Ανάπτυξη Εξαγωγικών Πωλήσεων
· Κατανοώντας τη φύση των εξαγωγικών πωλήσεων
· Σημασία και πλεονεκτήματα της προσωπικής πώλησης στην εξαγωγική ανάπτυξη
· Πιέσεις και προκλήσεις στα κανάλια πωλήσεων εξαιτίας της πανδημίας Covid 19. Επιπτώσεις, τάσεις και ποιο θα είναι το “επόμενο φυσιολογικό” στις εξαγωγικές πωλήσεις
· Στόχοι / Δραστηριότητες της εξαγωγικής πώλησης
· Στάδια της εξαγωγικής πώλησης.
· Αναζήτηση πελατών σε ξένη αγορά - στόχο (ανάπτυξη νέων αγορών-στόχων, διεύρυνση πελατολογίου σε υπάρχουσα αγορά)
· Έναρξη της σχέσης με τον ξένο πελάτη - Προσέγγιση / Επικοινωνία / παρουσίαση
· Τακτικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων (Win – Win Συμφωνίες) - Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων
· Κλείσιμο συμφωνίας - Συμβόλαια εξαγωγών (Βασικοί όροι / Αποκλειστικότητες, δικαιώματα)
· Εξυπηρέτηση του πελάτη - Η σημασία της καλλιέργειας αφοσίωσης του πελάτη
· Παρακίνηση ξένου πελάτη - Τύποι κινήτρων σταδιεθνή δίκτυα πωλήσεων (σε διανομείς και ξένους λιανεμπόρους)
Οι επαφές με νέο ξένο πελάτη (τηλεφωνικές, επίσκεψη, διαδικτυακές)
· Επιδιωκόμενοι στόχοι - Πρόγραμμα της συνάντησης -
· Προετοιμασία της συνάντησης (Συλλογή πληροφοριών και αξιοποίηση)
· Διαδικασία της συνάντησης
· Αξιολόγηση συνάντησης - Εκτέλεση Follow up
· Οργάνωση μια τυπικής περιοδείας Β2Β συναντήσεων σε ξένη αγορά (Κρίσιμα σημεία για την επιτυχία)
· Επιχειρηματικό πρωτόκολλο διεθνών συναντήσεων
· Μετακινήσεις και διαμονή στο εξωτερικό - Ασφάλεια
Οργάνωση εξαγωγών και εξαγωγικών πωλήσεων
· Διαχείριση περιοχής ευθύνης πωλητή -
· Πρόγραμμα επισκέψεων πωλητή / Δρομολόγιο
· Διαχείριση μικρών / μεγάλων πελατών & χρόνου
· Οργάνωση και αυτο-οργάνωση πωλητή
· Αναγκαίες δεξιότητες των εξαγωγικών στελεχών
· Ο ρόλος του account manager στην ξένη αγορά
· Τα καθήκοντα του account manager στο διεθνές λιανεμπόριο
|