Event Management Οργάνωση Επιτυχημένων Εκδηλώσεων



Global Greece Newsletter

 

Online Seminar

Event Management

Οργάνωση Επιτυχημένων Εκδηλώσεων

Δηλώστε Συμμετοχή
 

 22 & 24 Ιανουαρίου

Η επιτυχία μίας επαγγελματικής συνάντησης (meeting) ή εταιρικής εκδήλωσης (event) είναι αποτέλεσμα μακράς προετοιμασίας και επιμελημένης εργασίας και απαιτεί άρτιο συντονισμό ανθρώπων και διαδικασιών. Οι εκδηλώσεις και οι συναντήσεις οργανώνονται για σκοπούς εκπαίδευσης, επικοινωνίας, δικτύωσης και προώθησης. Συγκεντρώνουν κοινά επαγγελματιών με απαιτήσεις και περιορισμένο διαθέσιμο χρόνο ενώ στο πλαίσιό τους πρέπει να φτάσουμε σε σημαντικά αποτελέσματα, συμπεράσματα και στόχους.


Στο σεμινάριο αυτό θα εξετάσουμε βήμα-βήμα τη διαδικασία διοργάνωσης συναντήσεων και εκδηλώσεων. Θα αναλύσουμε ενδελεχώς τα στάδια διοργάνωσης από την σύλληψη – ιδέα έως τον σχεδιασμό και εν τέλει την υλοποίηση και το κλείσιμο μιας εκδήλωσης, θα βρούμε τα συστατικά της επιτυχίας, τα οργανωτικά στάδια και θα πάρουμε τα κατάλληλα τεχνικά εργαλεία. Μέσω παραδειγμάτων και case studies, θα αναλύσουμε πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στη διοργάνωση μιας εκδήλωσης, και τους τρόπους αντιμετώπισης τους.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |    |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

 Θεματολογία

Εισαγωγή

-  Βασικές αρχές διοργάνωσης εκδηλώσεων

-  Τύποι εκδηλώσεων (εταιρικές συναντήσεις, εκδηλώσεις, συνέδρια)

-  Κοινά στα οποία απευθύνονται

Οι Επιτυχημένες Εκδηλώσεις απαιτούν σαφώς προσδιορισμένα δεδομένα:
- Εκτίμηση αναγκών & καθορισμός τύπου της εκδήλωσης
- Επιλογή
Concept, Θέματος – Χρόνου – Τόπου
- Επιλογή και εντοπισμός Κοινών Στόχων
- «Κτίσιμο» και παρακολούθηση Προϋπολογισμού
- Εκτίμηση προβλεπόμενου αριθμού συμμετεχόντων
- Σωστή επιλογή διαδικτυακής πλατφόρμας εγγραφής
- Κατάρτιση του προγράμματος – ανάλογο με τον τύπο της
  εκδήλωσης

Εξαιρετικό Συντονισμό σε:
- Εθιμοτυπία & Κοινωνικό Πρόγραμμα
- Ομάδες Εξυπηρέτησης
- Περιβάλλον Φιλοξενίας, Τεχνικά Μέσα & Υλικά
- Πρόγραμμα Ροής

- Εκτίμηση & κάλυψη τεχνικών προδιαγραφών
- Εκπαίδευση Προσωπικού/Ομάδας υποστήριξης

Σύγχρονη Επικοινωνία, Μάρκετινγκ & Προβολή
- Χρήση και επεξεργασία Βάσεων Δεδομένων – Στοχευμένα κοινά
- Δημιουργική αξιοποίηση των διαθέσιμων εργαλείων
Digital Marketing
-
Email Marketing: Ηλεκτρονικό & Ταχυδρομικό
- Αξιοποίηση των
Social Media & του Mobile Marketing

Επαγγελματική Γραμματειακή Υποστήριξη
- Αλληλογραφία & Επικοινωνία με όλα τα Κοινά
- Διαπίστευση
- Συνεχή Εξυπηρέτηση & Πληροφόρηση

Επίκαιρο Περιεχόμενο: Πρόγραμμα
- Αξιολόγηση και επιλογή Τίτλου Συνεδρίου & Θεματολογίας

