Α. Η Νέα Β2Β Αγοραστική διαδικασία
Η εξέλιξη της αγοραστικής διαδικασίας τα τελευταία χρόνια.
Β. Πηγές πληροφόρησης στην Αγοραστική διαδικασία
Ποιες είναι οι πηγές πληροφόρησης για τους επαγγελματίες Αγοραστές σήμερα και πώς μπορούμε να επηρεάσουμε τις αποφάσεις τους;
Γ. Βασικές αρχές Β2Β Πωλήσεων – Χτίζοντας αξία για τη λύση μας
Βασικές αρχές της Β2Β διαδικασίας πώλησης και πώς μπορούμε να χτίσουμε Αξία για το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας.
Δ. Τα Στάδια Πώλησης – πώς να γίνουμε αποτελεσματικοί σε κάθε στάδιο
Με βάση μια δομημένη διαδικασία Πώλησης θα είστε σε θέση να καθοδηγήσετε τον πελάτη όπως θέλετε εσείς και να καταλήξει στη λύση σας
Ε. Β2Β Στρατηγική Marketing και Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Διαμόρφωση της στρατηγικής Marketing έναντι των πελατών σας, στο πλαίσιο της διαδικασίας Πώλησης.
Ζ. Ορισμός και ανάλυση της Διαπραγμάτευσης
Τι σημαίνει Διαπραγμάτευση και τι ΔΕΝ είναι διαπραγμάτευση;
Η. Βασικές αρχές Διαπραγμάτευσης - Πηγές Δύναμης
Βασικές αρχές μιας διαπραγμάτευσης και Πηγές δύναμης, καθώς και πώς μπορείτε να έχετε το πάνω χέρι από την αρχή.
Θ. Προετοιμασία και Σχεδιασμός της Διαπραγμάτευσης
Να είστε προετοιμασμένοι από πριν να έχετε σχεδιάσει το πώς θα κινηθείτε στα στάδια της διαπραγμάτευσης.
Ι. Καθορισμός αποτελεσματικής Στρατηγικής στη Διαπραγμάτευση
Ποια στρατηγική θα ακολουθήσουμε σε μια διαπραγμάτευση για να πάρουμε αυτό που θέλουμε.
Κ. 10 δύσκολες καταστάσεις σε μια Διαπραγμάτευση και πώς να ανταπεξέλθετε
‘Τρικ’ που οι έμπειροι διαπραγματευτές χρησιμοποιούν για να μας αποπροσανατολίσουν.
|