Η Ελληνική οικονομία απαιτεί νέες δρομολογήσεις και σημαντική τόνωση της εξωστρέφειας, της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. 

Στη Global Greece υποστηρίζουμε με συστηματικό τρόπο τις εξαγωγικές δραστηριότητες της ελληνικής επιχείρησης.
Οι υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε επιχείρησης και δίνουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης

VALUE SELLING FRAME WORK Η Μεθοδολογία Της Σύγχρονης Πώλησης


NEWSLETTER GLOBAL GREECE

Αν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε εδώ

 

VALUE SELLING FRAME WORK

Η Μεθοδολογία Της Σύγχρονης Πώλησης

 

 

Η Global Greece σε συνεργασία με την Lever Learning  παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε ανοικτή μορφή “open workshop” ένα μοναδικό διήμερο εργαστήριο πωλήσεων διάρκειας 14 ωρών με 2 εισηγητές και με ατομικό coaching εφαρμογής 3 μηνών.

H μεθοδολογία Frame work της Value Selling αποτελεί μία από τις κορυφαίες μεθόδους ανάπτυξης πωλήσεων παγκοσμίως με διεθνή αναγνώριση.
Η εταιρεία Value Selling Associates
USA κατατάσσεται την τελευταία πενταετία ανάμεσα στις 10 κορυφαίες εταιρείες παροχής εκπαίδευσης πωλήσεων, παγκοσμίως.

Το Frame work της ValueSelling είναι μια απλή και ουσιαστική μεθοδολογία σύνδεσης της επιχειρηματολογίας πώλησης με τα κριτήρια λήψης απόφασης του δυνητικού πελάτη. Υλοποιώντας τα βήματα της μεθοδολογίας, τα στελέχη πωλήσεων εξελίσσουν την επαγγελματική τους καριέρα και επιτυγχάνουν αποτελέσματα που δεν είχαν επιτύχει ποτέ στο παρελθόν. Η δύναμη της ValueSelling είναι ότι αποτελεί μία διαδικασία πωλήσεων η οποία εφαρμόζεται τόσο σε πωλήσεις B2B όσο και σε Β2C.

 

 

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες και οι επιχειρήσεις τους:

·         Βελτίωση του ποσοστού επιτυχίας πωλήσεων

·         Βελτίωση ποσοστού μετατροπής των ευκαιριών πώλησης σε πραγματικές συμβάσεις

·         Μείωση του κύκλου πώλησης

·         Αύξηση μεγέθους παραγγελιών

·         Μείωση των παρεχόμενων εκπτώσεων

·         Ανεύρεση και ανάπτυξη επικοινωνίας με τα κατάλληλα στελέχη των δυνητικών  

          πελατών που λαμβάνουν τις τελικές αποφάσεις αγορών

·         Αναγνώριση και διαχείριση των αποφάσεων των πελατών που εμποδίζουν την

          εξέλιξη της διαδικασίας της πώλησης

·         Βελτίωση της ακρίβειας της πρόβλεψης εκτέλεσης του προϋπολογισμού πωλήσεων

Θεματολογία

 

