Mydata Ηλεκτρονικά Βιβλία - Έναρξη Διαβίβασης Παραστατικών από 1η Νοεμβρίου για όλες τις επιχειρήσεις



Global Greece Newsletter

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ On-line

 

Mydata Ηλεκτρονικά Βιβλία

Έναρξη Διαβίβασης Παραστατικών

από 1η Νοεμβρίου για όλες τις επιχειρήσεις

Δηλώστε Συμμετοχή
 

Τρίτη 26/10/2021

Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και ουσιαστικά θα αποτελέσουν έναν ηλεκτρονικό βραχίονα φορολογικού ελέγχου των επιχειρήσεων.

Η έναρξη ισχύος των διατάξεων για διαβίβαση στο Mydata είναι το ημερολογιακό έτος 2021

 

Στο σεμινάριο θα εξετασθούν μια σειρά από παραδείγματα διαβίβασης φορολογικών παραστατικών στο Mydata Επίσης θα εξετασθεί ο χειρισμός ειδικών θεμάτων όπως για παράδειγμα η διαβίβαση φακέλου εισαγωγών και ενδοκοινοτικών αποκτήσεων στο Mydata.

 

Από 1η Νοεμβρίου 2021 θα διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι επιχειρήσεις.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Mydata Ηλεκτρονικά Βιβλία

• Προθεσμίες Απόσυρσης παλαιών ΦΗΜ
• Προθεσμίες Αναβάθμισης και Διασύνδεσης ΦΗΜ ανά κατηγορία επιχειρήσεων. Κριτήρια υπόχρεων οντοτήτων
• Τι ισχύει για επιχειρήσεις που θα διακόψουν τις εργασίες τους μέχρι 31/12/21
• Πρόστιμα για μη αναβάθμιση ΦΗΜ και μη διασύνδεση ΦΗΜ
• Προσωρινά και Οριστικά Αρχεία που διαβιβάζουν οι ΦΗΜ στο Esend. Χρόνος Διαβίβασης. Τεχνικά προβλήματα και σφάλματα κατά την διαβίβαση.
• Οι δύο τρόποι ρύθμισης των ΦΗΜ για την διαβίβαση δεδομένων στο Mydata (ΦΤΜ και ΕΑΦΔΣΣ)
• Χαρακτηρισμός στο Mydata των διαβιβασθέντων λιανικών πωλήσεων μέσω ΦΗΜ
• Προθεσμίες Υποχρεώσεων Πρατηρίων Καυσίμων και πωλητών υγραερίου και πετρελαίου θέρμανσης.
• Εγκατάσταση ΦΗΜ σε βυτιοφόρα πρατηρίων καυσίμων
• Προσαρμογή του τύπου των ηλεκτρονικών τιμολογίων που αφορούν καύσιμα
• Η νέα υπουργική απόφαση 98979 για την ηλεκτρονική τιμολόγηση δημόσιων συμβάσεων
• Προθεσμία Προσαρμογής των ERP των φορέων του Δημοσίου για παραλαβή ηλεκτρονικών τιμολογίων
• Σταδιακή Έναρξη Διαβίβασης δεδομένων στο Mydata από τους εκδότες παραστατικών. Κατηγορίες οντοτήτων και έναρξη διαβίβασης από 1/10/21 ή από 1/11/21
• Ειδικές μεταβατικές διατάξεις για την διαβίβαση των δεδομένων του 2021.
• Τι θα διαβιβασθεί υποχρεωτικά και τι προαιρετικά
• Αναδρομική Διαβίβαση Δεδομένων 2021 στο Mydata από τους εκδότες μέχρι 31/3/22
• Διαβίβαση Λογιστικών Εγγραφών τακτοποίησης εσόδων για το 2021.
• Τι θα ισχύσει για τους λήπτες παραστατικών και τους χαρακτηρισμούς στο Mydata για το 2021
• Διαβίβαση από τον λήπτη παραστατικών που παρέλειψε να στείλει ο εκδότης
• Χρόνος Διαβίβασης Παραστατικών στο Mydata. Το πρόβλημα του ορισμού του πραγματικού χρόνου έκδοσης παραστατικών
• Η πλήρης παραγωγική λειτουργία του Mydata από 1/1/2022. Υπόχρεοι, προθεσμίες και χρόνοι διαβίβασης
• Οι συνέπειες μη διαβίβασης στο Mydata.
• Mydata Timologio
• Η τιμολογιέρα της ΑΑΔΕ. Έκδοση Μηχανογραφημένων τιμολογίων μέσω πλατφόρμας Mydata
• Έκδοση Ειδικών Κωδικών για το Timologio
• Κατηγορίες παραστατικών που μπορούν να εκδοθούν με την τιμολογιέρα της ΑΑΔΕ
• Δημιουργία επιχείρησης και καρτέλας πελάτη
• Καταχώρηση Αγαθών και υπηρεσιών για την τιμολόγηση
• Στοιχεία ΦΠΑ, λοιπών Φόρων και κρατήσεων
• Αναλυτική παρουσίαση της εφαρμογής Timologio

