Είσπραξη Υπολοίπων Πελατών - Προγραμματισμός & Τεχνικές Είσπραξης

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιχειρήσεων σήμερα είναι πως να προσεγγίσουν τους πελάτες που τους οφείλουν υπόλοιπα, χωρίς να ρισκάρουν την σχέση τους και χωρίς να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ειδικών εταιριών. Υπάρχουν πολλές τακτικές για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες. Το πρακτικό αυτό πρόγραμμα επικεντρώνεται σε δύο τομείς ζωτικούς για την πετυχημένη συλλογή μετρητών – υπόλοιπα πελατών από το τηλέφωνο: η καλή τεχνική και η προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος. Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να διασφαλίζουν κάθε φορά την δέσμευση του πελάτη. |
|||||
|
|||||
Σε ποιους απευθύνεται |
|||||
Οι καινούργιοι αλλά και οι παλαιότεροι ελεγκτές των πιστώσεων της επιχείρησης και κάθε εργαζόμενος ο οποίος είναι καινούργιος και άρτι προσληφθείς για την συλλογή των υπολοίπων των χρεών των πελατών από το τηλέφωνο.
Αναμενόμενα αποτελέσματα:
Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να: 1. Αναγνωρίσουν την σημασία του ρόλου τους για την επιχείρηση. 2. Χρησιμοποιούν μια καλά οργανωμένη προσέγγιση σε κάθε στάδιο του τηλεφωνήματος για την συλλογή των υπολοίπων των πελατών, από την αρχική προετοιμασία μέχρι τις ενέργειες της παρακολούθησης και της τήρησης των συμφωνηθέντων από την πλευρά του πελάτη. 3. Αναγνωρίσουν την σημασία και την σπουδαιότητα των καλών λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων και νοημάτων τα οποία αποστέλλονται με το τηλεφώνημα και να κατανοήσουν επίσης, την επίδραση που έχουν τα μηνύματα αυτά στην επιτυχία τους. 4. Μάθουν να κάνουν καλές τηλεφωνικές κλήσεις οι οποίες θα γίνονται με τον υψηλότερο βαθμό αυτοπεποίθησης. 5. Αναγνωρίζουν την περίπτωση που ο πελάτης προσπαθεί να αποφύγει την πληρωμή. 6. Χρησιμοποιούν κάποιες βασικές τεχνικές για να ξεπερνούν τις δικαιολογίες του πελάτη. 7. Αποσπούν την δέσμευση του πελάτη από κάθε τηλεφώνημα.
|
|||||
|
|
Χώρος Διεξαγωγής |
ΑΘΗΝΑ Τιμ.Βάσσου 8, Πλατεία Μαβίλη.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
Χρόνος |
6 ώρες
ΑΘΗΝΑ Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015 15.00-21.00
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015 11.00-17.00 |

Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.
Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]
Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00
DUNS: 503304155
Γ.Ε.ΜΗ: 43340806000
Προστασία Δεδομένων GDPR
Δικαιώματα Επισκεπτών
Υποβολή Καταγγελίας
Ανάκληση Συγκατάθεσης