1.                             1. Εντοπισμός επιχειρηματικού ζητήματος πελάτη

·         Διάγνωση βασικού επιχειρηματικού ζητήματος πελάτη

·         Θεμελιώδεις αρχές επιχειρηματικών συναλλαγών

·         Ενεργητική ακρόαση

·         Σύνδεση του ζητήματος με τον επιχειρηματικό στόχο

·         Κατανόηση των προτεραιοτήτων και της οπτικής γωνίας του πελάτη

·         Πώς να θέτετε και να χρησιμοποιείτε Ανοικτές Ερωτήσεις

·         Πώς να θέτετε και να χρησιμοποιείτε Καθοδηγητικές Ερωτήσεις

·         Πώς να θέτετε και να χρησιμοποιείτε Επιβεβαιωτικές Ερωτήσεις

·         Ανάπτυξη ερωτήσεων προβληματισμού

             2. Πρόβλημα-Λύση-Αξία

·         Σύνδεση επιχειρηματικού ζητήματος και προβλήματος

·         Διάγνωση της επιχειρηματικής και της προσωπικής αξίας του προβλήματος

·         Διάγνωση τη λύσης του προβλήματος όπως την αντιλαμβάνεται ο πελάτης

·         Ταύτιση της αξίας του προβλήματος με τη δική σας προσφερόμενη λύση

·         Χρήση Ανοικτών, Καθοδηγητικών και Επιβεβαιωτικών Ερωτήσεων

              3. Ισχύς και Σχέδιο

·         Εντοπίστε τους ανθρώπους που επηρεάζουν τη λήψη απόφασης αγοράς

·         Εντοπίστε τους ανθρώπους που λαμβάνουν την τελική απόφαση

·         Αποκτήστε επαφή με τους ανθρώπους-κλειδιά

·         Τριγωνικές σχέσεις

·         Χειρισμός αντιρρήσεων

·         Κατάρτιση κοινού, γραπτού, σχεδίου ενεργειών

·         Πώς να δεσμεύσετε τον πελάτη

·         Τρόποι εδραίωσης της αξιοπιστίας του πωλητή

·         Αντιμετώπιση ανταγωνιστικών λύσεων

·         Χρήση Ανοικτών, Καθοδηγητικών και Επιβεβαιωτικών Ερωτήσεων

              4. Ασκήσεις προσομοίωσης πώλησης

·         Προσομοίωση πώλησης με τη χρήση του Value Selling Framework

·         Άμεση αξιολόγηση και ανατροφοδότηση της προσομοίωσης

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

Διευθυντές Πωλήσεων, Επιθεωρητές Πωλήσεων, Στελέχη Πωλήσεων
Μεθοδολογία εκπαίδευσης:

Ενεργή μάθηση, Διαδραστικές ασκήσεις, Παιχνίδια ρόλων, Οπτικοακουστικά μέσα, Ομαδική ανάλυση, Ομαδικά Παιχνίδια, Παρουσίαση και Συζήτηση, ατομικό coaching εφαρμογής για 3 μήνες.

 

Τιμή

Εισηγητής

700 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) 

 

Για συμμετοχή πλέον των 2 ατόμων ανά εταιρία χορηγείται επιπλέον έκπτωση – 5%.

Περιλαμβάνει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχή πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Το εργαστήριο επιδοτείται από το 0,24% ΛΑΕΚ.
Περιορισμένος Αριθμός Συμμετεχόντων.
 

Πληροφορίες: Κα Γκέλυ Πετρίδου 2310.552113, 2310.541620
 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

Αίτηση Συμμετοχής

Ιωάννης Κ. Παπακωνσταντίνου: Οικονομολόγος (Α.Π.Θ.) με Masters στη Διοίκηση από το Πανεπιστήμιο του Kent at Canterbury (Μεγάλη Βρετανία). Διαθέτει 20ετη εμπειρία σε σημαντικές θέσεις μεγάλων οργανισμών. Διετέλεσε διευθυντής του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, Ειδικός Επιστήμονας σε θέματα διοίκησης μεγάλων οικονομικών μονάδων στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε., και για 11 χρόνια Γενικός Διευθυντής της HELEXPO Α.Ε. Παράλληλα με την επαγγελματική του σταδιοδρομίας δίδαξε σταθερά, από το 1994 έως το 2014, στο Executive MBA του Πανεπιστημίου του Sheffield της Μεγάλης Βρετανίας και από το 1995 ήταν ο υπεύθυνος του μαθήματος της Οργανωσιακής Συμπεριφοράς. Σήμερα, συνεργάζεται με τo Πανεπιστήμιο του Hull της Μεγάλης Βρετανίας και τη Lever Learning.


Θεόδωρος Καρυπίδης: Χημικός Μηχανικός (Α.Π.Θ.) με MBA (Ε.Ε.Δ.Ε.). Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής της TATA ELASTRON, STEEL PROCESSING CENTER, Διευθυντής Πωλήσεων και κορυφαίος εισηγητής στην FRANKLIN COVEY HELLAS και Γενικός Διευθυντής στην DECO CERAMICA. Από το 2009 είναι μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος των εταιριών Lever Σύμβουλοι Ανάπτυξης και Lever Learning του Ομίλου Σαμαράς και Συνεργάτες. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής πληθώρας διεθνών προγραμμάτων και Associate της εταιρίας ValueSelling.

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Samaras Academy, 26ης Οκτωβρίου 43, Limani Center, 4ος όροφος

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες

ΑΘΗΝΑ
25-26 Μαϊου 09.30-17.30

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
18-19 Μαϊου 09.30-17.30

   

Ενδιαφερεστε για το
συγεκριμένο σεμινάριο?

      Πληροφορίες: Κα Γκέλυ Πετρίδου

      2310.552113, 2310.541620

 

 

 
 

Επικοινωνία

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη


Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply

με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή Πατήστε εδώ

 

 

 


 

Αναζήτηση στο site

Λίστα Ενημέρωσης

Αφήστε το e-mail σας και μείνετε ενήμεροι
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas
Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

Τηλ: +30 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: info@globalgreece.gr

active³ 4.8 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης