Αποτελεσματική Τιμολόγηση - Στρατηγική & Τακτικές για Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα



 

Αποτελεσματική Τιμολόγηση
 Στρατηγική & Τακτικές για Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

 

Πολύ συχνά η τιμολόγηση αντιμετωπίζεται ως «τακτικό» πρόβλημα χρηματοοικονομικής ανάλυσης ή διοίκησης πωλήσεων. Στην πραγματικότητα, όμως, πρόκειται για ζήτημα «στρατηγικό» που απαιτεί το συντονισμό πολλών λειτουργικών περιοχών μιας επιχείρησης, καθώς όλο το marketing επικεντρώνεται, τελικά, στις αποφάσεις τιμολόγησης. Η τιμή:

• δεν είναι απλά ένας αριθμός πάνω σε μια ετικέτα. Είναι τέχνη, ένα παιχνίδι στρατηγικής με μεγάλα έπαθλα

• αποτελεί τη «στιγμή της αλήθειας». Το σημείο συνάντησης υποσχέσεων, προσδοκιών και εμπειριών

• είναι το μοναδικό στοιχείο του μείγματος marketing που παράγει απευθείας έσοδα. Όλα τα άλλα παράγουν κόστη

• επηρεάζει με τρόπο άμεσο την αξία για τους μετόχους καθώς επιδρά στον όγκο πωλήσεων και στα περιθώρια κέρδους της επιχείρησης

Η απολύτως εξειδικευμένη δομή και θεματολογία του σεμιναρίου εισάγει τους συμμετέχοντες στον πυρήνα και στα μυστικά της τιμολόγησης.

Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές, συζήτηση και εμβάθυνση σε επιμέρους έννοιες, θα αποκτήσουν την αναγκαία οπτική, γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να:

• αντιλαμβάνονται το προϊόν – υπηρεσία τους με τρόπο στρατηγικό

• διαπραγματεύονται έξυπνα, αλλάζοντας τις πεποιθήσεις των πελατών τους ως προς την τιμή προς όφελός τους

• εκτιμούν τις πραγματικές χρηματοοικονομικές επιπτώσεις των αποφάσεων τιμολόγησης

• απαντούν αποτελεσματικά στον ανταγωνισμό των τιμών προσφέροντας στους πελάτες τους εναλλακτικές προστιθέμενης αξίας

Θεματολογία

 

         Είναι η «Σωστή» Τιμή ταυτόχρονα και «Δίκαιη»;

         Τιμή Vs Αξία. Ο κρίσιμος ρόλος της Τιμολόγησης

         Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης. Συνθήκες Καταλληλότητας

         Η Δυναμική της Τιμής συγκριτικά με άλλους Συντελεστές Παραγωγής Κερδών 

         Μέθοδοι Καθορισμού Τιμών. Ποια Κόστη εμπλέκονται στην Τιμολόγηση

         Πώς η Τιμολόγηση που καλύπτει τα κόστη μπορεί να «υπονομεύει» τα κέρδη;

         Market-Oriented Pricing. Ο παράγοντας «Ζήτηση» και το «Νεκρό Σημείο»

         Τιμολόγηση για Παρακίνηση Ζήτησης και Διάθεση Πλεονάσματος

         Προσδιορισμός της Τιμής βάσει της επιδιωκόμενης Απόδοσης της Επένδυσης

         Benefit-Oriented Pricing. Πως τα χειροπιαστά οφέλη οδηγούν σε υπερκέρδη

         Τιμολόγηση & Ανταγωνισμός. Πόσο καλά κατέχετε το «παιχνίδι» των τιμών;

         Ανταγωνιστικές Επιθέσεις. Τακτικοί ελιγμοί προς αποφυγή ενός πολέμου τιμών

         Competitive Bidding. Τιμολόγηση για συμμετοχή σε Διαγωνισμούς

         Διαμόρφωση Τιμών. «Price Image» Vs «Price Logic»

         Τιμολογιακές Πολιτικές. Εργαλεία για τον καθορισμό «Τελικών» τιμών

         Προσδοκίες Κέρδους και μεταβολές των τιμών;

•         Πως η Διαφοροποιημένη Τιμολόγηση οδηγεί σε περισσότερα κέρδη

         Τιμολόγηση Προϊοντικών Γραμμών. Συσχετισμοί & Αλληλεξαρτήσεις

 

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε στελέχη τα οποία αναλύουν, σχεδιάζουν, προτείνουν και εγκρίνουν την τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεών τους. Το σεμινάριο θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε business developers, marketers, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που εισάγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά, αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό τιμών ή/και δυσκολεύονται να «περάσουν» τιμές που κατοπτρίζουν την πραγματική αξία που «εσωκλείουν».

Νέες Χαμηλότερες Τιμές

Εισηγητής

175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

Αίτηση Συμμετοχής

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy & Finance - και στο Cambridge Judge Business School – Deploying Strategy for Value Creation & Competitive Superiority, Strategic Performance Management, Organisational Innovation, Corporate Investment.

Διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing και International Business Development σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG, B2C & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών.

Συνεργάστηκε, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της βιομηχανίας και του εμπορίου, αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο επιχειρηματικής μονάδας, χώρας και region.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel Fresh,
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET Hotel,

στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

ΑΘΗΝΑ
Τετάρτη 14 Δεκεμβίου 
15.00-21.00

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 
15.00-21.00

   

Ενδιαφερεστε για το
συγεκριμένο σεμινάριο?

   
 

Επικοινωνία

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas,
Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply
με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή Πατήστε εδώ

Copyright © 2016 Globalgreece.gr - All rights reserved. | Υπεύθυνος: Χαράλαμπος Φιλαδαρλής | Όροι χρήσης | Η εταιρεία

 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00