Mydata Ηλεκτρονικά Βιβλία UPDATE Φθινόπωρο 2022



Global Greece Newsletter

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ On-line

 

Mydata Ηλεκτρονικά Βιβλία UPDATE Φθινόπωρο 2022

Δηλώστε Συμμετοχή
 

Τετάρτη 16/11/2022

Καθώς η εφαρμογή του Mydata προχωρά και μετά την δημοσίευση της απόφασης 1090/2022 νέες υποχρεώσεις προστίθενται για τις επιχειρήσεις.

Στο σεμινάριο θα αναλυθούν οι υποχρεώσεις διαβίβασης αποκλίσεων ΜΥΦ 2021 και συμφωνίας εσόδων για το φορολογικό έτος 2021 αλλά και οι αναμενόμενες υποχρεώσεις για τα φορολογικά έτη 2022 και 2023.

Επίσης θα αναλυθεί τι αλλάζει για τους χρόνους διαβίβασης για τους εκδότες καθώς και οι νέες λειτουργικότητες που περιέχονται στην νέα έκδοση του Mydata.

Τέλος θα παρουσιασθούν σε ειδική ενότητα οι νέες διατάξεις για τις ποινές μη διαβίβασης των Φορολογικών μηχανισμών στο Εsend και για την υποχρέωση διασύνδεσης των ΦΗΜ με τα Pos από 1/1/2023

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Mydata Ηλεκτρονικά Βιβλία

1) Η απόφαση Α1090/2022 για το Mydata
2) Νέοι Χρόνοι Διαβίβασης Παραστατικών από τον εκδότη για το 2022 και το 2023
3) Διαβίβαση παραστατικών μέχρι την επόμενη από την έκδοση ημέρα. Επέκταση στην πράξη της υποχρέωσης έκδοσης μηχανογραφημένων τιμολογίων σε όλες τις επιχειρήσεις.
4) «Απώλεια Διασύνδεσης» λόγω βλάβης AC ή Internet. Προθεσμία Διαβίβασης σε περίπτωση απώλειας διασύνδεσης.
5) Νέα έκδοση Mydata 1.06 με προσθήκες και αλλαγές σε διάφορα πεδία
6) Επανακαθορισμός των κριτηρίων για τα όρια Χρήσης Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης (Χειροκίνητη Καταχώρηση στο Mydata)
7) Ειδικό Πεδίο επισήμανσης πρότυπου παραστατικού ως λογιστική εγγραφή και όχι ως πραγματικό φορολογικό παραστατικό (για διαβίβαση μέχρι την 20η του επόμενου μήνα)
8) Παράδειγμα Διαβίβασης «παραστατικού επιδοτήσεων» και «παραστατικού λογιστικής εγγραφής» στο Mydata
9) Αρνητικές Λογιστικές Εγγραφές Οντότητας στο Mydata
10) Παραδείγματα Αντιλογισμών και διορθώσεων χαρακτηρισμών Ε3 στο Mydata με αρνητικές λογιστικές εγγραφές οντότητας
11) Διατάξεις για Λιανικές Πωλήσεις από Esend και Mydata. Σύνδεση Mydata & Esend από 1/1/2023.
12) Διαβίβαση Λιανικών Πωλήσεων στο Mydata το ΦΕ 2022.
13) Αποκλίσεις ΜΥΦ Προμηθευτών 2021 μέχρι 31/10/22.
14) Ανοχή Αποκλίσεων ΜΥΦ 2021
15) Εξαιρέσεις οντοτήτων από την διαβίβαση αποκλίσεων ΜΥΦ 2021
16) Οι νέοι όροι Απόκλιση Διαβίβασης και Παράλειψη Διαβίβασης. Διασταυρώσεις παραστατικών στο Mydata.
17) Διαβίβαση «Απόκλισης Διαβίβασης» από τον λήπτη για ΜΥΦ προμηθευτών 2021
18) Διαβίβαση «Παράλειψης Διαβίβασης» από τον λήπτη για ΜΥΦ προμηθευτών 2021
19) Αποκλίσεις ενοικίων και διαβίβαση τους από τον λήπτη (ενοικιαστή) για το 2021
20) Υποχρεώσεις εκδότη που λαμβάνει στο Mydata παραστατικά αποκλίσεων ή παράλειψης διαβίβασης ΜΥΦ 2021 από λήπτες
21) Διαβίβαση Απόκλισης Διαβίβασης και Παράλειψης Διαβίβασης. Διαβίβαση Αποκλίσεων-Παραλείψεων κάθε τρίμηνο από το 2023 και μετά
22) Νέοι Φόροι, Τέλη και παρακρατούμενοι φόροι στο Mydata
23) Νέοι Κωδικοί Αιτίας Εξαίρεσης πωλήσεων από ΦΠΑ eshop
24) Ειδικά πεδία για πωλήσεις Tax Free για στοιχεία πελάτη και περιγραφή πωληθέντων ειδών
25) Νέες ρυθμίσεις για τα παραστατικά με Ενεργειακά Προϊόντα στο Mydata με σκοπό την διαβίβαση στο Σύστημα Διαχείρισης Πετρελαίου Θέρμανσης «Ήφαιστος»
26) Λογιστικές Εγγραφές και συμφωνία Ε3 ΦΕ με το Mydata E3 (31/12/22)
27) Απαλλαγές αναλυτικής διαβίβασης για Νομικά Πρόσωπα Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα και Ναυτιλιακές Εταιρείες
28) Πρόστιμα και ποινές μη διαβίβασης δεδομένων από ΦΗΜ που ισχύουν από 31/10/22.
29) Υποχρεωτική Διασύνδεση POS με ΦΤΜ, ΕΑΦΔΣΣ και ΑΔΗΜΕ από 1/1/2023, η απόφαση Α1098/2022. Υπόχρεοι και εξαιρέσεις από την διασύνδεση POS-ΦΗΜ
30) Πως διασυνδέονται οι POS με τους ΦΗΜ για έκδοση ΑΛΠ-ΑΠΥ με τρόπο πληρωμής πιστωτική-χρεωστική κάρτα.
31) Αλλαγές στις συναλλαγές λιανικής που φέρνει η Α1098/2022
32) Τι προβλέπεται για παραστατικά λιανικής που εκδίδονται χωρίς να είναι γνωστός ο τρόπος πληρωμής κατά την έκδοση.
33) Τ ι προβλέπει η απόφαση για πληρωμές με κάρτες όταν εκδίδονται τιμολόγια και όταν γίνονται επιστροφές ποσών POS για πιστωτικά λιανικής.
34) Διαδικασίες σε περίπτωση τεχνικής βλάβης ή απώλειας διασύνδεσης POS και ΦΗΜ
35) Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για τους Προμηθευτές του Δημοσίου. Υποχρεωτική Εφαρμογή της σε όλα τα ERP των φορέων Δημοσίου το 2022.
36) Κωδικοποίηση ειδών που αναγράφονται στα ηλεκτρονικά τιμολόγια δημοσίων συμβάσεων
37) Ειδική Ενότητα με αναλυτικές απαντήσεις σε εξατομικευμένα ερωτήματα, φοροτεχνικά θέματα και απορίες των συμμετεχόντων (συνιστάται να έχουν υποβληθεί γραπτώς μέχρι την προηγούμενη μέρα από το σεμινάριο)

