Η φορολογική θωράκιση και προστασία της επιχείρησης μου



Global Greece Newsletter

 

On line ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

 

Η φορολογική θωράκιση

και προστασία της επιχείρησης μου
 

Δηλώστε Συμμετοχή
 

Τρίτη 1& Τετάρτη 2/3/2022

Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στους τρόπους προστασίας και θωράκισης της επιχείρησης από πλευράς φορολογικής.
Θα εξεταστούν όλα τα θέματα που θα πρέπει να γνωρίζει ο κάθε σύγχρονος επιχειρηματίας σχετικά με τα λογιστικά και φορολογικά θέματα της επιχείρησης.


Επίσης γίνεται ανάλυση όλων των παραβάσεων στα οποία επιβάλλονται αντίστοιχα πρόστιμα και πως αυτά θα πρέπει να αποφεύγονται.


Ανάλυση των περισσοτέρων φορολογικών – φοροτεχνικών θεμάτων με πραγματικές περιπτώσεις (case –study) που θα δοθούν στους συμμετέχοντες για την καλύτερη αφομοίωση της ύλης.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:


1) Στις διαφορές μεταξύ του απλογραφικού και διπλογραφικού συστήματος τήρησης των βιβλίων και τι θα πρέπει να προσέξω στο διπλογραφικό σύστημα (έλεγχος λογαριασμών κτλ.)
2) Στο ποιος νομικός τύπος εταιρείας θα πρέπει να επιλεγεί ώστε να υπάρξουν περιορισμοί στις ευθύνες των μελών της (Πλήρης ανάλυση περί συνυπευθυνότητας μετά τις τελευταίες αλλαγές).
3) Στο πως θα αντιμετωπισθεί ενδεχόμενος φορολογικός έλεγχος και τι θα πρέπει να προσέχω κατά την τήρηση των λογιστικών βιβλίων της επιχείρησης μου κατά την διάρκεια του έτους. (Αναφορά σε όλη την ελεγκτική διαδικασία και στο δίλλημα της προσφυγής η του συμβιβασμού)
4) Αναφορά σε όλες τις ποινές κατά την πλημμελή τήρηση των βιβλίων που διαπιστώνεται μετά τον φορολογικό έλεγχο με παραδείγματα και εφαρμογές (Ποινολόγιο όπως ισχύει σήμερα)
5) Στο τι θα πρέπει να προσέξω κατά την απογραφή και αποτίμηση των αποθεμάτων της επιχείρησης μου και πως θα εξασφαλίσω τον διαχειριστικό έλεγχο της. (Ανάλυση της μεθόδου της κλειστής αποθήκης κλπ)
6) Τι θα πρέπει να γνωρίζω μετά την τήρηση και των ηλεκτρονικών βιβλίων της επιχείρησης μου (Πλατφόρμα Mydata) και πως θα γίνονται οι σχετικές διασταυρώσεις με την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων)
7) Πως θα ελέγξω εάν το λογιστήριο της επιχείρησης μου λειτουργεί κανονικά χωρίς προβλήματα. (Ανάπτυξη της μεθοδολογίας)

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, οικονομικούς διευθυντές, προϊσταμένους λογιστηρίων, δικηγόρους, λογιστές, φοροτεχνικούς και σε κάθε ενδιαφερόμενο σχετικά με τα λογιστικά και φορολογικά θέματα της επιχείρησης του.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 160 ευρώ. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

 Εισηγητής

ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (φοροτεχνικός)

 

Απόφοιτος της Α.Σ.Ο.Ε.Ε. Ειδικός στην φορολογία ακίνητης περιουσίας, καθώς και των  φορολογιών κεφαλαίου μηχανοργάνωσης επιχειρήσεων, την αξιολόγηση επενδύσεων, την οργάνωση, τον  έλεγχο και την εποπτεία λογιστηρίων επιχειρήσεων.

Είναι  ιδιοκτήτης και διευθυντής λογιστικού γραφείου από το έτος 1989 (Ανώνυμη Λογιστική Φοροτεχνική και Ελεγκτική Εταιρεία). Επίσης είναι  πιστοποιημένος εκπαιδευτής  ενηλίκων του  Ε.Κ.Ε.ΠΙΣ, είναι εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα Φορολογίας  και η διδακτική του εμπειρία ξεπερνά τις 23.000 ώρες Ειναι συγγραφέας λογιστικών – φορολογικών βιβλίων.

Υπήρξε   Εσωτερικός Ελεγκτής του κατασκευαστικού ομίλου   ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ.

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Λόγω των υγειονομικών περιορισμών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας,

αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης

μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται

σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρες Διεξαγωγής

Τρίτη 1 & Τετάρτη

2 Mαρτίου

17.00-21.00

 

Διάρκεια: 8 ώρες

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 4 δίωρα (90') με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΜΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625 - 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00