· Γνωριμία – Προσδοκίες Εκπαιδευομένων
· Αναλύοντας το εργασιακό στυλ του Manager μου
· Ξεκαθαρίζοντας τις υπευθυνότητες και αρμοδιότητες
· Δουλεύοντας στο γραφείο ή από απόσταση
· Βασικές αρχές Time Management στη δουλειά
· Πως βάζω προσωπικούς στόχους
· Πως επιλύω τα συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζω
· Πως παίρνω αποφάσεις;
· Πως δημιουργείται η επαγγελματική εικόνα μου;
· Διαπραγματεύσεις με τον Manager μου;
· Με ποιο τρόπο «πείθω» για μία ιδέα που έχω για το καλό της εταιρείας ;
· Η συνεργασία μου με τους άλλους και πως μπορεί να βελτιωθεί ;
· Πόσο επηρεάζει η επαγγελματική εμφάνιση;
· Τιps, συμβουλές, λάθη, μυστικά
· Αλλάζει το προσωπικό στυλ; Με ποιο τρόπο;
· Η ενεργητική ακρόαση
· Τα μυστικά της συναισθηματικής νοημοσύνης
· Πως διαχειρίζομαι και επιλύω τις επαγγελματικές «συγκρούσεις» με τον Μanager μου
· Αυτοπεποίθησή μου και αυτοεκτίμηση
· Τι ζητούν οι managers, τι απαντούν οι γραμματείς ;
· Office politics και ζητήματα που καίνε- Τρόποι αντιμετώπισης Η διαχείριση του εργασιακού στρες
· Προσωπικό πλάνο βελτίωσης (PDP, Personal development plan)
Στόχοι του σεμιναρίου είναι : Σε επίπεδο γνώσεων να ενημερωθούν για το σύγχρονο προφίλ της δουλειάς τους, τις απαιτήσεις, τις γνώσεις και τα εφόδια που πρέπει να διαθέτουν. Σε επίπεδο δεξιοτήτων το σεμινάριο θα προσφέρει την κατάλληλη προετοιμασία ώστε οι συμμετέχουσες να μπορούν να χειριστούν θέματα δύσκολων πελατών, ζητήματα συνεργασίας , συγκρούσεις και επικοινωνιακό λάθη. Σε επίπεδο στάσεων να ενδυναμωθούν ώστε να αντιμετωπίζουν θετικά και με αυτοπεποίθηση τις προκλήσεις της εργασίας τους.
|