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε λογιστές, φοροτεχνικούς , στελέχη οικονομικών διευθύνσεων, οικονομολόγους, στελέχη πληροφορικής (IT) που υποστηρίζουν ERP, διοικητικά στελέχη δημόσιων οργανισμών και δημοτικών επιχειρήσεων κ.λ.π.

Τιμή

 

155 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Θα τηρηθεί αυστηρή

σειρά προτεραιότητας.

 
professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

Γιάννης Τριανταφύλλου

Οικονομολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων ειδικευμένος σε φορολογικά θέματα. Έχει εργασθεί για πολλά χρόνια σαν οικονομικός διευθυντής σε ομίλους εταιρειών που περιλάμβαναν βιομηχανίες, τεχνικές εταιρείες, εταιρείες πληροφορικής και εμπορικές εταιρείες. Έχει επίσης εργασθεί σε διευθυντικές θέσεις σε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων.

Σήμερα εργάζεται σαν φοροτεχνικός και σύμβουλος εταιρειών πληροφορικής για την ανάπτυξη λογισμικού εμπορικών και λογιστικών εφαρμογών.

Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία ως εισηγητής σεμιναρίων σε φορολογικά, εργατικά και λογιστικά θέματα.

 

Τρόπος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών επιλογών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ώρες  

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022

17.00 - 21.00

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 4 ώρες, κατανεμημένες σε 2 τμήματα με ένα διάλλειμα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00