Οι πρόσφατες και συνεχιζόμενες οικονομικές εξελίξεις στη χώρα έχουν αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων όσον αφορά στην κατάκτηση μεριδίων αγοράς στο εξωτερικό.
Η στρατηγική αυτή όμως ενώ προβάλλεται ως μια βιώσιμη επιλογή, περιλαμβάνει μια σειρά από παραμέτρους που σε πολλές περιπτώσεις είτε είναι άγνωστες, είτε υποεκτιμώνται, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο το επιχειρηματικό ρίσκο.
Η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει αποδείξει ότι η πολύ καλή γνώση των ευκαιριών και των κινδύνων αποτελεί προϋπόθεση για μια επιτυχημένη εφαρμογή εξαγωγικού marketing.
Πιο συγκεκριμένα:
· Δεν καταναλώνουμε όλοι τα ίδια προϊόντα
· Από την ίδια πρώτη ύλη είναι δυνατό να προκύψουν προϊόντα για διαφορετικές αγορές
στόχους
· Αποδεκτό προϊόν σε μια χώρα δεν σημαίνει αποδεκτό προϊόν σε άλλη
Η θεματολογία του σεμιναρίου, απόλυτα προσαρμοσμένη στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί, αποβλέπει στο να παράσχει εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία στα παρακάτω:
· Κατανόηση του διεθνούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος
· Εκπόνηση ευφυούς επιχειρηματικού σχεδίου κατάκτησης νέων αγορών
· Επιλογή και εφαρμογή του κατάλληλου μείγματος δράσεων
· Εφαρμογή πρακτικών παρακολούθησης του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών
|