• Νέα χαρακτηριστικά για τον λήπτη στο Mydata. Επισήμανση από τον λήπτη των αποκλίσεων κατά την αποδοχή παραστατικού όταν ο εκδότης διαβιβάζει εσφαλμένα παραστατικά.
• Πίνακας αντιστοίχισης παραστατικών με πρότυπα παραστατικά ΑΑΔΕ εμπλουτισμένος για ειδικές κατηγορίες συναλλαγών και επιχειρήσεων (τουριστικά γραφεία, ακτοπλοικά εισιτήρια, αποδείξεις πώλησης εισιτηρίων, εκτελωνιστές, TAXI, ασφαλιστές και ασφαλιστικές εταιρείες κλπ)
• Παραδείγματα Χειρισμού Διαβίβασης Παραστατικών και Λογιστικών Εγγραφών
• Παραδείγματα διαβίβασης δεδομένων ειδικά για το φορολογικό έτος 2021 (αναδρομική διαβίβαση)
• Ειδική Ενότητα με αναλυτικές απαντήσεις σε εξατομικευμένα ερωτήματα, φοροτεχνικά θέματα και απορίες των συμμετεχόντων (συνιστάται να έχουν υποβληθεί γραπτώς μέχρι την προηγούμενη μέρα από το σεμινάριο)

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε λογιστές, φοροτεχνικούς , στελέχη οικονομικών διευθύνσεων, οικονομολόγους, στελέχη πληροφορικής (IT) που υποστηρίζουν ERP, διοικητικά στελέχη δημόσιων οργανισμών και δημοτικών επιχειρήσεων κ.λ.π.

Τιμή

 

195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 160 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 
professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

Γιάννης Τριανταφύλλου

Οικονομολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων ειδικευμένος σε φορολογικά θέματα. Έχει εργασθεί για πολλά χρόνια σαν οικονομικός διευθυντής σε ομίλους εταιρειών που περιλάμβαναν βιομηχανίες, τεχνικές εταιρείες, εταιρείες πληροφορικής και εμπορικές εταιρείες. Έχει επίσης εργασθεί σε διευθυντικές θέσεις σε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων.

Σήμερα εργάζεται σαν φοροτεχνικός και σύμβουλος εταιρειών πληροφορικής για την ανάπτυξη λογισμικού εμπορικών και λογιστικών εφαρμογών.

Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία ως εισηγητής σεμιναρίων σε φορολογικά, εργατικά και λογιστικά θέματα.

 

Τρόπος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών περιορισμών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 5 ώρες  

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

15.30 - 20.30

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 5 ώρες, κατανεμημένες σε 2 τμήματα με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΜΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625 - 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00