Τεχνικές Τηλεφωνικής Eίσπραξης Υπολοίπων



Global Greece Newsletter

 

On line seminar

Τεχνικές Τηλεφωνικής

 Eίσπραξης Υπολοίπων

Δηλώστε Συμμετοχή
 

3/11/2021    15:30-21:30

Υπάρχουν πολλές τακτικές που μπορεί να ακολουθήσει κανείς για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες.

Το πρακτικό αυτό σεμινάριο επικεντρώνετε σε δύο ζωτικούς τομείς για την επιτυχημένη είσπραξη των υπολοίπων των πελατών από το τηλέφωνο: την καλή τεχνική και την προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος.

Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να κάνουν τηλεφωνήματα ώστε να διασφαλίζουν τις περισσότερες φορές τη δέσμευση του πελάτη – οφειλέτη.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίσουν την σημασία του ρόλου τους για την επιχείρηση

  • Χρησιμοποιούν μια καλά οργανωμένη προσέγγιση σε κάθε στάδιο του τηλεφωνήματος για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών

  • Προετοιμάζονται για τη συνομιλία με τον πελάτη

  • Αναγνωρίσουν την σημασία και την σπουδαιότητα των καλών λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων τα οποία αποστέλλονται με το τηλεφώνημα

  • Μάθουν να κτίζουν την αυτοπεποίθησή τους

  • Αναγνωρίζουν πότε ο πελάτης προσπαθεί να αποφύγει την εξόφληση

  • Χρησιμοποιούν τις καλύτερες τεχνικές για να ξεπερνούν τις δικαιολογίες και να διαχειρίζονται τα επιχειρήματα του πελάτη

  • Αποσπούν την δέσμευση του πελάτη μετά από κάθε τηλεφώνημα.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Ο ρόλος του εργαζόμενου
• Η ταμειακή ρευστότητα της επιχείρησης και η σημασία της για την επιχείρηση
• Γιατί δεν πληρώνουν έγκαιρα οι πελάτες μας;
• Γιατί ο καλός έλεγχος των υπολοίπων των πελατών είναι σημαντικός για την επιχείρηση
• Η Πιστωτική Πολιτική και πως επηρεάζει τη συλλογή των υπολοίπων από το τηλέφωνο
• Οι δεξιότητες του πετυχημένου ελεγκτή των υπολοίπων και η εργασιακή του συμπεριφορά
Τα βήματα κλειδιά για ένα πετυχημένο τηλεφώνημα
• Η προετοιμασία του
• Το άνοιγμα του τηλεφωνήματος και η πρώτη καλή εντύπωση
• Η αναφορά στα γεγονότα – ιστορικό του πελάτη
• Η διαπραγμάτευση με τον πελάτη – οφειλέτη
• Η διασφάλιση της υπόσχεσης του πελάτη για πληρωμή
• Το κλείσιμο της συνομιλίας και η παρακολούθηση της κλήσης
Η επικοινωνία από το τηλέφωνο
• Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και οι δεξιότητες ακρόασης
• Η εσωτερική και η εξωτερική επικοινωνία του υπευθύνου για την είσπραξη
• Η επιρροή που ασκεί στον οφειλέτη
• Η τέχνη των ερωτήσεων
• Η μεταβίβαση του μηνύματος
Πείθω τον πελάτη να πληρώσει
• Το κτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη
• Πως φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει
• Η σημασία της πειθούς στην προσπάθειά μου να εισπράξω
• Το ξεπέρασμα του φόβου του τηλεφωνήματος
• Η ισορροπία μεταξύ της σχέσης με τον πελάτη και η σιγουριά του ελεγκτή υπολοίπων
Το ξεπέρασμα των δυσκολιών
• Ο χειρισμός των επιχειρημάτων και των δικαιολογιών του πελάτη
• Η διάκριση μεταξύ των δικαιολογιών και της τακτικής των καθυστερήσεων
• Η παροχή λύσεων στην περίπτωση μη πληρωμής από τον πελάτη
• Η ενέργειες της σωστής παρακολούθησης μετά το τηλεφώνημα.
Η γραπτή επικοινωνία με τον πελάτη - οφειλέτη
• Δείγματα επιστολών προς τους πελάτες οφειλέτες
• Παραδείγματα δικαιολογιών και επιχειρημάτων από τους οφειλέτες
• Αποτελεσματικές επιστολές και e-mails
• Προτάσεις και συζήτηση για τη βελτίωση του περιεχομένου των επιστολών
• Το ταίριασμα της επιστολής με το αντικείμενο των εργασιών της επιχείρησης ή του οργανισμού, την κουλτούρα και τις αξίες τους.

 

Μεθοδολογία

Ο ειδικός σχεδιασμός αυτού του εξ’ αποστάσεως σεμιναρίου, η διδασκαλία, η δυνατότητα συζήτησης, ανταλλαγής ιδεών, απόψεων και εμπειριών μεταξύ των επιμορφούμενων καθιστούν το πρόγραμμα αυτό μια ευχάριστη μαθησιακή εμπειρία.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες ελεύθερων επαγγελματιών, επιχειρηματιών και των εργαζόμενων οι οποίοι/ες κάνουν τηλεφωνήματα για να εισπράξουν τα υπόλοιπα των πελατών τους.

 

Ενδιαφέρει όλους όσους δεν θέλουν να τους …χρωστάνε.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

Αλέξης Βαρελάς Msc. Econ

Μάστερ Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Project Manager, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Κύπρος, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Εμιράτα κλπ. Μέλος του Chartered Management Institute της Μ.Βρετανίας. 

 

Τρόπος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών περιορισμών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας,

αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης

μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται

σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 15.30-21.30

Διάρκεια: 6 ώρες

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 6 ώρες, κατανεμημένες σε 3 δίωρα με δύο διαλλείματα 10
Δηλώστε Συμμετοχή
 

Εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης και ανάπτυξης της εξωστρέφειας

Έρευνα Ξένων Αγορών

Έρευνα
Ξένων Αγορών

Υπηρεσίες Δικτύωσης

Υπηρεσίες
Δικτύωσης

Εξαγωγική Συμβουλευτική

Εξαγωγική
Συμβουλευτική

Εξαγωγική Βιβλιοθήκη

Εξαγωγική
Βιβλιοθήκη

Υπηρεσίες Εκπαίδευσης

Υπηρεσίες
Εκπαίδευσης

Μάθετε Περισσότερα
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΜΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625 - 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00