Ημερολόγιο εκδηλώσεων



Μάρτιος 2022 Μάιος 2022
Το σεμινάριο έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους συμμετέχοντες στην σημαντικότητα της εμπιστοσύνης για την επιχειρηματική επιβίωση και ανάπτυξη, καθώς και τις προϋποθέσεις και τρόπους που θα την καταστήσουν εφικτή.
Η ετικέτα των τροφίμων και γενικότερα η παροχή πληροφοριών στους καταναλωτές τροφίμων με οποιοδήποτε άλλο τρόπο (διαφήμιση, ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ) είναι το μέσο με το οποίο η επιχείρηση δίνει την πληροφορία στον καταναλωτή ώστε αυτός να κάνει την επιλογή του με βάση τη σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση των απαιτήσεων της Ενωσιακής και Ελληνικής νομοθεσίας για τις πληροφορίες που πρέπει να δίνονται στον καταναλωτή και τον τρόπο παρουσίασης τους σχετικά με γενικά θέματα επισήμανσης αλλά και ειδικότερα όπως ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που μπορούν να φέρουν.
Το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις, οργανισμούς αλλά και σε call centers. Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελματική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες.

Παρέχουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης.

Global Greece ΕΠΕ
Υπηρεσίες Διεξαγωγής Σεμιναρίων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Βασ. Κωνσταντίνου 35
57500 Επανομή
Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310436625
Email: [email protected]

Ώρες γραφείου: Δευτ. - Παρ. 9:00 - 17:00