Οι καινούργιοι αλλά και οι παλαιότεροι ελεγκτές των πιστώσεων της επιχείρησης και κάθε εργαζόμενος ο οποίος είναι καινούργιος και άρτι προσληφθείς για την συλλογή των υπολοίπων των χρεών των πελατών από το τηλέφωνο.
Αναμενόμενα αποτελέσματα:

Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
1. Αναγνωρίσουν την σημασία του ρόλου τους για την επιχείρηση.
2. Χρησιμοποιούν μια καλά οργανωμένη προσέγγιση σε κάθε στάδιο του τηλεφωνήματος για την συλλογή των υπολοίπων των πελατών, από την αρχική προετοιμασία μέχρι τις ενέργειες της παρακολούθησης και της τήρησης των συμφωνηθέντων από την πλευρά του πελάτη.
3. Αναγνωρίσουν την σημασία και την σπουδαιότητα των καλών λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων και νοημάτων τα οποία αποστέλλονται με το τηλεφώνημα και να κατανοήσουν επίσης, την επίδραση που έχουν τα μηνύματα αυτά στην επιτυχία τους.
4. Μάθουν να κάνουν καλές τηλεφωνικές κλήσεις οι οποίες θα γίνονται με τον υψηλότερο βαθμό αυτοπεποίθησης.
5. Αναγνωρίζουν την περίπτωση που ο πελάτης προσπαθεί να αποφύγει την πληρωμή.
6. Χρησιμοποιούν κάποιες βασικές τεχνικές για να ξεπερνούν τις δικαιολογίες του πελάτη.
7. Αποσπούν την δέσμευση του πελάτη από κάθε τηλεφώνημα.
|