Η Ελληνική οικονομία απαιτεί νέες δρομολογήσεις και σημαντική τόνωση της εξωστρέφειας, της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. 

Στη Global Greece υποστηρίζουμε με συστηματικό τρόπο τις εξαγωγικές δραστηριότητες της ελληνικής επιχείρησης.
Οι υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε επιχείρησης και δίνουμε λύσεις στους τομείς Διαμόρφωσης Εξαγωγικής Στρατηγικής, Εξαγωγικής Πληροφόρησης και Εξαγωγικής Ανάπτυξης

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών


 
 

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση


Πελατών

 

Το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε Call Center.

Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελματική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες.

Θα αναβαθμίσει καίριες τεχνικές επικοινωνίας συμπεριλαμβανο-μένων της τεχνικής των ερωτήσεων, της ενεργητικής ακρόασης, του ελέγχου της τηλεφωνικής κλήσης και του ορθού χειρισμού παραπόνων.

Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαπρέψετε  επαγγελματικά σαν υπεύθυνος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών (call center agents)

Στόχοι:

  • Να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι να χειριζόμαστε αποτελεσματικά ανθρώπους και προβλήματα

  • Να μάθουμε να απαντάμε πλήρως και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών

  • Να μάθουμε να χειριζόμαστε δύσκολους πελάτες και παράπονα αποτελεσματικά

Θεματολογία

 
  • Εξυπηρέτηση πελατών 
  • Πελατοκεντρική κουλτούρα 
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών 
  • Η συμπεριφορά κάνει τη διαφορά 
  • Το τηλέφωνο σύμμαχος η εχθρός 
  • Η εισερχόμενη/εξερχόμενη τηλεφωνική κλήση 
  • Κάνουμε τον πελάτη να αισθάνεται σημαντικός 
  • Χτίσιμο πρώτης καλής εντύπωσης (rapport) 
  • Επικοινωνία 
    • Πως κερδίζουμε τη μάχη με τις λέξεις 
    • Φωνή 
    • Ενεργητική ακρόαση 
  • Τα 4 βήματα της συνομιλίας με τον πελάτη 
  • Η τεχνική των ερωτήσεων 
  • «Φροντίζουμε» τον πελάτη 
  • Χειρισμός διαφόρων κλήσεων. 
    • Η μεταβίβαση της κλήσης 
    • Πολλαπλες κλήσεις 
    • Χειρισμός παραπόνων, γιατί είναι διαφορετικά 
    • απο τις αντιρρήσεις 
    • Χειρισμός θυμωμένων, αγανακτισμένων, ή/και εξοργισμένων πελατών 
  • Απαγορευμένες φράσεις στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Μεθοδολογία
Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) 
εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη 
συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.

 

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

Υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζονται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων , Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες  Πως θα ωφελήσει τους συμμετέχοντες;

 

 Η γνώση του τι ισχύει θα σας βοηθήσει να είστε νόμιμοι, να

 αυξήσετε τα έσοδα και να αποφύγετε τις παρατυπίες και τις

 κοστοβόρες παγίδες.

 

 

Τιμή

Εισηγητής

195 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις! Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 150 ευρώ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

 ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

 

Χώρος Διεξαγωγής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

 

ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Κτίριο Μ2 25ης Μαρτίου και Παραλία 546 46 Θεσσαλονίκη

 

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

ΑΘΗΝΑ Παρασκευή 10 Μαϊου 15.00-20.00

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 11 Μαϊου 10.00-15.00

 

   

Ενδιαφέρεστε για το

συγεκριμένο σεμινάριο;

   
 

 


 

Αναζήτηση στο site

Λίστα Ενημέρωσης

Αφήστε το e-mail σας και μείνετε ενήμεροι
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης, Κτίριο Thomas
Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη

Τηλ: +30 2310474191
Fax: +30 2310474192
Email: info@globalgreece.gr

active³ 4.8 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης