Global Greece Newsletter

 

On line seminar

Τεχνικές Τηλεφωνικής

 Eίσπραξης Υπολοίπων

Δηλώστε Συμμετοχή
 

28 & 29 Ιουνίου    17:00-21:00

Υπάρχουν πολλές τακτικές που μπορεί να ακολουθήσει κανείς για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες. Το πρακτικό αυτό σεμινάριο επικεντρώνετε σε δύο ζωτικούς τομείς για την επιτυχημένη είσπραξη των υπολοίπων των πελατών από το τηλέφωνο: την καλή τεχνική και την προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος.
Σκοπός μας σ’ αυτό το σεμινάριο είναι να διευκολύνουμε τους επιμορφούμενους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες οι οποίες υπάρχουν κατά την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών – οφειλετών της επιχείρησης.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

1. Αναγνωρίσουν την σημασία του ρόλου τους για την επιχείρηση
2. Χρησιμοποιούν μια καλά οργανωμένη προσέγγιση σε κάθε στάδιο του τηλεφωνήματος για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών
3. Προετοιμάζονται για τη συνομιλία με τον πελάτη
4. Αναγνωρίσουν την σημασία και την σπουδαιότητα των καλών λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων τα οποία αποστέλλονται με το τηλεφώνημα
5. Μάθουν να κτίζουν την αυτοπεποίθησή τους
6. Αναγνωρίζουν πότε ο πελάτης προσπαθεί να αποφύγει την εξόφληση
7. Χρησιμοποιούν τις καλύτερες τεχνικές για να ξεπερνούν τις δικαιολογίες και να διαχειρίζονται τα επιχειρήματα του πελάτη
8. Αποσπούν την δέσμευση του πελάτη μετά από κάθε τηλεφώνημα.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

Ο ρόλος του εργαζόμενου
• Η προετοιμασία, η οργάνωση και η στρατηγική του υπευθύνου
• Οι δεξιότητες του πετυχημένου ελεγκτή των υπολοίπων και η εργασιακή του συμπεριφορά
• Η σημασία της ταμειακής ρευστότητας για την επιχείρηση
• Γιατί δεν πληρώνουν έγκαιρα οι πελάτες μας και γιατί ο καλός έλεγχος των υπολοίπων των πελατών είναι σημαντικός για την επιχείρηση;
Τα βήματα κλειδιά
• Η προετοιμασία το άνοιγμα του τηλεφωνήματος και η πρώτη καλή εντύπωση
• Το άνοιγμα και η εισαγωγή μου στον τηλεφώνημα
• Η αναφορά στα γεγονότα – ιστορικό του πελάτη
• Η διαχείριση των αντιρρήσεων, των επιχειρημάτων και των δικαιολογιών
• Η σωστή διαπραγμάτευση με τον πελάτη – οφειλέτη
• Η διασφάλιση της υπόσχεσης του πελάτη για πληρωμή
• Το κλείσιμο της συνομιλίας και η παρακολούθηση της εξέλιξης της κλήσης
Η επικοινωνία από το τηλέφωνο
• Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και οι δεξιότητες ακρόασης
• Η εσωτερική και η εξωτερική επικοινωνία του υπευθύνου για την είσπραξη
• Η επιρροή που ασκεί στον οφειλέτη
• Η τέχνη των ερωτήσεων
Πείθω τον πελάτη να πληρώσει
• Το κτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη
• Πως φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει
• Η σημασία της πειθούς στην προσπάθειά μου να εισπράξω
• Η ισορροπία μεταξύ της σχέσης με τον πελάτη και η σιγουριά του υπευθύνου για την είσπραξη των υπολοίπων
Το κάτι παραπάνω στην είσπραξη
• 10 ιδέες για να εισπράξετε αυτά που σας χρωστάνε
• Η διαχείριση του χρόνου μου και του χρόνου του πελάτη
• Το ξεπέρασμα του άγχους στην επικοινωνία με τον πελάτη
Η γραπτή επικοινωνία με τον πελάτη - οφειλέτη
• Δείγματα επιστολών προς τους πελάτες οφειλέτες
• Παραδείγματα δικαιολογιών και επιχειρημάτων από τους οφειλέτες
• Αποτελεσματικές επιστολές και e-mails
• Προτάσεις και συζήτηση για τη βελτίωση του περιεχομένου των επιστολών
• Το ταίριασμα της επιστολής με το αντικείμενο των εργασιών της επιχείρησης ή του οργανισμού, την κουλτούρα και τις αξίες τους.

 

Μεθοδολογία

Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να κάνουν τηλεφωνήματα, να συντάσσουν επιστολές και e-mails ώστε να διασφαλίζουν, τις περισσότερες φορές, τη δέσμευση του πελάτη.
Επίσης, ο συνδυασμός σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνικών: εισήγηση, θεωρία, τεστ, διάλογος, ανταλλαγή εμπειριών, ερωτήσεις και role playing, συμβάλλουν τα μέγιστα στην επίτευξη του επιδιωκόμενου από τα σεμινάριο αποτελέσματος.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη του Τμήματος Είσπραξης Οφειλών, σε όλους τους εργαζόμενους/νες της εταιρείας ή του οργανισμού οι οποίοι/ες εμπλέκονται στην επίπονη και ψυχοφθόρο διαδικασία της είσπραξης υπολοίπων, π.χ. λογιστήριο, πιστωτικός έλεγχος, marketing, πωλήσεις, διοίκηση, κ.λπ.

 

Ενδιαφέρει όλους όσους δεν θέλουν να τους ...χρωστάνε.

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

professional looking man giving a presentation

Εισηγητής

Αλέξης Βαρελάς Msc. Econ

Μάστερ Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Project Manager, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Κύπρος, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Εμιράτα κλπ. Μέλος του Chartered Management Institute της Μ.Βρετανίας. 

 

Τρόπος Διεξαγωγής

 

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουνίου 17.00-21.00

 

Διάρκεια: 8 ώρες

 

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 ημέρες και 4 δίωρα με δύο διαλλείματα 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 
 
 
 



Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00