Φαρμακείο 2016 Τεχνικές Πωλήσεων & Marketing



 

Φαρμακείο 2016

Τεχνικές Πωλήσεων & Marketing

 

Τι πρέπει να κάνει ένα φαρμακείο για να σταθεί όρθιο μέσα στην καταιγίδα της κρίσης, στον ιδιαίτερα δύσκολο τομέα του;

Ποιες είναι αυτές στρατηγικές της διοίκησης, της διαχείρισης προσωπικού, του μάρκετινγκ και των πωλήσεων που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να μπορέσει το φαρμακείο να είναι σύγχρονο, αποτελεσματικό και έγκαιρα μεταβαλλόμενο, ώστε να παίξει σημαντικό ρόλο σαν αναπτυξιακή επιχειρηματική οντότητα;

 

Τι χρειάζεται και ποια μέσα πρέπει να χρησιμοποιήσει, ώστε να οδηγηθεί από την  στασιμότητα και την ύφεση, στην ανάκαμψη και στον δρόμο της επιτυχίας και αποτελεσματικής κερδοφορίας;

Τι πρέπει να γνωρίζουν τα στελέχη των εταιριών που έχουν σαν κύριο πελατολόγιο το φαρμακείο (φαρμακευτικές εταιρείες,  εμπορικές εταιρείες , προμηθευτές, εταιρείες παραφαρμάκων  καλλυντικών, συμπληρωμάτων  διατροφής, και γενικότερα όλες οι εταιρείες που κινούνται στον κανάλι των φαρμακείων ώστε να γνωρίσουν πραγματικά τον σημερινό τους πελάτη.

 

Tελικά το φαρμακείο πρέπει να αντιγράψει πρακτικές από άλλους καταναλωτικούς χώρους, ή εκμεταλλευόμενο το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα να χαράξει την δικιά του οργανωσιακή και αναπτυξιακή στρατηγική;

Θεματολογία

Α. Ρόλος του Φαρμακοποιού στη Α’’Βάθμια Φροντίδα Υγείας

·         Η διαχρονική εξέλιξη του επαγγέλματος

·         Ο τριπλός ρόλος του Φαρμακοποιού

·         Στατιστικά στοιχεία

·         Η Νέα Ταυτότητα και οι δυσκολίες στην σημερινή συγκυρία

·         Ανταγωνιστικό  Πλεονέκτημα και Στρατηγική

Β. Κατευθυντήριες Γραμμές Μάρκετινγκ Και Τεχνικές Πωλήσεων

1. Κατηγορία φαρμακείου

·         ΙΚΑ- ΕΟΠΥΥ- νοσοκομείο - γειτονιά – διευρυμένο- τουριστικό- εποχικό

·         Πεδία Ανάπτυξης

·         24ωρης Λειτουργίας, διευρυμένου ωραρίου, σε περιοχές μεγάλης εμπορικής

          κίνησης, σε γειτονιά, τουριστικό

2. Σχεδιασμός

·         Έρευνα αγοράς- επιλογή προιοντικής γκάμας

·         Merchandising, Πιθανή ανακαίνιση

·         Προσωπικό, Προσλήψεις- εκπαίδευση- στόχοι

3. Προφίλ φαρμακοποιού

·         Επιστημονικό, Εμπορικό, Κοινωνικό

·         Προσωπικότητα - self management-

·         Τα εργαλεία σου, Οι ανάγκες πελάτη, Οι δικοί σου στόχοι

4. Χτίζοντας  την επιτυχία

·         Παθητική πώληση, Ενεργητική πώληση

·         Φρασεολογία, Εξειδικευμένες τεχνικές πώλησης

5. Self management

·         Διάρκεια, Χρόνος

·         Ταλέντα, Σύστημα αξιών

·         Στόχοι

6. Κατηγοριοποίηση Πελατολογίου

7. Μerchandising στο Φαρμακείο

·         Διαφορές από τη προβολή καταναλωτικών αγαθών

·         Category Management)

·         Προϊόντα ΜΗΣΥΦΑ-OTC

·         Προβολή - Διαφήμηση - Ηλεκτρονική Παρουσίαση

·         Σωστή χρήση του υλικού επικοινωνίας.

