Managing Trust   - Διαχείριση της Εμπιστοσύνης και της Πίστης εντός και εκτός Eπιχείρησης



Global Greece Newsletter

 

On line ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Managing Trust
 Διαχείριση της Εμπιστοσύνης και της Πίστης εντός και εκτός Eπιχείρησης  

Δηλώστε Συμμετοχή
 

13 & 14/4/2022

Η λέξη trust (εμπιστοσύνη) είναι μια σύνθετη λέξη που σημαίνει όχι μόνο εμπιστοσύνη αλλά και την πίστη ότι κάτι θα συμβεί ή κάποιος θα ανταποκριθεί με ένα αναμενόμενο και θετικό τρόπο. Αυτήν την ευρύτερη έννοια της εμπιστοσύνης θα χρησιμοποιήσουμε και θα διερευνήσουμε στο σεμινάριο Managing Trust.


Ο Jack Ma ιδρυτής της εταιρίας Alibaba στις 20 Σεπτεμβρίου του 2014, την ημέρα της εισαγωγής της εταιρίας στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης είπε:
«Αυτό που εισπράξαμε σήμερα δεν είναι λεφτά. Αυτό που εισπράξαμε σήμερα είναι η εμπιστοσύνη των ανθρώπων.»
Στήριξε την πορεία της εταιρίας του σε αυτόν τον πυλώνα διότι θεωρεί ότι η ουσία κάθε συναλλαγής και κάθε συνεργασίας είναι η εμπιστοσύνη.

Αντίστοιχα στις ΗΠΑ η Amazon επί 14 χρόνια ήταν ζημιογόνα και επί 14 χρόνια εισέπραττε την εμπιστοσύνη των τραπεζών, των επενδυτών και τους πελατών. Το πραγματικό κεφάλαιο μιας εταιρείας δεν είναι τα λεφτά που υπάρχουν, ούτε η τεχνογνωσία. Είναι ο βαθμός εμπιστοσύνης που επιτυγχάνει με τους επενδυτές και τους πελάτες.
 

Το σεμινάριο έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους συμμετέχοντες στην σημαντικότητα της εμπιστοσύνης για την επιχειρηματική επιβίωση και ανάπτυξη, καθώς και τις προϋποθέσεις και τρόπους που θα την καταστήσουν εφικτή.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Το Πλαίσιο Της Εμπιστοσύνης
   • Τι είναι εμπιστοσύνη, κοινωνικά, προσωπικά

      και επιχειρηματικά
   • Τα διάφορα είδη εμπιστοσύνης
   • Η αξία της εμπιστοσύνης σαν εταιρικό

     κεφάλαιο (πόσο αξίζει;)
Διαχείριση Της Εμπιστοσύνης Εντός Των Τειχών
   • Ο ρόλος της εμπιστοσύνης και η

     παραγωγικότητα
   • Ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν
   • Ο ρόλος των εργαζομένων
   • Ο ρόλος των διαδικασιών
   • Τι είδους εμπιστοσύνη είναι χρήσιμη; (πρέπει

      να επιδιώκουμε)
   • Ανάπτυξη και διαχείριση της εμπιστοσύνης
Διαχείριση Της Εμπιστοσύνης Έκτος Των Τειχών
   • Η εμπιστοσύνη σαν προϊόν
   • Η αξία της στην διαμόρφωση εικόνας
   • Ο ρόλος της στο value proposition
   • Ο ρόλος της στην διαδικασία λήψης 

      αποφάσεων των δυνητικών πελατών
   • Πως επηρεάζει τις τιμές
   • Πως επηρεάζει το κόστος του αγοραστή
   • Πως επηρεάζει το loyalty του πελάτη
   • Πως επηρεάζει το word of mouth
To brand είναι αποθετήριο εμπιστοσύνης
   • Η σχέση του πελάτη με τo brand
   • Πως χτίζεται η εμπιστοσύνη στο brand

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

Αφορά σε όσους

* φτιάχνουν τους κανόνες και τις διαδικασίες μέσα στην επιχείρηση, το project ή την ομάδα,

* όσους θέλουν να κτίσουν ατομικές σχέσεις εμπιστοσύνης μέσα σε μια ομάδα,

* τον manager και τα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις για την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με εξωτερικά κοινά καθώς και το κτίσιμο της εταιρικής εικόνας στην αγορά.

Τιμή

195€

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 160 ευρώ. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

 

Δρ Φάνης Βάρβογλης
Διδάκτωρ στο Μάρκετινγκ του Πολυτεχνείου της Βιρτζίνια, ΗΠΑ με εξειδίκευση στη Ψυχολογία Καταναλωτή και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα Μάρκετινγκ, Στρατηγικής & Λήψης Επιχειρηματικών Αποφάσεων. Έχει διατελέσει καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του San Diego στην Καλιφόρνια και καθηγητής επί συμβάσει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου, και διευθυντής του Anatolia School of Business, του American College of Thessaloniki (ACT). Επίσης, είναι διεθνώς διαπιστευμένος διαμεσολαβητής σε θέματα επιχειρηματικών διαφορών. Μελέτες και άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε Αμερικάνικα, Ευρωπαϊκά και Ελληνικά περιοδικά. Σήμερα είναι καθηγητής στο American University of Armenia.

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Λόγω υγειονομικών συνθηκών, το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τετάρτη 13/4/2022 & Πέμπτη 14/4/2022

 

17:00 - 21:00

Διάρκεια:

8 ώρες

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 τετράωρα με δύο διαλλείματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή

 
   
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00