- Αξιολόγηση και επιλογή Θεματικών Ενοτήτων
- Επιλογή Ομιλητών,
Guest Stars, Τίτλων & Παρουσιάσεων

Μελετημένη Δημοσιότητα - Γραφείο Τύπου
- Προετοιμασία
Press kit
- Διανομή δελτίων τύπου & Πρόσκληση καναλιών και

  δημοσιογράφων
- Οργάνωση συνέντευξης τύπου (
Live ή Διαδικτυακής)

Χρηματοδότηση: Χορηγίες, Έκθεση & Άλλοι Πόροι
- Πρόγραμμα Χορηγιών & Έκθεσης

- Συνδρομές

- Αποτελεσματική αναζήτηση και συμφωνίες με χορηγούς

- Διαπραγμάτευση με πιθανούς χορηγούς

- Εφαρμογή Χορηγικών Ανταλλαγμάτων & Συντονισμός Χορηγών
- Οργάνωση Έκθεσης

Ολοκλήρωση & Κλείσιμο
- Αξιολόγηση – Εκτίμηση
ROI
- Ευχαριστίες
- Απολογιστικά Στοιχεία – Αναφορές

Virtual & Hybrid Events

-  Εισαγωγή στα virtual & hybrid Events

-  Ανάλυση ανάγκης ύπαρξης Hybrid element σε εκδηλώσεις

-  Ρίσκα και ανταμοιβή virtual & hybrid events

-  Τεχνικές προδιαγραφές

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε οργανωτές εκδηλώσεων: είναι οι άνθρωποι που κατά καιρούς ή συστηματικά καλούνται να φέρουν σε πέρας πετυχημένες διοργανώσεις.

 

Είναι στελέχη σε τμήματα μάρκετινγκ, δημοσίων σχέσεων, γραμματείς διοίκησης ή και νεοσύστατες ομάδες σε ένα συγκεκριμένο έργο (project).

 

 

Εκδηλώσεις διοργανώνουν μεταξύ άλλων επιχειρήσεις, ακαδημαϊκοί & κοινωνικοί φορείς, οργανισμοί, ΜΚΟ, επιχειρηματικοί σύνδεσμοι, επιστημονικοί σύλλογοι, επιμελητήρια, υπουργεία, πρεσβείες.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα!

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

 
professional looking man giving a presentation

Εισηγητές

Βαλεντίνη Αμαραντίδου

Eταίρος και διευθύντρια ανάπτυξης της εταιρείας ARTION Conferences & Events, εταιρείας διοργάνωσης συνεδρίων. Τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Διεθνές Εμπόριο και Μάνατζμεντ με εξειδίκευση στην ιαπωνική οικονομία τις ολοκλήρωσε στη Γαλλία και την Ιαπωνία.

Έχει επιμεληθεί περισσότερες από 450 πετυχημένες διοργανώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ παρακολουθεί συστηματικά όλα τις σημαντικές διεθνείς διοργανώσεις συνεδριακού τουρισμού.

Πρόδρομος Νικολαΐδης

Κάτοχος Πτυχίου Πολιτικών Επιστημών από το ΑΠΘ, ενώ κατέχει 2 Μεταπτυχιακούς Τίτλους Σπουδών, στο Πολιτικό Μάρκετινγκ από το Rome Business School και στη Διακυβέρνηση από τη σχολή Πολιτικών Επιστημών & ΜΜΕ του ΑΠΘ.

Την τελευταία επταετία εργάζεται ως Project Manager, έχοντας συμμετάσχει στην επιτυχημένη διοργάνωση περισσότερων από 100 έργων μικρού και μεγάλου εύρους. Ειδικεύεται στις διοργανώσεις διαδικτυακών & Hybrid συνεδρίων

 

 

Χώρος & Χρόνος Διεξαγωγής

 

Tο σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους dιαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Δευτέρα 22 & Τετάρτη 24 Ιανουαρίου

17.00-21.00

Διάρκεια: 8 ώρες

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00