Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών



Global Greece Newsletter

 

Online ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Πελατών

Δηλώστε Συμμετοχή
 

17 & 19/05/2022 17:00-21:00

Το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις, οργανισμούς αλλά και σε call centers.

Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελματική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες.

Θα αναβαθμίσει καίριες τεχνικές επικοινωνίας συμπεριλαμβανο-μένων της τεχνικής των ερωτήσεων, της ενεργητικής ακρόασης, του ελέγχου της τηλεφωνικής κλήσης και του ορθού χειρισμού παραπόνων. Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαπρέψετε επαγγελματικά σαν υπεύθυνος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

 

Στόχοι:

Να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι να χειριζόμαστε αποτελεσματικά ανθρώπους και προβλήματα. Να μάθουμε να απαντάμε πλήρως και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών. Να μάθουμε να χειριζόμαστε δύσκολους πελάτες και παράπονα αποτελεσματικά.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

  • Εξυπηρέτηση πελατών

  • Πελατοκεντρική κουλτούρα

  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών

  • Η συμπεριφορά κάνει τη διαφορά

  • Το τηλέφωνο σύμμαχος η εχθρός

  • Η εισερχόμενη/εξερχόμενη τηλεφωνική κλήση

  • Κάνουμε τον πελάτη να αισθάνεται σημαντικός

  • Χτίσιμο πρώτης καλής εντύπωσης (rapport)

  • Επικοινωνία

    • Πως κερδίζουμε τη μάχη με τις λέξεις

    • Φωνή

    • Ενεργητική ακρόαση

  • Τα 4 βήματα της συνομιλίας με τον πελάτη

  • Η τεχνική των ερωτήσεων

  • «Φροντίζουμε» τον πελάτη

  • Χειρισμός διαφόρων κλήσεων.

    • Η μεταβίβαση της κλήσης

    • Πολλαπλες κλήσεις

    • Χειρισμός παραπόνων, γιατί είναι διαφορετικά απο τις αντιρρήσεις

    • Χειρισμός θυμωμένων, αγανακτισμένων, ή/και εξοργισμένων πελατών

  • Απαγορευμένες φράσεις στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

  • Οι δέκα συμβουλές για επτυχημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Μεθοδολογία

Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

Υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζονται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων , Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού ηλεκτρονικού οδηγού, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 160 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

 

Ντέμη Μωραϊτου B.A. C.A.M.

 

Έχει σπουδάσει Επικοινωνία-Διαφήμιση και Μarketing. Eίναι πιστοποιημένη Gestalt in Organizations Practitioner και έχει Δίπλωμα στον Ελληνικό Πολιτισμό. Έχει Μaster στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην Ελλάδα και την Κύπρο. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Σύμβουλος Επιχειρησιακής Επικοινωνίας & Management για πλήθος επιχειρήσεων. Είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων για στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε ποικίλους φορείς εκπαίδευσης στην Ελληνική και Αγγλική Γλώσσα. Έχει δουλέψει επί σειρά ετών για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
 

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τρίτη 17 & Πέμπτη

19 Μαϊου

17.00-21.00

 

Διάρκεια:

8 ώρες

 

 

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 ημέρες με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00