσμένη δημιουργικότητα σε πανεπιστήμια, προγράμματα κατάρτισης στελεχών και δίκτυα ηγεσίας και έχει υπάρξει προσκεκλημένος ομιλητής σε ακαδημαϊκά ή οργανωτικά πλαίσια στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία.

 

‘Eχει εργαστεί για εταιρείες από ένα ευρύ φάσμα τομέων, συμπεριλαμβανομένων των Apple, Avis, Areva, Boston Consulting Group, Coca Cola, Danone, Électricité de France, Energias de Portugal, Galeries Lafayette, General Electric, L' Oreal, LVMH, NATO, Nest (Google), Novartis, Pernod-Ricard, Publicis, Renault, Roche, Société Générale, Veolia και άλλες.

 

Ο Μάριος έχει διδακτορικό στη γνωστική επιστήμη και έχει πραγματοποιήσει έρευνα σε εργαστήρια στη Νέα Υόρκη και στο Πρίνστον.

 

Περισσότερα για τον Δρ. Μάριο Βάρβογλη στα: Άρθρο  Video

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών περιορισμών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τετάρτη 16 & 23 Φεβρουαρίου  

17.00-20.30

 

Διάρκεια:

8 ώρες

 

 

 

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 τετράωρα με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00