8. Το Φαρμακείο στην Ψηφιακή Εποχή

·         Οριζόντια επικοινωνία

·         Ψηφιακό Μarketing

·         Kοινωνική Δικτύωση(social media)

·         Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Γ. Οι ιδιαιτερότητες του σημερινού (2016) περιβάλλοντος

·         Οικονομικές, Νομοθετικές-κανονιστικές

·         Κοινωνικές, Ψυχολογικές, Παγκοσμιοποιημένες

·         Κλαδικές, Ενδοκλαδικού συναγωνισμού

·         Ανταγωνισμού από άλλα κανάλια διανομής

·         Ευκαιρίες ανάπτυξης στην κρίση

Δ. Active  role playing & test αξιολόγησης

                        Οι 10 Χρυσές Εντολές …και 10 βιωματικές συμβουλές

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο φυσικά απευθύνεται σε φαρμακοποιούς, σε υπεύθυνους φαρμακοποιούς, προσωπικό   αλλά αφορά και σε σε στελέχη επιχειρήσεων και εμπορικών ομάδων που επισκέπτονται  φαρμακεία με σκοπό την συνεργασία ,  σε προμηθευτές, σε υπεύθυνους φαρμακαποθηκών και γενικά όλων των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με  τα φαρμακεία (εταιρείες διαφήμισης- προώθησης καθώς και σχεδιασμού  οργάνωσης και ανασυγκρότησης φαρμακείων).

Περισσότερο ίσως όμως στο προσωπικό του φαρμακείου, πωλητές, εκτελεστές συνταγών, υπευθύνους καλλυντικών, παραφαρμάκων, συμπληρωμάτων διατροφής  και κάθε άλλης εξειδικευμένης κατηγορίας που  πλέον απασχολείται  στην επιχείρηση - φαρμακείο.

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

Με το τέλος του σεμιναρίου θα έχουμε ακριβώς προσδιορίσει το ρόλο του φαρμακείου στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Θα έχουμε εξειδικεύσει  τις πιο επικαιροποιημένες κατευθυντήριες γραμμές μάρκετινγκ, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών και εξατομικευμένες και διαφοροποιημένες κατά περίπτωση τεχνικές πωλήσεων, έτσι ώστε να μετατρέψουμε και να εξελίξουμε το Φαρμακείο του 2016  σε μια σύγχρονη επιχειρησιακή μονάδα η οποία θα είναι έτοιμη και  ισχυρή. Θα έχουμε δει επίσης την αναγκαία για τη σημερινή εποχή , χρηση των κοινωνικών δικτύων, του ψηφιακού marketing καθώς και  την  δυνατότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνικών παρέχει η ψηφιακή κοινωνία στο χώρο του φαρμακείου.

 

Εισηγητής

 

ΙΩΑΝΝΗΣ Π. ΚΑΠΟΣ PharmD, MSc, MBΑ

Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Ομιλητής Συνεδρίων και Εισηγητής Σεμιναρίων. Εμπορικός  Διευθυντής της Φαρμακευτικής Εταιρείας Verisfield (UK) Ltd

Πτυχιούχος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Μaster του Πανεπιστημίου Μασσαλίας και  Μεταπτυχιακές Σπουδές Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οικονομικών Αναπτυξιακών Θεμάτων.

Είναι πιστοποιημένος κατά σειρά, ως ΄’Front Line Leader’’ και ‘’Senior Leader’’ από το The Ritz-Carlton Leadership Center®  και είναι Ιδρυτικό Μέλος της Παγκόσμιας Κοινότητας Tranformers Global:”Change Leadership & Organizational Culture Tranformation’’

 

 

Νέες Χαμηλότερες Τιμές

 

155 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Το σεμινάριο μπορεί να χρηματοδοτηθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 120 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ click

 

 

Χώρος Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

 

Χρόνος

6 ώρες

 

ΑΘΗΝΑ

Παρασκευή

1 Απριλίου

15.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Σάββατο

2 Απριλίου

15.00-21.00

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Επικοινωνία

 

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης,

Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη
Tel: +30 2310474191
Fax:+30 2310474192
Email: [email protected]
www.globalgreece.gr

Social Media

.

 

 


Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply

με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή Πατήστε εδώ


@ Globalgreece.gr | Υπεύθυνος: Χαράλαμπος Φιλαδαρλής | Όροι χρήσης |
Η εταιρεία




Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00