Personal Assistant: Οργάνωση & Επαγγελματική Αποτελεσματικότητα!



Global Greece Newsletter

 

On line ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Personal Assistant:

Οργάνωση & Επαγγελματική Αποτελεσματικότητα!

Δηλώστε Συμμετοχή
 

20 & 22/09/2022

Πολύ συχνά οι Managers μίας επιχείρησης αναζητούν μία αποτελεσματική Γραμματέα ή Personal Assistant που να εκπληρώνει τις προσδοκίες τους σε αποτελεσματικότητα, επαγγελματισμό, εμπιστοσύνη και άριστη επικοινωνία.


Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να προσφέρει τις κατάλληλες γνώσεις και την απαραίτητη ευαισθητοποίηση ώστε τα καθήκοντα της γραμματείας να πάρουν τη μορφή μίας αποτελεσματικής συνεργασίας και να φέρει θετικά αποτελέσματα στα άτομα και στην επιχείρηση.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

· Γνωριμία – Προσδοκίες Εκπαιδευομένων

· Αναλύοντας το εργασιακό  στυλ του Manager μου

· Ξεκαθαρίζοντας τις υπευθυνότητες και αρμοδιότητες

· Δουλεύοντας στο γραφείο ή από απόσταση

· Βασικές αρχές  Time Management στη δουλειά

· Πως βάζω προσωπικούς στόχους

· Πως επιλύω τα συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζω

· Πως παίρνω αποφάσεις;

· Πως δημιουργείται η επαγγελματική εικόνα μου;

· Διαπραγματεύσεις με τον Manager μου;

· Με ποιο τρόπο «πείθω» για  μία ιδέα που έχω για το καλό της εταιρείας ;

· Η συνεργασία μου με τους άλλους και πως μπορεί να βελτιωθεί ;

· Πόσο επηρεάζει η επαγγελματική εμφάνιση;

· Τιps, συμβουλές, λάθη, μυστικά

· Αλλάζει το προσωπικό στυλ; Με ποιο τρόπο;

· Η ενεργητική ακρόαση

· Τα μυστικά της συναισθηματικής νοημοσύνης

· Πως διαχειρίζομαι και επιλύω τις επαγγελματικές «συγκρούσεις» με τον Μanager μου

· Αυτοπεποίθησή μου  και  αυτοεκτίμηση

· Τι ζητούν οι managers,  τι απαντούν οι γραμματείς ;

· Office politics και ζητήματα που καίνε- Τρόποι αντιμετώπισης Η διαχείριση του εργασιακού στρες

· Προσωπικό πλάνο βελτίωσης (PDP, Personal development plan)

 

Στόχοι του σεμιναρίου είναι :
Σε επίπεδο γνώσεων
να ενημερωθούν για το σύγχρονο προφίλ της δουλειάς τους, τις απαιτήσεις, τις γνώσεις και τα εφόδια που πρέπει να διαθέτουν.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων το σεμινάριο θα προσφέρει την κατάλληλη προετοιμασία ώστε οι συμμετέχουσες να μπορούν να χειριστούν θέματα δύσκολων πελατών, ζητήματα συνεργασίας , συγκρούσεις και επικοινωνιακό λάθη.
Σε επίπεδο στάσεων να ενδυναμωθούν ώστε να αντιμετωπίζουν θετικά και με αυτοπεποίθηση τις προκλήσεις της εργασίας τους.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναλάβει τον ρόλο της Executive Γραμματέως ή της Personal Assistant και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τις ικανότητες αυτές που θα υποστηρίξουν την ανέλιξη σε ένα senior επίπεδο στο μέλλον.

 

Σε όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών

 

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 160 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

 

Ντέμη Μωραϊτου B.A. C.A.M.

 

Έχει σπουδάσει Επικοινωνία-Διαφήμιση και Μarketing. Eίναι πιστοποιημένη Gestalt in Organizations Practitioner και έχει Δίπλωμα στον Ελληνικό Πολιτισμό. Έχει Μaster στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην Ελλάδα και την Κύπρο. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Σύμβουλος Επιχειρησιακής Επικοινωνίας & Management για πλήθος επιχειρήσεων.

Είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων για στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε ποικίλους φορείς εκπαίδευσης στην Ελληνική και Αγγλική Γλώσσα. Έχει δουλέψει επί σειρά ετών για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
 

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών επιλογών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τρίτη 20 &

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου

17.00-21.00

 

Διάρκεια:

8 ώρες

 

 

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 4 δίωρα με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00