Χορηγίες & Χορηγικές Προτάσεις Βήμα προς βήμα προσέλκυση χορηγιών



Global Greece Newsletter

 

Online Seminar

Χορηγίες & Χορηγικές Προτάσεις

Βήμα προς βήμα προσέλκυση χορηγιών

Δηλώστε Συμμετοχή
 

 25  & 26 Ιανουαρίου

Τα ποσά τα οποία ξοδεύονται για χορηγίες είναι τεράστια και συνεχώς αυξανόμενα. Η χορηγία είναι ένα μια πολύ σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας στη διεθνή και Ελληνική αγορά.

Ο σχεδιασμός μιας επιτυχημένης χορηγικής καμπάνιας αποτελεί πάντοτε μια μεγάλη πρόκληση, που απαιτεί γνώσεις, χρόνο, προσοχή στη λεπτομέρεια και επιμονή στο στόχο. Η αναζήτηση χορηγών, η διαπραγμάτευση μαζί τους, η εξυπηρέτηση τους, είναι τομείς που μπορεί να επηρεάσουν στο μέγιστο βαθμό το οικονομικό αποτέλεσμα ενός προϋπολογισμού.

Το παρόν σεμινάριο παρέχει έναν πλήρη οδηγό για την δημιουργία, εκπόνηση και ολοκλήρωση μιας επιτυχημένης χορηγικής καμπάνιας, καθώς αναλύει βήμα-βήμα όλα όσα πρέπει να προσέξει ο επαγγελματίας που απευθύνεται στην αγορά για να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από χορηγούς.

Θα αναλύσουμε όλα αυτά που χρειάζεται να γνωρίσουμε για να πετύχουμε το στόχο μας: Να βρούμε χορηγούς, να τους πείσουμε να συμμετάσχουν στο εγχείρημα μας και εν τέλει να τους παρέχουμε τα περισσότερα δυνατά μέσα για να κατορθώσουν την έμμεση ή άμεση επιστροφή της επένδυση τους. Συγκεκριμένα παραδείγματα θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |    |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

 Θεματολογία

1. Εισαγωγή στις Χορηγίες

   Χορηγικοί στόχοι
   Ορισμός δεξαμενής χορηγών
   Οι ανάγκες των χορηγών
   Οι απαιτήσεις των χορηγών
   Χρονοδιάγραμμα καμπάνιας
   Προετοιμασία χορηγικής καμπάνιας – έρευνα για χορηγούς
2. Επιτυχημένο Πρόγραμμα Χορηγιών
   Δημιουργία χορηγικής μπροσούρας/παρουσίασης
   Πακέτα για χορηγούς
   Επιμέρους αντικείμενα προς πώληση
   Καθορισμός τιμών
   Χορηγική καμπάνια
   Διαπραγμάτευση
   Χορηγία μέσω έκθεσης – Πως στήνεται, πως εξυπηρετείται,

   τι πρέπει να προσέχετε
   Ανταποδοτικά Χορηγών
   Χορηγικό Πρόγραμμα Επικοινωνίας
3. Προϋπολοηισμός και χορηγίες

   Ορισμός χορηγικών στόχων σε συνάρτηση με το μπάτζετ

   εσόδων-εξόδων
   Μπάτζετ εσόδων – εξόδων – τι πρέπει να προσέχουμε
   Κατάρτιση προϋπολογισμού
   Ορισμός χορηγικών στόχων με βάση τα έσοδα και τα

   έξοδα
   Έλεγχος προϋπολογισμού κατά τη διάρκεια της

   προετοιμασίας σε συνάρτηση με τη χορηγική καμπάνια
4. Εξυπηρέτηση Χορηγών
   Μετά τη διαπραγμάτευση

   Κρατώντας έναν χορηγό χαρούμενο
   Εξυπηρέτηση χορηγών – Διαχείριση αιτημάτων   

   Παραδοτέα
   Στατιστικά στοιχεία
   Μετά το τέλος της χορηγίας – κλείσιμο και συνέχιση της

  συνεργασίας
5. Case studies
   Παραδείγματα επιτυχημένης χορηγικής καμπάνιας
   Διαχείριση κρίσεων
   Τι πήγε λάθος – Παραδείγματα

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε οργανωτές εκδηλώσεων Ιδρυμάτων, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας, Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, Αθλητικών, Πολιτιστικών & Επιχειρηματικών Σωματείων, Στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών, Τμημάτων Μάρκετινγκ Εταιρειών, Καλλιτεχνικών Οργανισμών, Εταιρειών Οργάνωσης Συνεδρίων, Διοργανωτών Αθλητικών Εκδηλώσεων κλπ.

 

Ενδιαφέρει επίσης στελέχη σε τμήματα μάρκετινγκ, δημοσίων σχέσεων, γραμματείς διοίκησης ή και νεοσύστατες ομάδες σε ένα συγκεκριμένο έργο (project)

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

 
professional looking man giving a presentation

Εισηγητές

Βαλεντίνη Αμαραντίδου

Eταίρος και διευθύντρια ανάπτυξης της εταιρείας ARTION Conferences & Events, εταιρείας διοργάνωσης συνεδρίων. Τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Διεθνές Εμπόριο και Μάνατζμεντ με εξειδίκευση στην ιαπωνική οικονομία τις ολοκλήρωσε στη Γαλλία και την Ιαπωνία.

Έχει επιμεληθεί περισσότερες από 450 πετυχημένες διοργανώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ παρακολουθεί συστηματικά όλα τις σημαντικές διεθνείς διοργανώσεις συνεδριακού τουρισμού.

Πρόδρομος Νικολαΐδης

Κάτοχος Πτυχίου Πολιτικών Επιστημών από το ΑΠΘ, ενώ κατέχει 2 Μεταπτυχιακούς Τίτλους Σπουδών, στο Πολιτικό Μάρκετινγκ από το Rome Business School και στη Διακυβέρνηση από τη σχολή Πολιτικών Επιστημών & ΜΜΕ του ΑΠΘ.

Την τελευταία πενταετία εργάζεται ως Project Manager, έχοντας συμμετάσχει στην επιτυχημένη διοργάνωση περισσότερων από 100 έργων μικρού και μεγάλου εύρους.

 

Χώρος & Χρόνος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών επιλογών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους dιαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

Τετάρτη 25 & Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

17.00-21.00

Διάρκεια:

8 ώρες

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
Ενωσιακός Τελωνειακός Κώδικας, Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα, Απλουστευμένες Τελωνειακές Διαδικασίες Ηλεκτρονική Διασάφηση, Τελωνειακές διαδικασίες με τρίτες χώρες Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές, φορολογικές υποχρεώσεις




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00