Κοστολόγηση για Επιχειρηματίες



Global Greece Newsletter

 

On line seminar

 

Σύγχρονη

Κοστολόγηση  για Επιχειρηματίες

Δηλώστε Συμμετοχή
 

12 & 14/11/2024    17:00-21:00

Η κοστολόγηση, είναι απαραίτητη για την λήψη ορθών επι-χειρηματικών αποφάσεων, από όλους όσους ασκούν επιχειρη-ματική δραστηριότητα.

Ο υπολογισμός, ό έλεγχος και οι μετα-βολές του κόστους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες πρέπει να γίνεται από τους φορείς όλων των επιχειρήσεων ανε-ξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας.

Με τις κατάλληλες τε-χνικές μπορούν να αξιοποιηθούν τα οικονομικά στοιχεία κάθε επιχείρησης ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η κερδο-φορία της.

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να γίνει κατανοητή η έννοια του κόστους και η διαδικασία της κοστολό-γησης για την συμμόρφωση με την φορολογική Νομοθεσία και κυρίως για την λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων, σχετικά με θέματα που παρουσιάζονται πιο αναλυτικά στο πρόγραμμα παρακάτω.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Εισαγωγή
Η χρησιμότητα της κοστολόγησης για την οντότητα.
Γιατί πρέπει να εκσυγχρονιστούν τα συστήματα κοστολόγησης των οντοτήτων, στις ημέρες μας.

 

Α. Έννοια, ορισμοί, κατηγορίες κόστους

Έννοια – ορισμός κόστους.
Κοστολόγηση-Κόστος παραγωγής – Κόστος πωληθέντων.
Βασικές κατηγορίες κόστους.
Μεταβλητό –σταθερό κόστος.
Κόστος αγορών.
Στοιχεία του κόστους παραγωγής.
Κόστος παραχθέντων – κόστος πωληθέντων.
Κόστος πωληθέντων υπηρεσιών.

 

Β. Διαδικασία κοστολόγησης

Ενδιάμεσοι – Τελικοί Φορείς κόστους.
Κόστος ανά προορισμό. Επιμερισμός λειτουργικών δαπανών.
Διάγραμμα επιμερισμού των γενικών εξόδων.
Η χρησιμότητα των βοηθητικών κέντρων κόστους.
Κριτήρια Επιμερισμού. (Οδηγοί κόστους)
Κοστολόγηση ανά δραστηριότητα (ABC ) (Activity Based Costing)
Παράδειγμα με φύλλο μερισμού δαπανών, κύριων και βοηθητικών κέντρων.
Παράδειγμα με τη χρήση συντελεστή δυσχέρειας.
Ορισμός – έννοια –βιβλίο τεχνικών προδιαγραφών.
Υπολογισμός των αναλώσεων, βάσει των τεχνικών προδιαγραφών.
Αναλυτική εφαρμογή υπολογισμού αναλώσεων στο τέλος της χρήσης.

 

Γ. Λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων
Παραδείγματα και εφαρμογές
Βασικές αρχές για την λήψη μιας επιχειρηματικής απόφασης.
Έννοια του διαφορικού κόστους.
Διαδικασία λήψης μιας επιχειρηματικής απόφασης.
Συνήθη ζητήματα που απαιτούν την λήψη μιας επιχειρηματικής απόφασης.
Λήψη απόφασης για εκτέλεση μιας παραγγελίας σε τιμές χαμηλότερες ( από τις «κανονικές»).
Διαδικασία υπολογισμού διαφορικού κόστους παραγωγής.
Παράδειγμα.
P&L ανά είδος ή υπηρεσία.
Εντοπισμός ζημιογόνων ειδών και ειδών υψηλής κερδοφορίας, πότε είναι προς το συμφέρον της επιχείρησης να καταργηθούν.
Περιθώριο συνεισφοράς (contribution margin) ανά είδος ή υπηρεσία.

 

Δ . Συνοπτική ενημέρωση για τεκμηρίωση του κόστους σε φορολογικό έλεγχο.

Απαραίτητα λογιστικά αρχεία.
Πως τεκμηριώνεται το κόστος πωληθέντων και αποθεμάτων.
Που βασίζεται ο φορολογικός έλεγχος ακόμα και σε μια πολύ μικρή επιχείρηση.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Σε επιχειρηματίες, σε ελεύθερους επαγγελματίες, και σε λογιστές, που ενδιαφέρονται για θέματα διοικητικής Λογιστικής.

 

Απευθύνεται επίσης σε στελέχη οικονομικής διεύθυνσης, στελέχη εμπορικών τμημάτων ( μάρκετινγκ/πωλήσεων) καθώς και στα στελέχη Τραπεζών, (για την αξιολόγηση των επιχειρήσεων).

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

Δημήτρης  Κωνσταντόπουλος 

Eίναι οικονομολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων, ειδικευμένος σε θέματα διοικητικής λογιστικής και οικονομικής ανάλυσης των επιχειρήσεων. Έχει  εργασθεί για διάστημα  πλέον των 20ετών, ως στέλεχος Ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών, στις θέσεις, του οικονομικού αναλυτή, του οικονομικού  διευθυντή, του διευθυντή   λογιστηρίου και του εσωτερικού ελεγκτή.  Διαθέτει σημαντική εμπειρία ως εισηγητής   σεμιναρίων και είναι συγγραφέας των βιβλίων: «Σύγχρονη κοστολόγηση και ΕΛΠ.» και  «Budgeting - reporting-cash flow-cash management».

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τρίτη 12 & Πέμπτη 14 Νοεμβρίου

17.00-21.00

Διάρκεια: 8 ώρες

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 ημέρες, 4 δίωρα (90') με δύο διαλλείματα των 10’
Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 

 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00