Υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζονται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων, Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.
|
195€ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού ηλεκτρονικού οδηγού, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα.
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
|