Αποτελεσματική ιστοσελίδα, πως θα την δημιουργήσετε & πως θα την προβάλετε
Google Ads, πώς θα αξιοποιήσετε τις δυνατότητες του για οικονομική, στοχευμένη και αποτελεσματική διαφήμιση
a. Search
b. Display
c. Remarketing
d. YouTube
e. Shopping
Social Media Marketing, πως θα διαμορφώσετε την κατάλληλη στρατηγική, πως θα επιλέξετε ποια social media ταιριάζουν σε εσάς, ποιός ο ρόλος στο συνολικό πλάνο προβολής και πως αλληλεπιδρούν μεταξύ τους
a. Facebook
b. Instagram
c. LinkedIn
Email Marketing, πως θα δημιουργείτε καμπάνιες email για την αύξηση των δυνητικών πελατών, των πωλήσεων και την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες σας
Search Engine Optimization, πως θα εμφανίζεται το δικό σας website υψηλότερα σε συγκεκριμένες αναζητήσεις
a. Onsite optimization
b. Offsite optimization
Chat GPT Αξιοποίηση του εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης
Data Control, πως θα μετράτε την απόδοση του website σας, ποιος επισκέπτεται το site σας και γιατί, από που προέρχεται, πως συμπεριφέρεται, πως θα χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω δεδομένα, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας
a. Google Analytics
b. Google Search Console
|